[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/03/2007 @ 09:47 Line | Hallo, Ik verwacht binnen twee maanden mijn eerste kindjes.Ik zou graag borstvoeding geven en heb intussen al wat informatie verzameld en gelezen hieromtrent. Zijn er mama's die mij kunnen helpen met de volgende vragen ? Tips en advies van ervaren mama's is toch nog altijd beter dan alle boeken. Kan ik de borst combineren met afkolven (borst + flesje)? Of is dit alleen aan te raden als ik eventueel weg moet? Moet afgekolfde melk steeds opgewarmd worden? En hoelang? Ik bedoel dus niet ingevroren afgekolfde melk, maar bijvoorbeeld afgekolfde melk die ik een paar uur in de koelkast bewaar en nog dezelfde dag wil geven? Alvast bedankt! |
| 28/03/2007 @ 10:10 Bibi ![]() | Hoi Line je kan prima de borst combineren met afgekolfde of flesjes melk, al wordt toch wel aangeraden om dat nog niet de eerste 6-8weken te doen, om speenverwarring te voorkomen en je productie eerst goed op gang te laten komen maar er zijn moeders die het wel direct doen en bij wie het ook prima lukt, hangt denk ik van je kleintje af hoe soepel die met de wissel kan omgaan je hoeft pas afgekolfde melk niet perse op te warmen, maar dan moet je ze ook niet in de koelkast stoppen - je kan ze tot max 5uur op kamertemperatuur bewaren en dan gewoon zo geven. In de koelkast kan je langer bewaren, maar dan moet je ze wel eerstweer opwarmen he (en liefst niet in de microgolf) hopelijk ben je hier al wat mee geholpen kijk ook eens op het borstvoedingsforum http://www.borstvoedingsforum.nl, daar krijg je direct al heel veel info en een boel mama's die graag hun ervaringen en kennis delen want vragen zullen er vast nog met hopen komen ;-) geniet nog van je zwangerschap Bieb |
| 31/03/2007 @ 22:38 Line | Hey Bieb! Dank je wel voor de reactie! |
| 02/04/2007 @ 10:22 Simba ![]() | he wat heb je weinig reactie gekregen! Ik weet niet of je op deze site hebt gekeken daar staat zo'n beetje alles: http://www.borstvoeding.com/ lees vooral onder het deel kolven en |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Borstvoeding

).