[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/03/2007 @ 16:31 | Hallo, nu heb ik de combi konderwagen Babies first die van blokker. Nu wil ik de wandelwagen van boven halen en alvast de bandjes oppompen! Maar dat wil helemaal niet ![]() Wie o wie heeft deze wandelwagen en hoe doen jullie dat met de banden? Snap er even helemaal niks meer van.... Hoop dat iemand de oplossing heeft voor me!! Bedankt petra ![]() |
| 22/03/2007 @ 16:32 | even voor de duidelijkheid, ik wou het oppompen met zo fietspomp.... |
| 22/03/2007 @ 19:47 Teigetje ![]() | Ik heb die kinderwagen ook en wij hebben onlangs die bandjes toch ook gewoon met een fietspomp opgepomt hoor? Misschien dat je een ander stukje op de pomp moet zetten? |
| 23/03/2007 @ 13:46 Petra | Hallo Ja dat hoor ik van meer mensen dat de kleine er zo uit groeit uit de bak zelf.... Als ik dat eerder had geweten was ik denk ik toch voor een andere wandelwagen gegaan, maar ja heb het nou eenmaal kado gekregen.. Maar inderdaad pomp station, dat zei me man gisteren ook al, scheeld wel je klikt de wielen erzo af. anders moet je dat hele ding meezeulen.. pfff ![]() Maar denk dat ik even bij de fietsenzaak met zo bandje er heen ga en vraag daar wel wat er op kan, dan kan ik het thuis teminste ook, wel zo makkelijk. Nou bedankt groetjes Petra |
| 23/03/2007 @ 14:59 Petra | hoi Teigertje, Ik merk het straks wel hoe snel mijn kleine eruit groeit net wat je zegt het verschilt per kind. Wat ik zelf juist zo ideaal aan de wagen ook vond, het is een lkkr compact ding. Mooi zwenkwiel die je ook nog is vast kunt zetten, en ook betaalbaar om het zo maar te zeggen. En moderne vormgeving dat zo wie zo. Ik zie het straks allemaal wel als de kleine er is... moet nog teminste tot 31 maart dat is de uitgerekende datum.... Dus ja hij kan ieder moment komen als die wil... spannendd ![]() Groetjes Petra |
| 24/03/2007 @ 12:51 Veerle | Hoi, ik heb hem ook en vind hem erg fijn. En hoor van andere merken ook dat kinderen daar snel uitgroeien, dus... De banden kun je oppompen met een verloopventiel of mountainbikeventiel. Deze draai je dan op een bandje en pomp je gewoon met de fietspomp op. Bij een fietsenzaak zijn deze ventielen te koop. Wij hadden het toevallig ook in ons bandenplaksetje zitten. Groetjes |
| 24/03/2007 @ 18:34 Petra | Hallo, En harstikke bedankt voor de reactie's!! Ik ben vandaag mooi even met zo bandje naar de fietsenzaak gegaan en heb inderdaad zo opzetstukje voor op de ventiel gehaald. Verloopnippel BMX indruk. Dus nu kan ik eindelijk zelf de banden oppompen.. scheeld weer! ![]() Heb nu al zin om met de kleine te wandelen.. moet nog 7 daagjes en dan ben ik uitgerekend... pffff Gaan gelukkig het lekkere weer tegemoed heerlijk! Groetjes Petra |
| 26/03/2007 @ 10:15 Veerle | Hoi Petra, houdt er wel rekening mee dat je de eerste paar weken niet kunt gaan wandelen waarschijnlijk. Een bevalling is best pittig en je hebt toch best een nasleep, voor je weer op de been bent en fit genoeg bent om lekker te gaan wandelen. Wil je niet ontmoedigen hoor, maar maak je nog niet te blij dat je meteen een paar dagen erna al op de been bent en lekker kunt gaan wandelen. Groetjes |
| 26/03/2007 @ 21:07 Petra | Hoi Veerle, Dat weet ik ook wel de ene staat gelijk na de bevalling van alles te doen en de ander die ligt echt nog plat van de pijn enzo.Maar dat verschilt zo per persoon! Zo zie je maar ik ben nu over de 39 weken heen, en heb nergens last van. Ga nog graag weg mag graag de stad in, terwijl een ander het liefst lekker op de bank hangt. Ik zeg maar zo ik zie het allemaal wel... ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

babies first combi-kinderwagen