< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » mijn verstand verloren ?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
mijn verstand verloren ?
10/08/2002 @ 16:23
Jantine

Ik ben een meisje van 22 jaar ik heb anderhalve maand geleden een miskraam gehad.Ik was zwanger geworden en dat was niet gepland maar ik en mijn vriend waren er heel blij mee.Toen het vruchtje 8 a 9 weken oud was heb ik een miskraam gehad. Na emotioneeel in de war zijn geweest na die miskraaam (want ik wou echt graag een kindje) ben ik bij mijn vriend wegegaan.
Maar mijn grootste wens op dit moment is een baby kan iemand mij advies geven. met vriendelijke groet Jantine

Link naar deze reactie
10/08/2002 @ 21:21
Cindy C

Hey Jantine,

Ik kan je helaas geen advies geven, alleen weet ik uit ervaring dat een miskraam verwerken geen kinderspel is. Mensen die het (gelukkig) niet mee maakten kunnen je verdriet en je gevoelens niet begrijpen. Ik vind het vreselijk dat het ook tussen jouw en je vriend stuk is gelopen net na je miskraam.

Je kan hier atlijd terrecht om eens uit te huilen.
Groetjes Cindy

Ps ik had mijn miskraam vorig jaar in december.

Link naar deze reactie
12/08/2002 @ 10:48
Karin

heb tot hiertoe 4 miskramen gehad. er was er zelfs een bij van bijna 5 maand .geloof me maar van elke miskraam was ik doodziek.je vriend daarvoor verlaten is niet altijd de oplossing .Ook zij moeten de tijd krijgen om zoiets te verwerken.Ik zeg dit maar omdat ik intussen wel 2 mooie ,lieve en verstandige kinderen heb die de pijn van de vorige verliezen draaglijker maken.dus voor iedereen laat je niet afschrikken soms lukt het wel en hou vol.Geluk is weggelegd voor ieder van ons.

Link naar deze reactie
12/08/2002 @ 14:16
Jabe

Hallo!

Ik heb bijna twee jaar geleden een miskraam gehad, ook na 8/9 weken zwangerschap. Het kindje had nu 1,5 moeten zijn. Er zijn momenten dat het goed gaat. De afgelopen week weer minder. Een vriendin van me is net zaterdag bevallen van haar eerste kindje. Op die momenten voel je je leeg en alleen. Je wilt blij zijn, en dat ben je ook. Maar tegelijk voel je die pijn vanbinnen. Gaat dat ooit voorbij?

Jabe

Link naar deze reactie
14/08/2002 @ 04:50
Hera

Hallo

Ik ben 21 jaar, heb een jaar geleden een miskraam gehad op 12 weken. Het kindje was uitgerekend in oktober vorig jaar.
Ik heb het heel moeilijk gehad toen mijn zus, die rond dezelfde periode zwanger was, een zoontje kocht op de dag dat ik was uitgerekend. Hoewel ik op dat moment al weer zwanger was.

Ook die eerste zwangerschap was niet gepland bij ons. We gingen in augustus trouwen, maar door die zwangerschap, hebben we op 1 avond de trouw verzet naar de 5de mei.
Allemaal voor niks, bleek toen ik een paar weken voor de 5de mei erge weeën en bloedingen kreeg.
Mijn man en ik hebben het ook moeilijk gehad, maar je moet je erdoor slaan in zulke tijden.
Iedereen verwerkt zijn verdriet anders.

En eerlijk gezegd Jantine, om een baby te krijgen, heb je wel een man nodig, liefst eentje die je graag ziet en die er is voor jouw.

Ik heb mij tijdens mijn zwangerschap soms schuldig gevoeld dat ik weer zo snel in verwachting ben geraakt. Alsof het niks betekende. Maar dat was absoluut geen waar, als ik nu naar mijn 5 maanden oude zoontje kijk, denk ik vaak terug aan mijn eerste zwangerschap. Waarom het ene kindje wel en het ander niet.
Waarom mocht mijn neefje wel geboren worden ik oktober en mijn kindje niet. Hoe erg het ook is, soms wou ik dat het mijn zus was overkomen en niet ik.

En Jabe, ik denk dat het verdriet slijt, maar de gedachte aan je ongeboren kindje blijft eeuwig door je hoofd spoken.
Ik weet, het is nog niet zo heel lang geleden bij mij, maar volgens mij vergeet ik het nooit.

Groetjes Hera
En hopelijk mogen degeen die het wensen, vlug weer in verwachting geraken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]