[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/03/2007 @ 12:36 Angela | Hoi Mijn dochter krijgt 's middags een boterhammetje, en bijna iedere keer moet ze achteraf hoesten en dan spugen. Het lijkt erop dat ze het niet goed kauwt. Toen ze minder tanden had gebeurde het niet, en ook niet met ander eten, alleen met boterhammetjes. Ik wissel het beleg al af (smeerkaas en smeerworst), dat maakt geen verschil . Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat ik haar i. p. v. een boterhammetje zou kunnen geven? Later op de dag krijgt ze nog een fruithapje, warm eten en 2 flessen, dat levert geen probleem op. Grt Angela |
| 29/03/2007 @ 12:41 k'tje | Misschien kan je eens een droog boterhammetje proberen? Ik denk dat smeerkaas (en choco enzo) de boterham een beetje "plakkerig" maakt, en dat maakt het moeilijker te knauwen. Ons dochtertje had er in het begin ook wat moeite mee. Met kaas of gerookt vlees ofzo had ze het niet. Succes!! K'tje |
| 30/03/2007 @ 20:25 Astrid ![]() | Kan inderdaad het plakkerige zijn. Ik wisselde het wel eens af met een bord pap tussen de middag. Of misschien de stukjes in soep dopen? |
| 02/04/2007 @ 12:39 Angela | Doen jullie boter en kaas op het boterhammetjes of alleen maar kaas? Vindt het zonder boter wel erg droog.... Grt Angela |
| 02/04/2007 @ 12:48 k'tje | Soms doe ik er boter op, soms niet. Als het brood écht vers is, vind ik het niet zo nodig, maar het kan geen kwaad. Maar een te dikke laag boter gaat wel weer zorgen voor dat plakkerige natuurlijk. Misschien met je het eventjes gewoon weglaten en zien hoe het gaat met enkel beleg? Gr K'tje |
| 10/04/2007 @ 13:04 Angela | Hoi Nu gaat het beter, ze eet haar boterhammetje met boter en geeft de kaas aan de hond en kat . Nog niet optimaal, maar een begin...Grt Angela |
| 10/04/2007 @ 16:01 k'tje | Als mijn dochtertje zou mogen kiezen, zou zij juist enkel de kaas of het vlees opeten. De boterham "valt" bij haar dan "heel per ongeluk" op de grond, en komt er uit haar mondje, héél onschuldig :" Oh, evalle." Afhankelijk van waar je bent op dat moment, kan je het dus wel weggooien, hé.Succes nog, hé. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

boterhammetje = spugen

. Nog niet optimaal, maar een begin...
Afhankelijk van waar je bent op dat moment, kan je het dus wel weggooien, hé.