[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/03/2007 @ 21:57 klaver | Sinds vandaag ben ik Nutriton gaan toevoegen aan de nutrilon van onze baby van 5 weken (omdat ze veel terug spuugde). Maar nu doet ze wel erg lang over 120cc (bijna 30 minuten. Ik las op de verpakking dat een baby 15-25 minuten over 1 fles mag doen. Ik doe 2 schepjes. Wat zijn jullie ervaringen met nutriton? Zijn er ook mensen die 1 schepje toevoegen? Welke maat speen gebruiken jullie. Ik heb nu nog de eerste maat van Avent...maar misschien moet ik nr 2 gaan gebruiken? Ik hoor graag!! |
| 30/03/2007 @ 14:25 Peg | Hallo, Ik doe maar 1 schepje Nutriton in de fles per 100 ml. Dat lijkt wel te lukken. Groetjes, Peg |
| 31/03/2007 @ 20:46 suusje2512 | Hallo, Ik doe bij 120 ml water 2 afgestreken schepjes nutriton. Het is wel wat dikker maar niet zo dik dat ze het niet meer kan drinken. Ik heb de S speen van difrax op de difrax fles. Als ik maar 1 schepje erbij doe loopt de speen vreselijk hard door. En bij 2 schepjes gaat het gewoon iets rustiger aan. Maar het is niet zo dik dat er niets meer uitkomt. Althans onze dame doet er ongeveer 15 minuutjes over om de fles leeg te drinken. Misschien heeft ze zo'n honger dat ze extra hard zuigt. Maar het kan ook zijn dat ze gewoon niet beter weet. Ze heeft namelijk vanaf het begin dikkere melk gehad. Ik geef nu Friso normaal met nutriton, maar hiervoor had ik Friso comfort, dat is dikker van zichzelf (daar zit de nutriton nl. al in). Alleen is de Comfort een stuk duurder dan Normaal met nutriton. Vandaar dat ik over ben gestapt op Normaal. Succes ermee, en laat nog even horen of het nog gelukt is. |
| 02/07/2007 @ 16:21 | hoi, onze dochter is nu 6 weken en heeft altijd honger. we hoorde dat nutriton wel moest helpen,want dan drinkt ze minder snel. ze krijgt nu nutrilon forte,maar daar red ze de 3 uur nauwelijks mee en ze moet om de 4-4,5uur pas een fles. ze drinkt hem nooit helemaal leeg maar bijna. wie kan mij vertellen of dit bij hun wel heeft geholpen. en kan ik het dan met nutrilon forte combineren en hoeveel scheppen moeten daar dan bij? wie kan mij helpen,want snachts om de 3 uur komen is best lastig. |
| 02/07/2007 @ 18:47 Suussusie | Mijn zoontje kreeg van af 5 weken 6 schepjes Nutriton in een fles van 180 cc water. Op elke schep voeding een schep nutriton, anders bleef hij spugen. Ik gebruikte de pap spenen van prenatal. De kersvorm. De fles na het schudden losser draaien (de dop) en dan lukt het hier prima. @Esther: Nutriton verdikt de voeding alleen maar. Mijn zoontje krijgt ook forte voeding omdat het zo'n vreetzakje is. Wat je wel kan proberen is wat extra water toevoegen aan de flessen. Dat werkte hier prima tegen de honger. Het water vult op die manier wat extra. Mijn zoontje kwam op 6 weken ook om de 3 a 4 uur 's nachts. Zo rond de 10 weken sleep hij door tot half 5. Hij kreeg toen en nu nog steeds de fles tussen 21.30 en 22.00 |
| 03/07/2007 @ 17:38 Virginie | Wij geven ook al een tijdje Nutriton. In een fles van 150 ml water deed ik 3 schepjes Nutriton. Voor spenen gebruikten wij speen nummer 3 van Avent sinds we Nutriton toevoegen. Nu drinkt hij ondertussen 210 ml + 7 schepjes pap en daarbij 4 schepjes Nutriton en gebruiken wij de 1-2-3 spenen van Avent. Helpt bij ons ook goed tegen het spugen. Komt soms nog wa voeding terug, maar valt mee in vergelijking met ervoor. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

ervaringen met nutriton (hoeveel+speen)?