[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/12/2002 @ 17:48 natalie | Hallo, De reden dat ik een bericht op het forum zet, is dat ik vandaag even overloop van de zelfmedelijden. Vorig jaar heb ik in de tiende week van mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad. Ik was uitgerekend op 19 december 2001. Vandaar mijn dikke tranen vandaag. Dit jaar was ik opnieuw zwanger. Omdat ik niets (echt he-le-maal niets) kon binnenhouden, ben ik twee keer opgenomen geweest, in totaal 30 dagen. Bij de laatse controle werd een echo gemaakt en ik zag meteen dat het niet goed was. Om een lang en vreselijk verhaal kort te maken, in week 15 heb ik een vruchtwaterpunctie gehad en in week 18 ben ik ingeleid en bevallen van een zoontje. Vreselijk moeilijk allemaal. We hadden hem zoveel gegund ... Ik was op 23 januari 2003 uitgerekend. Over het algemeen kunnen mijn man en ik het aardig aan, maar vandaag zie ik het even niet zitten. Ik heb positieve aandacht nodig!! Wie stuurt mij een lieve mail ??? Alvast bedankt. ![]() |
| 19/12/2002 @ 18:31 nathalie van hanegem | ik begrijp je helemaal, ookal hebben wij dit gelukkig nooit mee gemaakt . vind het heel moedig dat je er ook over kan praten ik heb namelijk een vriendin die bijna het zelfde heeft mee gemaakt alleen verloor zij haar eerste engeltje met 38 weken zwangerschap vorid jaar en heeft ze in september dit jaar een kindje verloren bij 12 weken zwangerschap . Ik heb zo veel respeckt voor mensen zoals jullie dat jullie toch moediig verder gaan . zelf heb ik meid van 3 en sinds september een knul ook mijn zoontje hheft een slechte start gehad en ik was hem bijna kwijt ik mag er niet aan denken maar er ging wel gelijk door me heen wat somige mensen als jullie moeten door gaan . Maar lieve meid geef niet op er komt ook een tijd voor jullie en veel sterkte met het verwerken zo ver als dat kan met zulke dingen liefs nathalie |
| 19/12/2002 @ 21:32 belle | Beste Nathalie, ik wil je via deze mail ook heel veel sterkte toewensen. Precies één jartje terug, dag op dag, wist ik dat ik zwanger was. Je denkt daar enorm aan terug. Ik herbeleef ook het afgelopen jaar. Ik vind het erg om te moeten zeggen dat het bij mij heel gelukkig is afgelopen. We hadden zelf het geluk twee spruiten ineen te mogen verwelkomen. Ik hoop dat 2003 een knaljaar wordt voor jullie en duim alvast dat alles in orde mag en kan komen. Succes. |
| 20/12/2002 @ 12:28 Marielle | lieve natalie een hele dikke knuffel en zoen. Belle heb je geen zin om eens bij ons op de toek waar zijn de tweelingmama’s langs te komen?we zijn heel erg gezellig!!!misschien tot snel Sterkte natalie en ik hoop dat de zon snel weer gaat schijnen groetjes marielle |
| 20/12/2002 @ 12:28 Marielle | lieve natalie een hele dikke knuffel en zoen. Belle heb je geen zin om eens bij ons op de toek waar zijn de tweelingmama’s langs te komen?we zijn heel erg gezellig!!!misschien tot snel Sterkte natalie en ik hoop dat de zon snel weer gaat schijnen groetjes marielle |
| 22/12/2002 @ 19:59 natalie | Nathalie van Hanegem, Dank voor je reactie. Het is nu alweer de 22e en ik ben voorlopig weer over mijn dip. Gert, mijn man, heeft nu twee weken vakantie, dus tijd om ons op leuke dingen te richten. Belle, ook jij bedankt en verontschuldig je alstjeblieft nooit voor het feit dat het bij jou wel goed is gegaan! Dat is toch prachtig?! Mijn ervaring is, dat sommige mensen het inderdaad moeilijk vinden om hun enthousiasme over hun eigen zwangerschap of kindje te tonen tegen mij. Het is goed bedoeld, dat weet ik, maar echt, het is niet nodig om je in te houden. Laat mij maar lekker met jullie geluk meegenieten. Onze tijd komt ook. Marielle, Dank voor de knuffel en de zoen, het heeft zijn werk gedaan ! Hopenlijk kan ik snel een bericht op deze site zetten met een totaal andere inhoud, want als het aan ons ligt, ben ik snel weer zwanger. Tot dan allemaal. Fijne Feestdagen. ![]() |
| 22/12/2002 @ 20:32 Marielle | Hoi Natalie ik wens jullie heel erg veel sucses!!!!!Ik duim voor jullie,laat je het even weten?sterkte liefs marielle |
| 23/12/2002 @ 16:02 karina | Hallo Natalie Wat erg voor je dat je dit hebt moeten meemaken ik wens je heeeeeeeeeeellllllllllll veel liefde en geluk toe en hoop dat alles goed komt heel veel liefs karina fijne feestdagen en een goed 2003 |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Vandaag is een trieste dag ......