[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/02/2002 @ 15:50 esther | hallo! Ik ben Esther, 22 jaar en moeder van Jeremy 3 maanden. Voor mijn opleiding doe ik onderzoek naar hoe belangrijk geschoold personeel is in de kinderopvang. Ik zou graag willen weten van de moeders en/of aanstaande moeders/vaders/maakt mij het uit hoe belangrijk jullie het vinden dat een leidster op een kinderdagverblijf geschoold is en waarom. Als jullie zouden willen reageren, zou dit mijn onderzoek al een stuk makkelijker maken Ik hoop dat ik wat van jullie "hoor" groetjes Esther. PS; hier kun je mn zoontje vinden hihi; http://members.home.nl/rdeveen ![]() |
| 09/08/2002 @ 14:09 quirien | Ik vind het wel belangrijk dat een leidster geschoold is (ook ehbo), zodat ze weet wat er allemaal bij de verzorging van een kindje komt kijken, maar ook kan inspelen op de ontwikkeling. Je kan als ouders niet alleen vertrouwen op een lief karakter van de leidster al is dit natuurlijk wel heel erg belangrijk. ![]() |
| 09/08/2002 @ 14:51 ilse | Momenteel ben ik zwanger van mijn eerste spruit en al een paar maanden geleden heb ik de opvang in een crèche vastgelegd. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat de verzorgsters opgeleid zijn, tenslotte vertrouw ik hen toch met hetgeen me het meerst dierbaar is. En een baby is zo broos, zeker de eerste maanden. Jammergenoeg is er in België veel te weinig opvang waardoor je je dikwijls noodgedwongen tevreden moet stellen met hetgeen je kan vinden. ilse |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

kinderopvang geschoold of ongeschoold??