< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » Sterilisator Avent iQ24 - Goed of niet?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's uitzet
Sterilisator Avent iQ24 - Goed of niet?
29/03/2007 @ 09:09
Zoé

Dag allemaal,
Ik wil deze sterilisator kopen voor mijn zus die zijn eerste baby heeft net gehad. Ik heb een gevonden voor 25euro (tweede overhandig). Kan iemand me vertellen als het een goede sterilisator is? Ik heb ook gehoord dat je kan enkel de Avent flessen gebruiken. Zijn deze flessen gemakkelijk om te vinden in Belgie?

Thank you voor u hulp!

Z.
(Excuseer voor de slecht spelling, ik ben engels!)

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 09:19
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb deze en ik deed er ook de DODY flessen in, gewoon eventjes puzzelen met de mandjes en het lukt wel.

Ik was er héél tevreden van.

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 10:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook deze sterilisator en ben ik heel tevreden mee.
De Avent papflessen zijn heel goed te vinden in België (deze worden in bijna alle babywinkels verkocht)

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 10:27

hoi,

ik heb de gewone sterilisator van avent en ben er zeer tevreden over ik gebruik zelf ook geen avent flesjes want onze meid wou daar niet uit drinken ik steek er flessen van bébéjou in en dit gaat prima!! als je wil ik heb hier nog een stuk of 16 flessen van avent staan met dekseltjes ze zijn wel 1 maal gesterilieerd en 1 flesje is tweemaal gebruikt. en deze in verschillende maten de kleine de middel en de grote. als je wil kunnen we misschien een prijsje maken ? laat maar iets weten !

vele groetjes pascale en emily

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:53

Bedankt allemaal voor uw berichten!
Dank u voor jullie offerte Pascal en Emily. Ik had geen geluk - de sterilisator werd gekocht door iemand anders voordat ik een kans om de photos te zien ! Dus voor nu zoek ik steeds een tweede overhandig sterilisator!
Toch bedankt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]