< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's voeding » Rijstebloem

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/03/2007 @ 16:16
Roos

Er zijn vast al vele topics geopend met dit onderwerp, maar toch open ik effies een eigen.

Mīn zoontje is 3,5 maand en heeft al heel wat nachten lekker doorgeslapen. Tot een week of 2 terug komt hij weer īs nachts. We hebben nu 2 keer aan zijn laatste fles een flinke eetlepel rijstebloem toegevoegd en hij heeft weer doorgeslapen !

Nu ben ik dus eigenlijk bang dat ik nu altijd rijstebloem bij zijn laatste fles moet toevoegen, dat ik er dus aan vast zit. Zijn er mensen hier met ervaring wat betreft eventueel weer stoppen met toevoegen van rijstebloem?

Roos

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 19:19
Sandy

Online Status Bekijk profiel
Hoi Roos,
Is er een reden dat je liever geen rijstebloem wil geven??? Kan toch geen kwaad?

groetjes Sandy

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 19:30
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi roos.

kwaad kan het niet hoor,ik heb het hier ook gedaan,en ook wel eens zonder maar dan kwam ze de nacht niet door,dus toen ging er elke avond rijstbloem door de fles heen

groetjes marion.

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 21:35
bella

hoi hoi,

Ik wil ook gaan beginnen met rijstebloem, alleen dan door de borstvoeding heen. Ik moet dus eerst gaan kolven en dan kan ik het er door heen doen. En dan hoop ik ook dat hij iets langer slaapt.

Ben benieuwd hoe dit gaat met borstvoeding.

xx bella

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 10:04
Roos

Een reden waarom liever niet? Tja, dat weet ik eigenlijk niet, dacht dat het beter was zonder. Maar op welke leeftijd stop je met melk geven īs avonds en wanneer stop je dan met de rijstebloem toevoegen?

Vannacht kwam hij om 5 uur, dus heeft het niet helemaal geholpen, moet ik de īdosisī nu gaan verhogen of nog een nachtje aankijken.

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 14:28
Peg

Hallo,
Bedoelen jullie met "rijstebloem" rijstvlokken ? Ik geef dat namelijk ook aan mijn meisje, met vanillesmaak. Zij krijgt dit in elke fles, ter verdikking van het papje, dus ik denk niet dat het kwaad kan, hoor. Is goed tegen reflux.
Groetjes,
Peg

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 16:43
Sandy

hoi Peg,
Yep dat is hetzelfde!!

groetjes Sandy

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 17:06

hoi,

bij jef deed ik rijstmeel bij in de avondfles en in de ochtendfles. stilletjesaan ging die in de ochtendfles weg en daarna die in de avondfles. bij tijs zit er in elke fles rijstmeel.dit omdat hij zijn pap niet meer lustte en hij krijgt zeer speciale pap waardoor ik niet van pap kan veranderen.
je krijgt er alleen wat molligere baby's van.

groetjes
evi

oja ik doe 2 maatjes van hetzelfde schepje als de fv erin.
bij jef smorgens maar 1 tje.

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 08:19
Roos

Cajo slaapt nu al enkele nachten door, lekker hoor. Denken jullie dat als ik stop met de rijstebloem ( anderhalve eetlepel ) dat hij īs nachts weer zal komen? Hij krijgt er namelijk nog al harde poep van en vind dat zo zielig als hij ligt te persen. Ook heeft hij nog maar 1 poepluier ipv 2.

Nog bedankt voor al jullie reacties.

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:53
Francise

Online Status Stuur bericht
Ik gaf vanaf 3 maanden in elke fles 4 schepjes rijstebloem..(maatschepje van nutrilon)
Gewoon doen wat JIJ zelf denkt dat goed is, niet
naar anderen luisteren,..dus ook niet naar mij

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 14:53
Sharon

Ik heb Nutrix gekocht gisteren. Op de verpakking staat vanaf 4 maanden, maar ik geef al Friso Extra sinds 5 weken en daar zit toch ook rijstebloem in?? Slaat nergens op die grens van 4 maanden dan toch??
Anyway,

Kan je Nutrix alleen door een fles met normale kv doen of ook door bijv. die voeding voor hongerige baby's of die tegen spugen???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]