< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » als je kindje sterft

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
als je kindje sterft
12/02/2002 @ 00:18
nimué

mijn zwangerschap kwam heel onverwacht,ik had een afspr met de gyn om een behandeling te beginnen zodat ik nog een keer zwanger zou worden.toen ik daar was vroeg de gyn wanneer ik laatst ongestelt was geweest dit was27 dagen geleden,een testje(waar ik ongelovig bleef naar staren liet een grote vetgedrukte + zien,enkele weken later moest ik terug gaan om te zien of alles in orde was,en dat was het, dubbel en dik in orde,twee vruchtzakjes,dit werd steeds maar beter.in de elfde week had ik bloedverlies,ik heb een week in het ziekenhuis gelegen waar we tot ons verdriet moesten zien dat een van de vruchtjes het niet gehaald had.het kindje dat gebleven was groeide als kool in de zevenendertigste week verloor ik vruchtwater maar dit werd niet ernstig genomen en op ons aandringen,werd eindelijk na 10 dagen de bevalling ingeleid,ons zoontje heeft 38 uur geleefd en is dan overleden aan een streptokokkeninfectie wij zouden graag ervaringen delen met mensen die ook zo iets hebben meegem wij willen nog een kindje maar zijn bang dat dit nog eens kan gebueren,wij broberen nu alweer meer dan twee jaar en worden soms wel moedeloos,men wil nog wel ivf proberen maar na drie vorigepogingen en de rechtzaken en al de kosten zoals ziekenhuisrekeningen begrafenis rekeningen zijn wij zowat blut en voor zoiets vindt je natuurlijk niet zo makkelijk sponsers.o ja moesten we nog een poging wagen zal ik ook zeer zeker eicellen afstaan,dit heb ik altijd al willen doen,wij waren eigenlijk een vakantie aan t plannen maar die kost zoveel als een ivf dus twijfel en twijfelen en nog meer twijfelen wie helpt ons hierdoor,het lijkt net een noodkreet mischien is het dat ook wel een.SORRY VOOR HET EPISTEL MAAR HET MOEST ER EENS AF GROETJES NIMUé

Link naar deze reactie
12/02/2002 @ 23:39
Cindy C

hey mimue,

Een miskraam hebben (bij mij 9 weken geleden) is heel erg maar een babytje voldragen en het dan moeten afgeven....

Ik heb er geen woorden voor mijn verdriet is al zo groot... weet dat je me altijd kan aanspreken...

groejtes Cindy veel sterkte

Link naar deze reactie
13/02/2002 @ 00:07
Saskia

Online Status
Nimue,
ik kan me indenken wat je voelt. Ik heb net zelf een kindje moeten afgeven. Toen ik 34 weken zwanger was van onze tweeling, bleek dat Marie overleden was. Op 1 februari jl. ben ik dan bevallen van een blakend gezonde Cora en van Marie, die toen vier à vijf weken dood was. Nog nooit heb ik in mijn leven zoiets moeilijks moeten doen. Er gaat nu geen dag voorbij of iemand weet me wel te vertellen dat ik dankbaar moet zijn dat ik nog één gezond kindje heb. En als ik jouw verhaal dan lees, dan weet ik dat het inderdaad zo is. Door je woorden heen voel ik je wanhoop. Het ergste is dat ik er niks aan doen kan, maar als je wil mag je altijd stoom aflaten... Er zal altijd wel iemand zijn die je gevoelens begrijpt. Veel sterkte voor de toekomst !

Link naar deze reactie
13/02/2002 @ 01:53
nimué 9Maand Moderator

Online Status
hallo saskia en cindy,bedankt voor jullie troostende woorden.ik heb vroeger ook enkele malen een miskraam gehad en ik kan je zeggen dat het verdriet,zo hevig was dat ik het gevoel had dat de hele wereld van onder mijn voeten verdween,verdriet kan je niet meten,hoever je in je zwangerschap ook bent het doet altijd pijn. Nu heb ik het gevoel datze mijn kindje uit mijn lichaam geroofd is,het is nu bijna drie jaar geleden maar het kon net gisteren zijn.ik heb nog kinderen en het is hier niet altijd kommer en kwel hoor maar soms slaat de pijn van die ene lege plek zo hard toe ,altijd op een onverwacht moment.ik heb de film opgenomen over losing layla hoe gelijkend ze daar mijn gevoelens weergeven het is intriest maar ook mooi en ik ben blij dat ik heb kunnen zien dat mijn reacties op het sterven van mijn zoontje heel normaal waren . LIEVE SASKIA ik kan mij niet voorstellen hoe het is om een kindje te verliezen en een ander zien geboren worden,wat tegenstrijdige gevoelens moeten dat zijn,probeer maar van je mooie meisje te genieten en mischien kan marie nu ze met casper naast de maan woont s avonds de sterretjes voor jullie aansteken .veel liefs gewenst,enik hoop dat we toch nog een zullen meemaken dat men ons een kindje in onze armen zal leggen en dat dit als een eigen persoonlijk sprookje mag eindigen

Link naar deze reactie
18/02/2003 @ 19:38
Evi Demeulenaere

Kunnen jullie mij aan een adres helpen van zelfhulpgroepen i.v.m. één kindje die sterft bij de bevalling van een tweeling?

Bedankt

Link naar deze reactie
19/02/2003 @ 14:29
Saskia

Online Status
Evi,
als je dat wil mag je mij contacteren op sas.jan@pi.be
Ik heb hierboven ook gereageerd op het bericht van Nimué.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]