Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 19:50 | Hallo Jolanda, hier even de laatste stand van zaken.Ben inderdaad ook vorige donderdag met menopur begonnen.Eerst 5 dagen 4 flesjes poeder in 2 ampullen oplosvloeistof.De consulente zei dat het zo nog net in de buik kon worden ingespoten, als ik 4 flesjes poeder in 4 ampullen oploste moest het in een spier worden ingespoten.Heb ze niet zelf gezet, verpleegster van het wit-gele kruis is ze steeds komen zettten maar denk wel als je je goed concentreerd het ook wel zelf lukt.Wel fijn dat jouw vriendin even komt meehelpen, dan gaat het zeker lukken. Wat de spuiten zelf betreft, op dit moment heb ik nog steeds geen last van bijverschijnselen, integendeel voel me heel lekker en heb een opperbest humeur! Misschien een heel vaag zwaar gevoel (niet wat gewicht betreft) in mijn buik, maar is feitelijk te verwaarlozen, denk dat ik iets voel omdat ik zo gespitst zit af te wachten of er in mijn lichaam iets werkt. Vanmorgen moest ik voor de eerste echo naar Genk (was er behoorlijk druk) en blijkbaar is er toch iets aan het werken, ook al voel ik nauwelijks iets. Want deze avond en morgen, moet ik nog maar 3 flesjes poeder Menopur oplossen en ben nu ook vanavond voor het eerst met Orgalutran begonnen.Donderdag moet ik terug naar Genk, dan weet ik weer meer. Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik deze keer alleen antibiotica moet nemen,vanaf morgen moet ik dit 3 keer innemen, maar vorige keer moest mijn man ze ook innemen, en nu is het ook net als vorige keer dat we voor ICSI gaan?Toen we buiten gingen na echo, om mij aan te kleden kwam ze nog even na met de boodschap dat we nog even langs de consulente moesten voor een voorschrift voor antibiotica, en dat ik die morgen moest beginnen in te nemen. Heb nog even terug op deur geklopt want die was al weer dicht, je kent het tempo daar hé, en nog even gevraagd of het voor mij alleen was bedoeld.Blijkbaar wel dus. Vind ik een beetje vreemd, vraag me af ik morgen nog maar eens naar de consulente moet bellen voor alle duidelijkheid. Groetjes Borg |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Iemand in behandeling in Genk ZOL?