Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2007 @ 15:26 Susie ![]() | Wat Yvette al zegt, het is denk ik gewoon een verschil in traditie. Dat het handig is kan ik me goed voorstellen. Maar ik ben toch blij dat wij het hier niet hebben. ![]() |
| 02/04/2007 @ 14:47 k'tje | Ik zou hen gewoon inlichten over wat zo'n lijstje nu juist is. Want anders krijg je vlak na de bevalling gegarandeerd 100 telefoontjes over "wat is dat nu dat er op dat kaartje staat? een lijstje??" en dan moet je het toch nog uitleggen. Zeg het hun gewoon. Niemand is verplicht om van die lijst te kopen, hé. Als ze het niet willen, dan laten ze het. Maar als je het nu uitlegt, geeft het hun de tijd om er eens over na te denken, en eventueel nog vragen bij te stellen, hé. Anders worden ze zo voor een onvoldongen feit gesteld, vind ik. Nog succes met je zwangerschap! |
| 03/04/2007 @ 09:11 Ante | Hey Velen zullen nu met verbaasde blik toekijken, maar onze lijst bedroeg € 5000, (kamer, koets, maxicosy ... alles in), en heel onze lijst is opgekocht. We hadden 150 kaartjes verstuurd, en 100 suikerbonen besteld. De kamer kregen we van mijn ouders, de koets van mijn broer -de peter- en zo was er al direct een hele hap weg van de lijst. Ik vind het hier in B een heel groot voordeel dat het de traditie is om een lijst te leggen. Ikzelf geef zelf ook liever mijn geld uit aan iets wat de kersverse ouders kunnen gebruiken, dan aan iets wat zomaar in de kast wordt gelegd omdat ze het niet mooi vinden of omdat ze het al hebben. Ook al heb je nog geen uitsluitsel met een lijst, zo heb ik wel 4 verschillende badjasjes gekregen, allemaal in maatje 12 maanden!! Wat doe je daar in hemelsnaam mee!!?? Ante |
| 03/04/2007 @ 12:13 Draakje | hey, ik ben ook voor de geboortelijst omdat je dan inderdaad krijgt wat je echt nodig hebt, we hebben ondertussen al 7dozen spullen (doekjes, handdoekjes, speelgoed, pluchendieren) aan het goede doel gegeven omdat we het niet kunnen gebruiken en ook omdat het niet onze smaak is. Moet je eerlijk in zijn vind ik. in ieder geval ons bedrag geboortelijst 2045.99 zonder kamertje en parkbox (1530.85) en kinderwagen (400) groetjes en nog veel shopplezier! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

bedrag van jullie geboortelijst?
).