< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » heeft iemand dit ook ???

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
heeft iemand dit ook ???
26/03/2007 @ 20:29
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
wou dit hier eventjes vragen ben nu 19 weken en voel mijn twee kleine bengeltjes al een week of twee heel goed !!!

voel ze echt apart bewegen en nu komt het is het normaal dat ik een ding doe en baby a gevoel en bij een ander ding gevoel ik ,baby b??

bv als ik de zetel lig of in bad of onder de douche gevoel ik ,baby a (waar we dus al het geslacht van weten )
en als ik in de auto zit ,zelf aan het rijden ben gevoel ik ,baby b (waar we het geslacht nog niet van weten )

zou dit kunnen dat ze een andere geslacht hebben omdat ze op andere dingen reageren ????

hoop dat mijne uitleg wa duidelijk was ???

groetjes miss roxy

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 22:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik voelde de meisjes ook op verschillende plaatsen/manieren/omgeving. Wil niets zeggen over het geslacht hoor.
Ik voelde links bijna nooit iets want Finn lag volledig in m'n re-zij en zo helemaal onder m'n ribben "geduwd" en luna lag in het midden, alé ze'zat' in het midden.

Hangt niet af van geslacht tot geslacht maar van baby tot baby.

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 10:24

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Bij mij was het vrij duidelijk, Lieve (de grootste) lag re boven tegen mijn lever en ribben te porren. Die was vaak duidelijk en ook pijnlijk (kan ik wel zeggen!) aanwezig. Frederique (de kleinste) was altijd sumier aanwezig; een simpel voetje (geen echte trap), lichte bewegingen. En iedere keer met de echo, als ze gingen zoeken, kon ik zelf vertellen waar baby A en B lag. Nu ze een half jaar zijn, is het karakter nog steeds zo. Lieve laat absoluut niet met zich sollen en is 'aanwezig'. Frederique heeft ook een duidelijk eigen willetje maar is meer rustiger / tevreden.
Ik denk ook dat het niet met het geslacht te maken heeft maar meer met de baby zelf.
Groetjes Berdian.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]