[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/01/2002 @ 21:30 sarah | Op 14 Oktober 2001 heb ik een miskaam gehad. Omdat deze niet volledig was, moest ik 22 oktober gecurretteerd worden. Mij werd geadviseerd de eerste mestruatie af te wachten om weer zwanger te worden. Het probleem is alleen dat ik nu al tien weken wacht en nog steeds niet ongesteld ben geworden. Aangezien ik op het internet alleen verhalen tegenkom van vrouwen die netjes na 4-6 weken weer ongesteld worden, vraag ik mij af of er ook anderen zijn die ook zo lang hebben moeten wachten. En wat hebben jullie daaraan gedaan? Groeten, Sarah |
| 03/01/2002 @ 12:18 Cindy C | Hoi Sarah, Ik kan je niet helpen al had ik ook een miskraam op 13 december 2001. Bij mij is het bloeden nog niet helemaal gestopt. Ik ben weer aan de pil omdat dat in mijn geval moest. (mola zwangerschap) Hoe mijn syclus verder zal evolueren weetik ook niet. Ik hoop dat je iemand vind die je kan helpen. Kan je anders niet eens je gyn bellen en vragen of dit normaal is. Ik wens je veel sterkte toe. Cindy |
| 03/01/2002 @ 15:05 Ynske IJzendoorn | Hoi Sarah, Ik heb er helemaal geen verstand van, maar zou het niet kunnen dat je toch weer zwanger bent? Ik weet niet wat je in de tussentijd als voorbehoedmiddel gebruikt, of helemaal geen gemeenschap hebt, maar het zou kunnen. Ik zou zeker eens contact opnemen met je genaecoloog. Al is het maar om jezelf gerust te stellen. Veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je snel weer ongesteld en daarna zwanger bent! Ynske |
| 06/01/2002 @ 14:51 sarah | Hallo Cindy en Ynske, Bedankt voor jullie reactie. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, want ik heb zolang anticonceptie gebruikt. Verder is er ook niets mis, dus waarschijnlijk ligt het aan mijn hormonen. Die zijn na de miskraam niet verder gegaan met de normale cyclus. Ze zeggen dat ze het tot maximaal drie maanden aan kijken. Dus ik moet over drie weken terugkomen als er nog steeds niets gebeurt. Dan zal ik wel iets van hormonen moeten slikken of iets, maar dat zie ik dan wel weer. Ik ben in ieder geval gerust dat er niets ernstigs is, maar het wachten duurt wel lang. Zucht! Ik wens jullie ook veel sterkte, Groetjes, Sarah |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

tien weken na miskraam geen menstruatie