< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » 3e keer zwanger

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/03/2003 @ 15:14
Anoniem

Hoi,

Wat herkenbaar allemaal...Ben zelf 35 jaar en heb twee miskramen achter de rug. De eerste met 10 weken de tweede met 9 weken. Ben er nu net achter dat ik weer zwanger ben (5 weken na mijn laatse miskraam!)en hoop zo dat het dit keer wel goed zal gaan (ook gezien mijn leeftijd) al ben ik wel heel erg bang . Ik voel nl weer dezelfde pijnen als vorige keren . Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Link naar deze reactie
18/03/2003 @ 16:06
kristal

hoi lieve anoniem,welke pijn bedoel je?Ik ben 36,voor de eerste keer zwanger geweest tot 15 weken en dan een miskraam gehad.Het zou ook een eerste kindje zijn geweest.Ben gecuretteerd en heb een maand de pil genomen.Nu heb ik voor de eerste keer mijn regels terug;gisteren bij de gyn geweest en die zei dat ik weer mocht proberen.Ik had het niet zien aankomen;geen pijn;plots beetje bloedverlies in de 14 e we’ek en het was over.Geen oorzaak gevonden.Ben jij speciaal getest?Of het kindje?Ben je al lang a het proberen?Ben nieuwsgierig hé,maar wanhopig op zoek naar lotgenoten.Ik hoop dat het gauw raak zal zijn,voor iedereen hier en dat we gauw een gezond boeleke zullen hebben.

Link naar deze reactie
18/03/2003 @ 16:43
Anoniem

Hoi Kristal,

Bedankt voor je reaktie. De pijn die ik bedoel is constant zeurderig aanwezig , het ene moment in mijn linker onderbuik en daarna weer in mijn rechteronderbuik. Ook wanneer ik snel opsta krijg ik een stekende pijn...maar goed, je leest ook zoveel over bandenpijn dat kan natuurlijk ook.
Trouwens allebei mijn miskramen zijn spontaan opgang gekomen en ben dus niet gecureteerd.Ook heb ik nog geen testen gehad. De eerste keer was ik , na het stoppen met de pil, binnen een maand zwanger. De tweede keer heeft het 1,5 jaar geduurd en nu is het weer raak maar dan gelijk na mijn 2e miskraam. Ben dus in de tussentijd niet ongesteld geweest.

Hoelang is het voor jou geleden van je miskraam? En had jij ook die pijnklachten toen je net zwanger was?

Link naar deze reactie
18/03/2003 @ 16:58
kristal

dag anoniem,ik ben gestopt met de pil eind juni vorig jaar.Na 4 maanden was ik zwanger.Best snel,want ik telde nog niet,was niet bezig met eisprong en vrijen op een bepaald moment.Mijn vriend(ondertussen mijn man sinds1/2/03) woonden nog apart en we zagen elkaar alleen op woensdag en in het weekend..Alles ging goed.In het begin had ik een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik en in mijn onderrug,maar niet hevig.Ik dacht ook aan bandenpijn of zoiets.Na een tijdje,na 2 maand of zo had ik niets geen last meer;zelfs nooit misselijk geweest;geen zwangerschapskwaaltjes;op echo zag ik dat alles goed was.Laatste echo was op 5/2/03,waren weekendje weg geweest en gewoon voor controle bij gyne.Alles in orde,hartje klopte goed,kindje was bijna 7 cm..12 dagen later,de zondagavond had ik een klein beetje slijmerig bloedverlies.Ben de volgende morgen voor controle-echo naar gyne geweest,had geen pijn.Toen zagen we dat hartje niet meer klopte en dat ons kindje al 2 cm gekrompen was!Het moet kort na vorige echo overleden zijn.Gynecoloog weet ook oorzaak niet.Echt uitgebreid onderzoek doen ze pas na 3 miskramen zegt hij.Op 17 /2 wist ik dus dat het dood was en 2 dagen later ben ik gecuretteerd;omdat het al te groot was om spontaan af te komen.Heb het heel moeilijk gehad.We verlangden er zo naar.De eerste februari ben ik getrouwd met mijn eerste grote liefde en dan direct een kindje,het was te mooi omwaar te zijn hé.Gynecoloog geeft me wel goede moed,maar maak me toch veel zorgen.Ik mag ook Utrogestan nemen als ik weer zwanger ben(progesteron hormoon om innesteling te bevorderen) maar het moet niet daar innesteling geen probleem was.Wat moet ik nu doen?Nemen of niet?Heb dit ook op forum geplaatst.Eerst zorgen dat we nog es zwanger raken hé.Groetjes en tot later

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]