< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Een miskraam, waarom?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Een miskraam, waarom?
08/06/2002 @ 07:35
Cindy C

Hey Lies,

Wat een prachtig nieus een hele dikke proficiat aan jullie gewenst. Amaai jij moet dan toch ook wel al een beetje ver zijn of hadden ze al een echo gedaan en niets gezien ja toch dacht ik hé.

Oh wat leuk dat moet heel fijn voor je zijn!!! Geniet geniet geniet!!! Hou me op de hoogte hé!!!

Groejtes Cindy xxxx

Link naar deze reactie
11/06/2002 @ 09:31
Lies

Hoi CIndy,

Merci voor je berichtje. Vorige week was ik een 4 à 5 weken en daardoor konden ze nog niets zien op de echo. Ze waren er ook niet naar op zoek natuurlijk. Ze wilden gewoon kijken of er iets was waardoor ik mijn regels niet kreeg;

Nu vrijdag mag ik terug om te kijken of alles goed is. Nu zouden ze wel al iets moeten zien.
Ik ben ik ieder geval weer misselijk, dat is toch iets!

Wanneer beginnen jullie er opnieuw aan?
Heel veel succes!
Knuffel, Lies

Link naar deze reactie
12/06/2002 @ 20:57
Cindy C

Hey lies,

Nogmaals wil ik je feleciteren met je zwangerschap. Wij beginnen er deze maand weer aan!!. Ik ga der wel vanuit dat het deze maand niets wordt hé. Maar een van de komende maanden lukt het vast wel. Van tabita was het de derde maand al raak en van ons engeltje de tweede maand. Ik neem dus aan dat het nu ook wel niet zo lang zal duren.

groejtes cindy xxx

Link naar deze reactie
12/06/2002 @ 21:25
Tamara

Hoi dames,

Lies een hele dikke proficiat voor jullie en geniet maar van je zwangerschap.

Cindy ik wens je veel succes de komende maanden en hopelijk heeft tabita snel een zusje of broertje erbij. Ik wens u het allerbeste toe want ik leef echt met jullie mee.

Ik kom hier geregeld lezen maar tot nu toe nog niks neergeschreven omdat ik eigenlijk geen woorden vond.

Ik ben zelf juist mama geworden ook na heel lang proberen. Maar uiteindelijk dan ook onverwachts gelukt!!! Mijn dochtertje is morgen 7 weken oud. Wat gaat dat snel.

Liefs tamara

Link naar deze reactie
13/06/2002 @ 13:14
Lies

Hoi !

Tamara, bedankt voor je berichtje. Het is hartverwarmend hoeveel mensen meeleven!

Cindy, ik laat je nog wel iets weten als ik naar de gyn ben geweest. Hopelijk is alles goed. Morgen om 19u15 mag ik gaan.
Ik duim voor jullie en wie weet is het van de eerste keer prijs!

groetjes en een dikke knuffel,
Lies

Link naar deze reactie
13/06/2002 @ 19:38
Cindy C

hey Tamara,

bedankt om hier toch ook ff te reageren, doet zoals lies zie idd deugt vooral ook omdat anderen (mensend ie een flinke baby hebben) ook aan ons denken. Natuurlijk kunnen jullie je ook wel indenken hoe wij ons voelen.

Ik wens je alfvast heel veel vreugde met je babytje en geniet ervan. Want dat jaartje baby zijn gaat heeeeeeel vlulg hoor neem dat maar van mij aan.

Lies, ik wens je veel succes morgen en zit vol spanning te wachten op een berichtje van je.

Groetjes cindy

Link naar deze reactie
13/06/2002 @ 22:59
Tamara

Hoi lies en cindy,

Ik zelf heb nog geen miskraam gehad maar ik kan mij inbeelden wat een verdriet en leegte dat het meebrengt.

Ik heb een nicht die ook al meerder miskramen heeft gehad en dit meestal rond de 12 de week van de zwangerschap. Dit waren echte zwarte perioden voor haar vol verdriet en onbegrip van sommige mensen. Zij trekt haar ook alles nogal erg aan van wat de mensen zeggen en ze heeft dan een paar maand in een depressie gezeten!! En gewoon door slechte commentaar te krijgen van mensen die er niks van afweten. Mensen kunnen echt hard zijn voor elkaar.

Nu drie jaar geleden heeft ze een gezonde tweeling mogen baren. En nu is mijn nichtje gelukkig alhoewel ze mij nog dikwijls verteld over die babytjes die ze jammer genoeg niet heeft mogen houden. En bij mij kon ze steeds terecht al was het om 1000x hetzelfde verhaal te vertellen dat kon mij niks schelen want het hielp haar bij het verwerken.

Ik ben echt blij voor mijn nicht dat ze dan toch nog twee gezonde deugnietjes heeft mogen houden en haar andere kindjes zijn bij de engels zegt ze altijd en dit houd haar recht!!! Ze zijn in goeie handen zoals ze altijd zegt.

Daarmee leef ik zo met jullie mee en vindt ik het altijd een jammere zaak dat iemand een babytje verliest. Maar zoals mijn nicht mag je zeker de moed niet verliezen en ervoor blijven gaan. Ik wens jullie in ieder geval veel succes en ik denk aan jullie. En vooral ik blijf voor jullie.

Vele groetjes tamara

Link naar deze reactie
15/06/2002 @ 09:42
Cindy C

Hoit Tamara,

Wat erg voor je zusje dat ze twee kindjes moets verliezen. Dat gebeurt veel te veel zo’n dingen. Zou niet mogen maar helaas,... kunnen we de natuur daar niet op tegenhouden. Voor iedereen die een kindje verloor (en voor mensen die met dat verdriet van anderen meeleven) wil ik zeggen dat een vriendin van mij ook twee engeltjes heeft en zij heeft de strijd aangebonden om engeltjes dag officieel te maken hier in belgië.Engeltjes dag is op 15 oktober en het is dan de bedoeling dat mensen die een engeltje of engeltjes in hetalgemeen willen gaan herdenken om 19 uur een kaarsje doen branden.Zij is al bij een minister geweest om daar over te praten om die dag officeel te krijgen hier in België. Je kunt meerinfo vinden op haar site.http://www.geocities.com/svaneyge/ Echt de moeite om daar eens te gaan kijken.

groetjes Cindy xxx

Link naar deze reactie
31/07/2002 @ 00:05
Hera

Hallo allemaal.

Mijn naam is Hera, ben 21 jaar en mama van Ieben 5 maand.
Hoewel ik nu een prachtig zoontje heb, denk ik soms nog terug aan mijn eerste kindje, dat na 12 weken in mijn buik weg is gegaan. ( spontane miskraam)

Ik heb moeilijke tijden doorworsteld en heb zelf nog af en toe last van depressie’s. Ik weet dat ik me moet rechthouden voor Ieben. Maar mijn zus is bevallen op de dag dat ik moest bevallen. ( we waren ongeveer gelijk uitgerekend). Dus als ik haar zoontje zie, denk ik altijd van " waarom hij wel en mijn babytje niet"

Ik ben gelukkig snel weer in verwachting geraakt, maar de wond blijft. Ik hoop dat jullie ook binnenkort een klein wonderen in jullie armen hebben en ik duim voor jullie.

Zez zeggen dat je het vergeet, maar mijn eerste zwangerschap vergeet ik nooit en wil ik ook niet vergeten.
Ik ben serieus ziek geweest tijdens die 12 maanden, maar ik denk dat dat kwam omdat mijn kindje vocht voor zijn leven, hij heeft het helaas niet gehaald, maar hij blijft voor eeuwig in mijn gedachten.

Groetjes Hera en Ieben

Link naar deze reactie
31/07/2002 @ 00:06
Hera

Ik zie juist een foutje staan in de onderste regel.
Het is 12 weken en niet maanden.

Groetjes HEra

Link naar deze reactie
14/09/2002 @ 11:46
Cindy C

Hallo meiden,

Het is al een tijdje dat hier iemand iets zei, ik ga der dan maar van uit dat iedereen ondanks hun verlies het goed maakt. IK kom het goede nieuws vertellen dat ik zwanger ben. Nog heel pril baby wordt verwacht in mei. Meiden houde moed erin!! het lukt jullie ook wel

Groetjes Cindy xxx

Link naar deze reactie
15/09/2002 @ 09:25
Sylvie

Cindytje,

Ik heb je al gefeliciteerd, maar wil het nog eens doen via deze weg!!!
TOI TOI TOI!!!

Sterkte trouwens aan iedereen van dit forum die het nodig hebben!!!

groetjes

Sylvie
ik voor jullie allemaal!

Link naar deze reactie
15/09/2002 @ 14:34
Cindy C

hey Sylvieke,

Bedankt voor de wensen, en voor de prachtige bloemen, genieten dat ik doe van de bloemen en natuurlijk van het prille leven in mijn buik.

Groejtes Cindy xxx

Link naar deze reactie
16/09/2002 @ 13:33
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Cindy,

Ik kom hier af en toe eens een kijkje nemen om te zien of er nog nieuws is en ik ben zo blij voor je! Joepie de poepie! Geniet ervan, wat niet altijd gemakkelijk is aangezien je je af en toe toch zorgen maakt maar het komt deze keer goed! Ik heb er een goed oog in!

Ik heb zo dikwijls aan je gedacht en vreesde al dat ik niets meer van je ging horen.

Met mij is alles dik in orde. Mijn buikje is nu serieus zichtbaar en ik begin leven te voelen. Ik ben uitgeteld voor 30 januari dus ben nu over de helft;

Ik wens je een leuke zwangerschap toe. Zit je al ergens op een forum van mei-mama’s? Dan kan ik daar af en toe je avonturen volgen.
Ik zit bij de februari mama’s aangezien de eerste uitgetelde datum voor februari was.

Je ziet het hé, het komt allemaal goed. Ik hoop dat anderen uit onze verhalen nieuwe moed kunnen putten.

Dikke kussen,
lies
20w4d

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina