< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Peuters » dunne poep

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Peuters
dunne poep
29/03/2007 @ 11:32
Astrid

Online Status Stuur bericht
Mijn zoontje heeft al een week of vier dunne poep. Hij heeft verder nergens last van, maar iedere keer die enorme luiers. ZO wie zo altijd eentje net na het warme avondeten. Zal het dan niet zo zijn dat ie minder binnenhoudt daardoor?

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 11:41
Mamma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Astrid,

Is het echt waterdun als hij het een poepluier heeft en is het elke luier en hoe vaak per dag dan? Als het echt waterdun is, zou ik eens contact opnemen met de huisarts voor advies, ben zelf doktersassistente en zou toch even overleggen met de huisarts zeker omdat het al zo lang is, misschien dat hij/zij iets weet om de ontlasting wat dikker te maken. Als je dit niet wil, let er dan in ieder geval op dat hij genoeg drinkt en geen pijn heeft, je kunt ORS zakjes geven als hij niet genoeg drinkt om het vocht en zoutgehalte aan te vullen eten is niet zo belangrijk, wel dat hij iets binnen krijgt anders is het ook niet goed, beschuit helpt vaak ook wel. Misschien is het wel een virusje mijn zoontje heeft het ook 3 weken gehad en toen was het over. Kijk wat je gevoel je zegt en handel daarnaar Succes
Groetjes

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 20:23
Astrid

Online Status Stuur bericht
Bedankt voor de reactie, maar nee hoor het is niet waterdun. Het is gewoon veel, en echt een dunne stinkende brei. Maar sinds gisteren zijn het weer keutels. Hij heeft al twee keer iets met zijn darmen gehad, toen was het wel echt water, twee keer op kweek gezet en twee keer bleken het tanden te zijn. Hij had er nu ook totaal geen last van, hij at en dronk gewoon goed. Dus zal misschien wel weer een kiesje geweest zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]