[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/03/2007 @ 14:08 kaat | hoi, sinds een 2tal weken zegt mijn zoontje kaka als hij zijn pamper vol heeft, nu een paar dagen terug zaten we tv te kijken en hij gaat ineens van de zetel af, ik vraag wat ga je doen? kaka zegt ie en gaat aan de tafel staan om zijn broek vol te doen. Ik dacht dan haal ik het potje maar eens boven dus zet ik hem er deze morgen op toen ie weer kaka zei maar hij begon te wenen, vond er maar niks aan.Het zal dan toch te vroeg zijn zeker? Ik wil hem zeker niet dwingen ofzo hee. groetjes |
| 26/03/2007 @ 17:00 Marleen | gewoon af en toe er op zetten. Dan kan je kind alvast wennen. Wij plakken stickers. helpt goed. het zitten lukt nu goed. Alleen voor het plassen moet wel weer die luier om |
| 27/03/2007 @ 16:56 katleen | hoi Kaat, ons dochtertje is van 21 oktober 2005, de laatste tijd trok ze ook altijd haar neusje op als ze kaka gedaan had (omdat wij dat altijd deden om te spelen). We hebben ook een potje gekocht, en es geprobeerd, maar ze zit er toch nog niet graag op hoor, ik denk dat we nog een maandje of 2 gaan wachten, 17 maand is nog klein he |
| 29/03/2007 @ 12:35 kaat | hoi, bedankt allemaal voor de reacties en tips. Hij gaat er nu al opzitten zonder te wenen.In de zomer gaat het makkelijker zijn, dan laat ik hem gewoon de hele dag in zijn blote poep rondlopen is minder gedoe voor die pamper de hele tijd aan en uit te doen hee.groetjes |
30/03/2007 @ 14:27 ![]() | Ons dochterje nu 21 maanden doet af en toe spontaan pipi op haar potje. Meestal voor ze in bad moet en 's morgens dus das al een begin eh :) |
| 31/03/2007 @ 23:32 wen | Hoi welke potje gebruiken jullie? ons zoontje is ondertussen ook al 17 maanden geworden en ik wil hem volgende week beginnen op potje te zetten. wat raden jullie mij aan? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

17 maand en al op potje?