[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/09/2002 @ 11:13 Maria | Hallo allemaal, Ik heb twee gezonde kinderen van mijn eerste man. Nu willen mijn huidige man en ik nog een baby van ons samen. Hij heeft ook een zoontje uit een eerder huwelijk. Nu heb ik afgelopen halfjaar twee miskramen gehad en gaan we een chromosomenonderzoek doen. Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het bij jullie afgelopen? Ik ben benieuwd naar de reacties, want ik vraag me af of wij samen wel kinderen kunnen krijgen. ![]() |
| 06/09/2002 @ 22:41 Cindy C | hey maria, Ik hoop dat jij gewoon brutte pech had en dat er niets gevonden wordt. Veel sterkte voor jullie beiden!!! cindy xxx |
| 19/09/2002 @ 15:23 eef | Hoi Maria, Mijn man en ik hebben al een dochtertje van 2 jaar en wilden er graag een tweede bij. Ik heb inmiddels 5 miskramen gehad en er wordt bij ons geen oorzaak gevonden. Alles is oke. Ze hebben bij ons ook een genetisch onderzoek gedaan, maar ook daar was alles in orde. Ik heb nu net 3 maanden mijn pil moeten nemen en nu zouden we er terug voor gaan. Het feit dat je man al een kind heeft uit een vorig huwelijk en jij al twee, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er genetisch iets zou schelen. Ze hebben bij mij tot 3 keer toe bloedtesten uitgevoerd, waar ook alles oke bleek te zijn. Nu zouden ze mij bij een volgende zwangerschap Dispril toedienen om mijn bloed te verdunnen, zodat de bloedtoevoer naar de placenta beter verloopt. Hopelijk haalt dit iets uit. Ik wens je veel sterkte en ik leef met je mee. Groetjes, EEf |
| 24/09/2002 @ 21:34 sonia | na twee gezonde kinderen een miskraam op 11 weken die uitgedraaid is op een curtage 1 week later maanstonde of bloeding ??????? ben nu al weer 40 dagen verder deed twee zwangerschapstesten 2 maal negatief wwie herkent dit? graag reaties , want weet het momenteel niet zo wat of hoe wachten is de boodschap volgens de huisarts ![]() |
| 26/09/2002 @ 11:45 | Ik heb zelf 2 dochters en na 3 maanden proberen was ik zwanger van de derde, ikw as ontzettend blij totdat ik dus begon te bloeden en heb dus een miskraam gehad. Jullie hebben het natuurlijk veel erger al 2 miskramen en Eef al 5. Echt heel erg zeg. Ik was nog niet zo ver maar toch zit ik er heel erg mee. Sommigen die het weten zeggenw as je wel echt zwanger. Maar ben bij de huisarts geweest en had 2 positieve testen maar was net ruim 4 weken toen ik dus een miskraam kreeg en omdat er nog niet zoveel hormonen in mijn lichaam zat is het er ook alweer uit want had nu 2 negatieve testen. De huisarts hefet me wel aangeraden om nog 1 a 2 maanden te wachten met zwanger worden. Dat vind ik helemaal erg want wil zo snel mogelijk natuurlijk weer zwanger worden maarja we moeten maar even geduld hebben. Jullie in ieder geval heel veel sterkte en hoop dat jullie snel zwanger worden. groetjes Priscilla |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

twee miskramen, na twee gezonde kinderen