[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/01/2003 @ 19:31 Chloe | Hallo, Ik ben 23 jaar en ben er net achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. Mijn vriend en ik zijn heel blij maar tegelijkertijd verdrietig en bang. Ik heb namelijk 10 nov. 2002 een miskraam gehad was toen 8 weken ver. Voor ons leek dit de beste oplossing opnieuw zwanger worden. En het is ons gelukt. Maar ik wil graag weten of dit ook bij jullie overkomen is en hoe dit verder is afgelopen, heb je extra controle rond de zwangerschap enz enz. wie kan me helpen. liefs Chloe |
| 23/01/2003 @ 22:18 nele | hoi chloe zelf heb ik ook een miskraam gehad na 12w! het viel me heel zwaar om dit te verwerken en zelf probeerde ik ook om snel terug zwanger te raken,elke maand dat het niet lukte was nog een teleurstelling erbij ook omdat ik er zo mee bezig was! na zeven maanden is het dan uiteindelijk gelukt! mijn zoontje is nu 2maanden maar ik moet zeggen dat ik heel de zwangerschap toch wel een beetje bang was ik was pas opgelucht toen ik de kleine in mijn handen had! ben om te zeggen ook niet extra voorzichtig geweest eigenlijk helemaal niet was zelf de dag voor de bevalling aan het schoonmaken! trouwens je kan je daar ook niet op voorzien ,he! als moeder natuur het anders beslist .. maar wat ik wel gedaan heb is elke dag gebeden dat het wel goed zou gaan met het kleintje in mijn buik! ik wens je het allerbeste met je zwangerschap en hoop dat je over negen maanden een gezonde kleine in je armen mag sluiten! groetjes |
| 23/01/2003 @ 22:20 nele | oh,ja ik ben wel om het minste altijd naar de dokter geweest! en de laatste maanden vaker naar de gyn. geweest maar dat was meer om mezelf gerust te stellen groetjes! |
| 07/02/2003 @ 10:21 Karin | Hoi Cloe, Ook wij hebben een miskraam gehad vorig jaar augustus. Ik was toen 15 weken ver. We kwamen in het ziekenhuis voor onze eerste echo toen bleek dat het kindje overleden was. Natuurlijk heel verdrietig, maar het was zo’n misvormd kindje, dat het wellicht goed was dat het hartje niet meer klopte. Ik had al wel eerder geklaagd over buikpijnen, maar men dacht dat het mijn banden waren...... Toen we na het weghalen terugkwamen in het ziekenhuis (na 3 weken), bleek dat we gelijk weer mochten proberen. We hebben toen zelf nog een maandje gewacht om alles daarbinnen weer een beetje bij te laten komen en zijn in oktober weer voorzichtig gestart. Dat lukte gelijk de eerste keer al. Ik ga in dit weekend aan mijn 20e week beginnen en alles loopt nu perfect. Kindje groeit goed, ik voel het sinds 2 weken druk bewegen, maar toch blijft die onzekerheid en angst. Gelukkig bood het ziekenhuis na de miskraam aan om bij de volgende zwangerschap 2x een echo te laten maken; 1x bij ca. 8 weken en 1x bij ca. 12 weken, waar we natuurlijk dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Gelukkig is mijn verloskundige ook erg begripvol, waardoor we nu een derde(!) echo krijgen bij 20 weken om te kijken of het ruggetje mooi gevormd is en alles gezond en aanwezig is. Ondertussen voel ik het dus al bewegen en nu neemt mijn onzekerheid tot mijn vreugde af; ik voel het tenslotte elke dag bewegen! Dus meid, kop op, je zorgen kan ik niet wegnemen, maar heel veel mensen krijgen na een miskraam een mooi en gezond kindje. Probeer daar zoveel mogelijk aan te denken. Ik wens je heel veel sterke en gezondheid en hoop dat je een mooie baby zult krijgen. Groetjes, Karin ![]() |
| 13/02/2003 @ 11:20 Lies | hoi Chloe, een zelfde verhaal toen ik jou verhaal las. We hebben eind oktober 2002 een miskraam gehad, was toen elf weken, maar het vruchtje bleek al dood te zijn op 6 weken. Op dit moment ben ik terug tien weken zwanger, dus bij ons is het ook meteen opnieuw gelukt, en dat wilden we ook wel echt. toen ik in het begin wist dat ik opnieuw zwnager was overviel het me wel wat, omdat de schrik kwam natuurlijk dat het weer mis ging gaan, en daar was ik helemaal niet klaar voor. Ik heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, naar de gyn. gebeld en die stelde een echo voor op 8 weken (normaal is dat bij ons tussen de 12 en 14 weken) en dat heeft me wel wat gerustgesteld, dan wisten we meteen of het nog goed zat of niet. die echo is ondertussen geweest, en alles was inderdaad goed. De schrik blijft, maar is toch minder nu. We krijgen de volgende echo op 12 weken en ik hoop maar dat dan de schrik nog minder is. Ik hoop voor jou dat je ook zo snel mogelijk een echo kunt krijgen, dat doet echt deugd! Het is al een tijdje geleden dat je geschreven hebt, dus misschien is die echo al geweest? Ik wens je alleszins veel geluk en dat alles goed mag gaan groetjes Lies |
| 13/02/2003 @ 19:07 Chloe | hallo, Het is inderdaad een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen hier. Ik ben nu 9 week zwanger en de eerste echo hebben we op 28 februari, dus nog 2 week.!!!!! Ik vind het raar dat ik niet eerder een controle heb gehad maar blijkbaar doen ze hier in Groningen daar niet aan. Heb het wel gevraagd omdat ik dit vaker heb gelezen dat men eerder een echo kreeg. Ik kon alleen een echo krijgen als er iets was dus bloed verlies. Ik vind het nu toch beter voelen als vorige keer. Nu heb ik echt zwangerschapsverschijnselen, vorige keer voelde ik alleen maar wat toen ik een miskraam kreeg. Ik voel me een stuk zekerder. liefs Chloe |
| 13/02/2003 @ 21:09 agna | hallo, Proficiaat met uw zwangerschap. ik had een miskraam van een gezond kindje (medische fout) op 4 en half maand.ik heb enkele maanden gewacht om terug te herbeginnen. ik wist dat het verder moest want we hadden zo’n grote kinderwens en wou die door niemand laten stuk slagen. Natuurlijk heb ik de hele zwangerschap schrik gehad en er werdt dubbel naar me gekeken.Maar alles is prima gegaan en heb nu inmiddels een prachtige tweejarige gezonde dochter. Je mag mij altijd vragen, no problem. Veel geluk Groetjes Agna |
| 02/03/2003 @ 10:49 Chloe | hallo iedereen, Wat ben ik opgelucht en blij!!!!! gister de echo gehad en alles was goed. De baby is nu 4 cm en we hebben zijn/haar vingertjes al geteld zo duidelijk was de echo. Ik ben ook een dag verder dan ik dacht dus ben nu 11 week en 1 dag. Ben dus 19 september uitgerekend. Het hartje zag je ook heel duidelijk. We zijn nu zo gelukkig en eindelijk kan ik genieten van mijn zwangerschap. liefs Chloe ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

snel zwanger geworden na een miskraam