[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/10/2002 @ 08:03 Karin | eindelijk was ik zwanger in mei , maar het ging mis. ik had een miskraam. het leven ging door tot op 11 juni dat ik er bijna niet meer was. ik bleek nog steeds zwanger te zijn van een 2de. een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. als de dokters nog een half uur langer hadden gewacht, was ik er niet meer. ik leef maar ben 1 eierstok kwijt en het leven gaat voort. we zijn terug aan het proberen, en ik hoop echt dat het lukt, maar de schrik zit er dik in. was als ik weer het zelfde voor heb. ik had zwanger worden en zijn wel anders voorgesteld. ![]() Karin |
| 17/10/2002 @ 10:53 Nancy | Hallo, ik heb ook begin dit jaar een miskraam gehad, bij de controle op 11 weken bleek het vruchtje gestorven te zijn rond de 7e week. Ik ben nu opnieuw 7 weken en 4 dagen zwanger en de angst zit er goed in. Elke dag speur ik naar symptomen, ben ik nog wel misselijk genoeg, voel ik aan mijn buik ed... Ik weet dat het zinloos is want vorige keer voelde ik mij ook nog zwanger op 11 weken. Ik neem nu een heel afwachtende houding aan, probeer mij niet te zeer te focussen op het leven met een tweede kindje (heb al een zoontje van 4 jaar) en heb zoiets van : eerst zien of het wel goed loopt. Eigenlijk ik dit spijtig want het ontneemt je het dromerige, verwachtingsvolle van een zwangerschap. groetjes en sterkte, nancy |
| 17/10/2002 @ 11:05 Patricia | hoi karin, toen ik voor het eerst in verwachting raakte kon ik mijn geluk niet op,maar helaas kreeg ik ook een miskraam en ook ik was in verwachting van een tweeling,1 binnen de baarmoeder en 1 erbuiten,door die enen binnen de baarmoeder ging het mis en belanden ik in het ziekenhuis met vreselijke buikkrampen,hierdoor ontdekte ze dat er ook nog een vruchtje buiten de baarmoeder was,ze hebben me gelijk geholpen en alles schoongemaakt en weggehaald,ik heb er verder niets aan overgehouden.een maandje later was ik weer zwanger,maar oh wat een rot tijd,je bent bang dat er weer zoiets gaat gebeuren,gelukkig is met deze zwangerschap alles goed gegaan en heb er een kerngezond zoontje (5 jaar) aan overgehouden.de derde en vierde zwangerschap draaide ook op een miskraam uit en met de vijfde zwangerschap ben ik nu mee bezig (40 weken en 1 dag),maar ben en blijf nog steeds angstig. als je een miskraam hebt meegemaakt dan blijft dat in je achterhoofd malen,het enige wat ik je kan zeggen is dat ik hoop dat je snel weer zwanger bent en probeer er van te genieten. heel veel succes, groetjes patries ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

bang zijn dat het weer mis gaat