< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » ZEKER LEZEN

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
ZEKER LEZEN
30/03/2004 @ 23:55

Het is zeer simpel,een Nederlandse vriendin van me heeft het niet erg goed en haar eigen dochtertje leid daar onder,heeft geen superkleertjes waardoor ze erg gepest word op school (wat heel erg is ),nu verjaart dat meisje op 20 augustus (dan word ze 4 jaar) en als verrassing zou ik de mensen met een goed hart willen vragen om een verjaardagskaartje met de allerbeste wensen die je maar kunt bedenken op te sturen naar haar dochtertje
Wie dit wil doen stuur me mailtje dan stuur ik je de email met charlotte (zo noemt ze)haar adres
Alvast dank aan iedereen die hier aan meewerkt,want zeg nu zelf een meisje gelukkig maken maakt toch ook jezelf gelukkig

Link naar deze reactie
31/03/2004 @ 10:03

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi angelique,

kan je niet rechtstreeks mailen, zit opt werk en de server ondersteunt die functie niet, maar stuur me een prive berichtje en ik zal dat meisje zeker in mijn agenda plaatsen hoor.
Tuurlijk is zoiets voor een kindje superbelangrijk en het kost ons geen moeite, dus meiden zeker meedoen he!!!!

Link naar deze reactie
31/03/2004 @ 11:32
angelique

> Goeiemorgen
>
> Alvast bedankt voor uw reactie en ook meelevende hart.
> Lotje haar adres is
> Charlotte Albers
> Esdoornweg 4
> 8121 Olst
> Nederland
>
> Misschien een tipje voor het kaartje ; ze is verzot op k3 ,winnie de pooh, mickey, teletubbies, tweenies en clowntjes
> Hoeft niet perse een kaartje van dit te zijn hoor
> Ben zelf al enorm blij dat u er 1tje wil sturen
>
> Groetjes

Link naar deze reactie
31/03/2004 @ 11:33
angelique

moet zijn 8121 EL

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]