[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/03/2007 @ 21:02 Petra | Hallo Meiden! Nu vraag ik me af is het verstandig om nu al een borstkolf aan te schaffen of moet ik daarmee wachten tot de kleine er pas is, en te kijken of ik wel borstvoeding zou kunnen geven? En stel als ik er 1 zou aanschaffen wat raden jullie me aan, je hebt elektrische borstkolfen, maar ook gewoon met de hand. En allerlei prijsklasse's zag ik ook nog....en natuurlijk genoeg merken... ik weet het even niet meer ![]() Ben benieuwd wat jullie me aanraden! Groetjes Petra |
| 26/03/2007 @ 09:41 dolfijn7 | Hoi Petra, ik lees met je mee vraag het me namelijk ook wel af? Ben je net bevallen heb je er wel een nodig kan je mannetje voor zo`n ding gaan shoppen. Zie de mijne al staan in de winkel. Groetjes Dolfijn |
| 26/03/2007 @ 10:12 Veerle | Hoi, ik zou hem nog niet aanschaffen. Als de borstvoeding niet lukt dan heb je daar zo'n duur ding staan. Als je in het ziekenhuis bevalt dan hebben ze daar borstkolven en de kraamhulp heeft standaard een handkolf bij zich. Lukt het dan goed, dan kun je altijd er zelf nog een aanschaffen. Ik kan je de Medela mini met dubbele aansluiting aanbevelen. Erg fijn, verschillende standen en niet te luidruchtig. Groetjes |
| 26/03/2007 @ 11:07 Petra | Hey.... Daar heb ik ook nog niet aangedacht van de kraamhulp dat die er wel is 1 bij zich kon hebben.Dan wacht ik dat eerst mooi af en kijken hoe dat gaat en als me dat bevalt, dan kan ik altijd nog richting de stad gaan als ik zelf weer beetje ben opgeknapt van na de bevalling. Goede tip thnxx ![]() Groetjes Petra |
| 27/03/2007 @ 10:58 Simba ![]() | wees niet onzeker. In tegenstelling tot wat je vaak hoort kan bijna iedereen bv geven. Alleen is het soms even flink doorzetten (daar kan ik over meepraten). De kolf kan je altijd nog kopen. Ik had hem wel meteen nodig want mijn zoon heeft in de couveuse gelegen, het is dus wel verstandig om alvast even om je heem te kijken naar de pomp die je wilt gaan kopen. Want als er dan toch haast achter zit, kan je vriend/man hem gaan halen voor je. Ik had er trouwens eerst 1 van een vriendin geleend. Dat was een Medela herrie-electric. Best een aardig ding(wel veel herrie dus) maar die was niet geschikt om er 8x per dag mee te kolfen (motortje begon het op een gegeven moment niet meer te trekken). Die is meer voor af en toe. Tip: ben je van plan om vaak op je werk te kolfen dan is een dubbele een aanrader, ben je sneller klaar. Ik heb zelf een Ameda lactaline personal, gekocht op marktplaats voor 40 euro. Deze is ook nog eens vrij stil. De dubbele van Avent is nogal duur. De Pump in style (PIS) van Medela hoor ik ook goeie dingen over. kijk anders even op: http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?p=31970& dit is trouwens een ideaal forum voor je bv-vragen!! |
| 27/03/2007 @ 12:50 Petra | Hallo, Ja mijn kraamhulp die geeft de voorkeur echt aan borstvoeding dus neem aan mocht het wat stroever gaan dat ze wel zo borstkolf in de auto heeft liggen. Het zijn echt van die dingen waar je je toch zorgen over maakt. Tuurlijk geef ik de kleine liever borstvoeding dan flesvoeding de eerste half jaar. We wachten het rustig af. Ga nu ff lkkr van het mooie weer genieten |
| 01/04/2007 @ 11:17 Charlie | Hé, Op mijn geboortelijst stond een manuele borstpomp.(we waren niet verplicht ze te nemen) Toen ik net bevallen was van Leni, kwam er uit de linker kant,de melk niet genoeg op gang.De verpleegster gaf me een electrische pomp.Om de melktoevoer een handje te helpen en dat was heel gemakkelijk.Mijn man is een electrische pomp gaan halen.(AVENT)En ik ben blij dat ik ze gekocht heb, ze is zijn geld waard.Ze is modern, inc.batterijen, ijscompressen om de melk te vergoeren en cool te houden en een zak om de borstpomp meet te nemen nr je werk en er zit een extra flesje bij.Echt een aanrader. Ik weet nu niet hoe modern de uitleenpompen zijn?Maar de mijn kan ik bij mijn tweede kindje gebruiken of uitlenen aan mijn zus of vriendin. Groetjes, Charlie ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Borstkolf/ Borstpom