< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Na curettage...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/06/2004 @ 16:56
Silvie

Hi Sas,

Bedankt voor je lieve woorden. Weinig mensen in mijn omgeving weten ervan af dus een beetje begrip en steun is heel fijn. Het gaat nu wel weer, je moet toch door. Ik heb het vruchtje in z’n geheel kunnen begraven bij het graf van mijn oma en er vervolgens een mooie plant bij geplant en daardoor kan ik het ook een plaatsje in mijn hart en hoofd geven. Vergeten doe je het niet en begrijpen al helemaal niet. Het heeft meer inpact op me gehad dan ik had gedacht en het waren 3 helse weken maar nu probeer ik vooruit te kijken en dat lukt me aardig. Ik heb met mijn kleintje afgesproken dat ie terug mag komen wanneer hij/zij er klaar voor is en daar vertrouw ik dan maar op. Ik hoop snel.

Nogmaals bedankt en jij ook veel sterkte en vooral succes bij de volgende.

Liefs, Silvie

Link naar deze reactie
12/06/2004 @ 13:45

Hallo,

Ik heb 5 weken geleden een curretage gehad. Van de gynaecoloog/verloskundige/verpleegkundige zei de 1 dat ik een cyclus moest wachten, de ander zei dat het niet uitmaakte. Ondertussen hebben wij het (per ongeluk) wel een paar keer onveilig gedaan. Sinds deze week voel ik me weer anders (zwanger??): spanning in mijn onderbuik, grotere borsten.

Ik voel me hartstikke onzeker, zou ik weer zwanger zijn? En kan dat wel goed gaan?

Sandra

Link naar deze reactie
12/06/2004 @ 13:56
Sas

Hey Sandra,
Het kan idd zijn dat je zwanger bent. Ik had mijn curretage 9wk geleden, en mij werd ook gezegd 1 cyclus af te wachten, ook in die tijd hebben we het onveilig gedaan.
Mijn gyn zei dat ik beter 1 cyclus kon afwachten omdat je dan weer een keer ongesteld word en het dus makkelijker te bepalen is wat je 1e (eventuele) zwangerschapsdatum is.

Voor mezelf vond ik dat ook wel zo fijn hoor, je lichaam heeft even de tijd om te herstellen van de vorige zw.schap en zich voor te bereiden op een nieuwe.
Het lijkt me dus geen probleem mocht je wél zwanger zijn, het is alleen wat moeilijker te bepalen hoelang je dan zwanger zou zijn.

Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent. Ik werd weer ongi na 4.5 wk, dus dat was mooi op tijd. Inmiddels ben ik ook alweer voor de 2e keer ongi geworden (met een cyclus van precies 28 dagen) ik baalde als een stekker
Deze maand gaan we er weer voor en ik hoop dat het dan raak is.... Sandra, laat je t wel weten of je zwanger bent of niet?????? Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent.

Groetjes Sas

Link naar deze reactie
15/06/2004 @ 19:49
Sandra

Hi Sas,

Bedankt voor je reactie. Het voelt al als een hele opluchting om erover te mailen. Balen zeg dat je weer ongi bent geworden; wel een erg mooie cyclus van precies 28 dagen! Hopelijk heb je deze maand meer succes.

Ondertussen is het zwangere gevoel alleen maar meer geworden. Volgende week de nacontrole bij de gyn., dus dan weet ik meer

Sandra

Link naar deze reactie
01/05/2005 @ 21:43

Hey mensen,

Ik zat eens een beetje te kijken op het net en vond deze site over miskramen en curretages.
Om te beginnen zal ik me even voorstellen.
Ik ben Melanie en ben 19 jaar,ik heb op 21 april een curretage gehad na 8,5 weken ( in de meeste mensen hun ogen kort maar voor mij lang genoeg om ervan te houden)

Nou hoor ik jullie denken je bent pas 19 jouw tijd komt nog,maar dit kindje was niet meer dan gepland en ik heb het er dus ook nog steeds ongelooflijk moeilijk mee, zeker als ik pasgeboren baby's zie of vrouwen met dikke buiken.

Ik moet 17 mei voor een onderzoek om te kijken of alles goed hersteld.
Natuurlijk ben ik daar best heel zenuwachtig voor.
Nou heb ik een fabel gehoord dat je na een curretage heel vruchtbaar bent(hetzelfde als na een zwangerschap???)
Zou dat waar zijn???

Mij is namelijk verteld dat het beter is als ik een menstruatie afwacht.
Maar ik ben dus heel eigenwijs 3 dagen na mijn curretage alweer elke dag begonnen (aangezien ik niet meer bloed)
zou ik dus nu zwanger kunnen raken of zou dat onmogelijk zijn??

Groetjes Melanie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina