< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Peuters » help wat voor bedje

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Peuters
help wat voor bedje
28/03/2007 @ 22:04
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mijn dochtertje wordt 16april 2 jaar nu hebben we toch na zitten denken en we gaan toch een groter bedje kopen we weten ook wel wat maar ze zijn veels te duur man

ik vind een hemel bedje mooi en dan wel in de maat 90 bij 200 meter ik heb overal zitten kijken ook bij postoder bedrijven maar niks wat ik mooi vind ik kan je wel een link geven welke ik mooi vind maar daar staan dus geen prijzen bij en ik wet dat die duur zijn
nu zoeken we dus een bedrijf wat ook mooie bedje heeft en wat dus niet boven de 300 euro uit komt

http://www.lifetime-kinderkamers.com

daar staat er 1 op via producten en dan compact bedden en dan prinsessen kijk maar is maar ja
weet je iets dan zeg het maar

groetjes kissie

[Laatst gewijzigd door kissie - 28/03/2007 @ 22:06] - Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 10:08
Halflingske

Hey,

ik zou gewoon eens bellen voor de prijs, en vraag een catalogus aan?
Ik ben dol op deze bedden... helaas kunnen we die momenteel nog niet betalen : http://www.wildkidzz.com
kijk maar eens bij bedden, de kroonhalfhoogslaper, of kasteel halfhoogslaper..

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 10:15
Marleen

Wij hebben net een bedje besteld bij www . kinderbedden . info Je moet ze alleen nog schilderen in eigen kleuren

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 10:39
kissie

hoi hoi
die kronn bedjes zijn inderdaad wel mooi ja maar als ik dan 90 bij 200 neem dan kost die gelakt 229 of zo iets vind ik nog redelijk

want wij doen dan het kinder kamertje weg van mijn dochter en dan via marktplaats en kijken wat we er voor terug krijgen en dan zelf de rest er bij doen dus dat zal nog mee vallen denk ik

ik twijfel ook tussen zoiets en een hemelbedje
in die kroonbedje is wel fijn dat ze er niet uit kunnen vallen iets een opstaande rand he

als we een bedje kopen moet die kant en klaar zijn en dan niet dat we nog moeten lakken of wat dan ook
soms kun je het nog beter zelf maken he

ik ga daar ook eens naar rond vragen bij mijn schoonvader die is redelijk handig

maar goed tips zijn welkom en ik ga zeker op de site kijken

die van kinderbedden .info hebben wij ook al gekeken maar ja was ook zoeiets maar nog niet helemaal het wat we zoeken en willen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 11:37
Astrid

Online Status Stuur bericht
B ij de ikea hebben ze hele leuk meegroeibedjes met smeedijzer voor de meisjes, hemeltje erboven klaar ben je. Kost bijna niks.

WIj hebben voor mijn zoontje een groot bed gekocht.Gewoon bij de Leenbakker. Hardstikke stoer kamertje, wit met blauw voor 300 euro hebben wij alles, matras, nachtkastje, kledingkast.Zo zie je maar echt heel duur hoeft echt niet hoor.

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 14:27
kissie

hoi hoi
ik had al bij ikea gekeken alleen dan op de site dus daar staan er niet veel misschien gewoon even langs gaan
bij leenbakker hadden ze wel leuke kamers maar meer voor jongens

maar wij zijn druk aan het beraden of we toch niet die bij wildkidzz gaan bestellen even goed over na denken en ligt er aan wat we terug krijgen voor de kinder kamer maar goed we zien wel maar we zijn nog niet helemaal over dus tips blijven welkom

ikea gaan we dus even kijken

groetjes kissie

we kijken dus gelijk voor een groot bedje van 90 bij 200 meter

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 18:04
Davina

Online Status Stuur bericht
Ik vind zulke bedjes ook heel mooi. Maar ik vraag me af hoelang de kinderen dit mooi blijven vinden. Ik zie mijn dochter als tiener toch niet meer in zo'n kroontjes bed slapen. Ik vind het vooral belangrijk dat een bed degelijk is en lang meegaat. Ik probeer het eerder leuk te maken met accesoires. Bij de ikea kan je mooi klamboes kopen in verschillende kleuren om boven het bed te hangen. Ze komen tot op de grond en dan heb je ook een mooie hemel. Ook bij Leenbakker hebben ze regelmatig thema's waarbij je dezelfde klamboe kan kopen als het dekbed, stoeltjes... Dat zijn minder dure aankopen en als ze het beu zijn leg je het aan de kant.
groetjes
Davina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]