< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » zou ik een vroegtijdige miskraam hebben

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
zou ik een vroegtijdige miskraam hebben
09/03/2003 @ 00:19
wendy

hoi allemaal ik ben een beetje down. ik moest vorige week zaterdag mijn regles krijgen en die heb ik ook gehad. eerst begon het normaal, na 3 dagen werd het een stuk heviger met slijm en daarna 1 dag een stuk minder en vandaag weer heel erg met slijm en bonkjes niet erg veel pijn sorry trouwens voor de details, maar zou het kunnen zijn dat ik een vroegtijdige miskraam heb gehad? groetjes van wendy.

Link naar deze reactie
09/03/2003 @ 21:19
tina

zou heel goed kunnen
ongeveer 70% van de bevruchtigingen slaan niet aan (je word dan op de normale dag ongi)
sommige van die ongi’s kunnen inderdaad wat heviger zijn dan normaal

Link naar deze reactie
13/03/2003 @ 17:12
wendy

ik ben nog steeds ongi dus nu al bijna 2 weken lang. gisteren was het weg toen hebben we weer geklust, maar s,avonds kreeg ik het weer een klein beetje en nu weer iets erger niet veel hoor ben blij als het helemaal weg is. groetjes van wendy.

Link naar deze reactie
13/03/2003 @ 20:56
tina

dat is wel erg lang trouwens 2 weken achter elkaar
zou eens contact opnemen met een arts om je toch even na te laten kijken
bij een miskraam zou je inderdaad bij een natuurlijke afdrijving 2 weken kunnen vloeien is mij verteld toen ik zelf een miskraam had
was je ongi daarvoor ook zo lang ?

Link naar deze reactie
13/03/2003 @ 22:07
wendy

hoi nee mijn ongi is altijd met 6 a 7 dagen weer weg. nu is het gelukkig weer bijna weg. ik heb wel eens gelezen dat iemand 2 weken ongi was en 3 weken later kreeg ze hevige buikpijn bleek ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben nu zeg ik niet dat ik ook heb, maar het zet je wel aan het denken morgen doe ik voor alle zekerheid een zwangerschapstestje als ie positief is ga ik meteen de dokter bellen, want bij zoiets is je hcg waarde enorm hoog maar laat ik niet op de dingen vooruit lopen misschien is het niets.. groetjes wendy.

Link naar deze reactie
14/03/2003 @ 21:11
tina

en hoe is de test uitgevallen?
was nieuwsgierig ernaar

groetjes tina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]