< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » November 2007-Club » alweer een nieuwe moeder

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » November 2007-Club
alweer een nieuwe moeder
27/03/2007 @ 22:55
maike Yama

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

Sinds zaterdag weet ik dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Alleen ik heb heel dom nooit opgeschreven wanneer ik ongesteld was. Het was ergens begin feb, dus ik gok erop dat ik nu ongeveer 6 weken ben. Maar dat is dus afwachten. Ik vind het leuk als dat tenminste uitkomt om me aan te sluiten bij jullie forum Ik ga as vrijdag naar de dokter, en daar overleggen ofdat ik naar een verloskundige ga of naar het ziekenhuis. Jullie horen snel van mij doei

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 23:18
Sparrow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Welkom bij ons clubje
Ik hoop dat alles goed zal verlopen voor je, hou ons zeker op de hoogte hé!!

PS. op mijn profieltje kun je een beetje beter zien wie ik ben enz...

Liefs Silke

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 08:53
massx

alvast gefeliciteerd!!!
En je mag gerust meeschrijven hoor!!

groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 12:45
farmlady

Maike,
Van harte gefeliciteerd.
Tis meestal wanneer je het niet verwacht dat je zwanger bent, zo was het bij mij ook iedere keer.
Dus dan ben je de die datum vergeten hé.
Veel geluk met je zwangerschap.

Groetjes
Nadine

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 15:58
Amelie

hoi

wij weten ongeveer weekske dat we zwanger zijn.
we hopen zo dat alles goe gaat.
begin januari waren we voor het eerst zwanger, mor spijtig genoeg tot een miskraam geleidt
wanneer gaan jullie voor het eerst nor gyn?

groetjes
en proficiat aan alle zwangere mama's

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 22:36
maike Yama

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal.

Ik ben vrijdag naar de huisarts geweest, en ik heb een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis. Dit gezien mijn leeftijd ( 40 jaar) en ook omdat ik lange tijd last heb gehad van een hoge bloeddruk >Ik slik daar ook medicijnen voor, maar die kunnen geen kwijt.

Hoi Amelie, ook welkom op dit forum, ik kijk ook mee op het andere forum. Maar daar is het erg druk, vandaar dat ik een nieuwe had opgestart.

As dinsdag kan ik al bij de gyneacoloog terecht, dus ik ben zeer benieuwd, misschien kom ik er dan meteen achter hoeveel weken ik nu ben.
Ik moet zeggen dat ik nog nergens geen last van heb. Ik zie dat veel meiden al veel last hebben van misselijkheid, heel vervelend, ik hoop voor jullie dat het snel overgaat.
Het enigste waar ik het aan merk, zijn mijn borsten, soms denk ik wel eens ben ik nou wel echt zwanger. Dus ik heb mijn hoop op dinsdag gevestigd.
Wij hebben het nog tegen niemand verteld, het is nog echt ons geheim. En wel om twee redenen, a is dat ik eerst wat onderzoeken wil laten doen, nekplooimeting en dat soort onderzoeken. En b mijn man komt uit Afrika, en daar is het niet de gewoonte om het snel te vertellen. Eigenlijk zo lang mogelijk niet, nou ga ik dat niet volhouden, want dat weet ik van de vorige keer. Als we wat uitslagen van de onderzoeken hebben, en die zijn positief dan ga ik het wel vertellen.
Ik vind het wel spannend voor dinsdag, ik laat het zo snel mogelijk weten

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]