< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » terug zwanger na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
terug zwanger na miskraam
04/05/2008 @ 19:00
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
We hebben een productief weekend achter de rug, vanmorgen kippen gekocht, bbq gedaan met mijn ouders.Gisteren bloembakken en bloempotten opnieuw wit geschilderd en dan weer netjes gevuld met blauwe,paarse en witte bloemetjes. Ik kan weer op ons terras zitten.In juli leggen we nieuwe tegels dus het ligt er wel half afgebroken bij en ons tafel en stoelen worden dan ook naar het containerpark gebracht maar op dit moment ben ik hier dus al dik tevreden mee. Willem is de voorbije dagen niet binnen geweest denk ik, alleen op te gaan slapen . Gisteren was het wel 21u, nu ligt hij er al een half uur in.Morgen weer school. Hij is geen enkele keer voor half negen wakker geweest de voorbije ochtenden, het zal zijn gatje varen morgenvroeg. Willem doopte onze kippen Shumi en Shampoozel. fantasie dat dat ventje heeft niet te doen.
Mijn buik wordt steeds dikker en ons babietje is superactief.pffff

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 22:54
dieke 9Maand Moderator

Dag meiden

Wij zijn dus ondertussen verhuisd geraakt. Hoewel ik natuurlijk nog steeds superblij ben met de nakende komst van ons derde kindje, heb ik het soms ook wel helemaal gehad. Ik heb ongelooflijk last van bekkeninstabiliteit, slapen is zo een hele klus want ik kan me niet draaien zonder steken te krijgen aan mijn schaambeen. Verder ook last van dikke handen en voeten, maagzuur, noem maar op dus.

Morgen werken gaan, ik zie het weer echt niet zitten, heb zo'n rugpijn, pffft.

Sorry voor het geklaag :)

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:48
Nele

Dieke wanneer ga je op zwangerschapsverlof? Ik wil gaan tot op het eind van het schooljaar maar of dat gaat lukken weet ik ook niet.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:53
Sylvie

Dieke: sterkte hoor! Niet simpel bekkeninstabiliteit. Ik kan erover meespreken en helaas kamp ik nog steeds met de gevolgen. Ik voor jou!

Nele: drukdruk blijkbaar! En ook jij mag stilaan beginnen aftellen hé! Succes!

Hier alles OK. Louis wordt er zondag 4 maar we hebben voorbije zaterdag met de familie al zijn verjaardag gevierd. Het gaat zo snel...4 jaar geleden was ik aan het aftellen. Zucht

Volgende week er even met mijn man tussenuit zonder de kids (nog maar de 2-de keer, en voor het eerst sedert Lisa er is):een weekje Lissabon. Ik vertrek met serieuze gemengde gevoelens

Groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:40
Nele

Willem wil nog steeds jarig zijn, hij vond het reuze, de bbq met mijn famile, al de cadeautjes.jarig zijn op school ( ze moeten niks meebrengen, €6 per jarige en dan vieren ze op het eind van de maand nog eens alle jarigen van die maand van de hele kleuterklas.)
Straks nog eens naar 'ons Rikske ' gaan kijken.De laatste 10 weken zijn ingezet!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina