Hallo,
Ik twijfel ergens over en vraag me af wat anderen zouden doen. Mijn zoontje 2,5 gaat naar het kinderdagverblijf op woensdag en donderdag ochtend van 9 tot 12 uur half 1. Nu is het zo dat het werk wat ik doe kan ik ook thuis gaan doen in de tijd dat mijn man thuis is, met zijn diensten is het zo dat hij of pas om 1 uur weg gaat of om half 3 al thuis is, ik zou het werk dus kunnen doen als hij er is. Ik bracht gisteren mijn zoontje weg, was wat vergeten en liep terug toen stond hij stil in een hoekje met zijn handen achter zijn rug , toen ik hem ging halen was hij weer zoals altijd de clown aan het uithangen, nu vraag ik me af of hij altijd zo stil is als ik er niet ben, heb dit aan de leidster gevraagd die zei nee hoor hij speelt gewoon mee. Nu was ik vanochtend blijven staan om het hoekje en was hij inderdaad mee aan het doen met springen, dansen, praten,opruimen. Hij heeft het dus blijkbaar wel naar zijn zin. Als we op de dagen dat hij er niet heen gaat langsrijden dan roept hij ook heen uitbundig Jaaaaa kindjes toe, dan zeg ik nee lieverd volgende week en dan is het van oke doei doei kindjes tot de volgende keer ik ga lekker naar huis. Mijn man vroeg gisteren aan hem wat vind je leuker, ja toen antwoorde hij natuurlijk bij mama blijven. Nu zit ik te twijfelen want in hoeverre kan een 2 jarige dat zelf bepalen en ik denk dat hij overal zou zeggen bij mama blijven, maar nu twijfel ik dus of ik hem eraf moet halen ja of nee. als hij het inderdaad zo naar zijn zin heeft wil ik hem dat ook niet onthouden, maar als hij een hele week thuis is omdat hij ziek is vraagt hij er ook nietnaar mits je er langs fietst dan roep hij wel.
Wat zouden jullie doen, thuishouden of hem toch die twee ochtenden erlaten zitten?
Groetjes een onzekere mama