< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Eisprong na curretage?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Eisprong na curretage?
23/03/2007 @ 17:41
Fietje

Online Status Bekijk profiel
Hoi lieve meiden,

Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag een zeurend gevoel in m'n buik. Ik had dat vorige maanden ook toen ik m'n eisprong kreeg en als ik toen een ovulatietest deed van Clearblue (Digitale met Smiley of Niet) had ik telkens een smiley. Maw: toen had ik m'n eisprong. Ik ben zo ook keurig zwanger geworden.

Nu ben ik op dag 12 van m'n cyclus, na m'n curretage. Dus 12 dagen sinds curretage, en aangezien ik dat gevoel had dacht ik: ik ga eens een ovulatietest doen! En wat blijkt: ja, ik heb een SMILEY! Dus mijn eisprong komt eraan. Normaal gezien heb ik dan 2 weken later mijn duiveltjes. Zou dat kunnen dat ik na m'n miskraam direct keurig m'n eisprong heb?

Groetjes
Sophie

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 19:06
ingetjee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja hoor Fietje, dat kan
ik kreeg vorig jaar te horen dat de eerste ongesteldheid tussen 4 en 10 weken na de curetage ging komen (was van mij op 5.5 weken), dus het zou best kunnen dat jij tot die eerste groep behoort!

sterkte
Inge

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 09:56
kim22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben er zeker van dat het kan,wij hebben gewacht tot de eerste zodat we zeker waren dat de cyclus terug in orde was maar nu ga ik ervoor!!

Ik vindt wel na de curretage dat je u eisprong voelt,dat is bij mij het geval,hebben jullie dit ook?

groetjes kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]