< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » grote van bevruchte foetussen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
grote van bevruchte foetussen
29/03/2007 @ 21:39
Daniëlle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik vroeg me eigenlijk af of je bij een eeneïge tweeling de groei later op gang komt dan tgo een eenling?
Mijn eerste echo op zes weken was enkel een leeg vruchtzakje te zien. Mijn tweede echo (moest ik normaal 8 weken zijn) toonde maar een vruchtje van bijna 6 weken. Nu is mijn schoonmoeder een eeneïge tweeling en heeft er een waarzegger aan mijn moeder verteld dat ze grootmoeder zou worden van een tweeling. En dit al van voor ik met mijn huidige vriend samen ben. Die waarzegger heeft trouwens wel dingen voorspeld die echt uitgekomen zijn.
Nu moet ik binnen een week terug naar de gyne, dan zou ik 9 weken zijn. Als er dan nog steeds geen hartje(s) te zien zijn, zou ik een currettage krijgen. Vandaar mijn vraag of ik misschien toch kans heb op een tweeling. De cellen delen zich toch op een bepaald moment, kan het dan dat ze een groeiachterstand hebben dan tgo een eenling? Ik had beter moeten opletten bij die biologielessen vroeger

Hopelijk kunnen jullie me een antwoord geven

Groetjes

Daniëlle

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 20:55
saskiagrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben met 6 weken en 3 dagen voor een echo geweest
en daar zagen we twee vruchtzakjes met kindjes
ik zou toen 7 weken en 1 dag moeten zijn
de echo die ik toen 2 weken later kreeg werd duidelijk dat ik toch die paar dagen verder heen was
dus eerst 19 sep uitgerekend
na de eerste echo 23 sep uitgerekend
en na de tweede echo toch 19 sep uitgerekend
beetje moeilijk uitgelegt maar ik hoop dat je me snapt
ik hoop voor je dat alles oke is

groetjes saskia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]