[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/03/2007 @ 12:08 Celine | Hallo iedereen Ik vroeg mij af vanaf wanneer andere mama's de flesjes van hun spruiten hebben laten wegvallen en ze gewoon boterhammekes met een beker melk aten? |
| 26/03/2007 @ 12:46 Angela | Hoi Mijn dochter krijgt naast vaste voeding en sap nog altijd 3 flessen. Geen idee hoe lang dat nog moet, zou er graag van af willen... Grt Angela |
| 26/03/2007 @ 13:03 M&M ![]() | Wij zijn nu aan het overstappen op een tuitbeker en daarna naar een gewone beker, zou graag binnen een paar maanden ook af zijn van die papfles ... |
| 26/03/2007 @ 14:53 k'tje | Mijn dochtertje is net 2 geworden en uit een beker drinken is dus helemaal geen probleem meer. Ze drinkt heel mooi alleen uit een gewone beker. Eender wat: water, thee, fruitsap, eens een slokje cola uit mama haar glas,... Tot er melk in zit... dat hoort er volgens haar gewoon niet in thuis en ze vertikt van dat te drinken. Melk hoort in een fles, punt uit. Ik heb het vanmorgen nog eens geprobeerd. Melk in een bekertje gedaan. Ze nam het bekertje mooi aan, en liet het bijna weer vallen toen ze zag dat er melk inzat. Ze heeft het nog niet tot aan haar lipjes gebracht! Geen idee hoe ik dat moet oplossen, hoor. |
| 27/03/2007 @ 12:41 Angela | Hoi 's Middags drinkt ze wel uit een tuitbeker haar sap bij haar boterhammetje, maar achteraf moet er gewoon nog een 1/2 fles melk zijn. Gek genoeg raakt ze in het kinderdagverblijf geen fles aan, ze weigert ze en duwt ze weg. Waarschijnlijk omdat ze in haar groep de enige is met nog een fles. Maar zodra ze thuis is moet er meteen een fles gemaakt worden, anders gilt ze alles bij elkaar. Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet ![]() Grt Angela |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

vanaf welke leeftijd geen flesjes meer