Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/07/2004 @ 13:29 Dino | Simone ! Misschien moet je toch nog maar eens testen !!!!!!!!!! Je hebt niet hard gevloeid , wie weet BEN JE ZWANGER !!!! Anders zou je toch niet misselijk blijven hé , Of ben ik nu zo verkeerd ? Zal héél hard voor je duimen !!!!! Normaal heb je de 1e 2 maand van je zwangerschap minder zin in sex !!!!! Gewoon testen , dan is je onzekerheid weg ! Laat het weten hé ? Dat zou toch SUPER zijn !!!! Het is je van harte gegund !!! Héél veel succes , Dino |
| 12/07/2004 @ 14:05 Simone | Ja had het zelfde idee als jij en heb dat dus net gedaan. Echt niet zwanger.... Ik zal wel gewoon nog last hebben van de miskraam&hormonen enzo.... Maar ik heb net trouwens weer bruin verloren... Zou ik dan wel mijn eisprong krijgen? Jij laat horen vanavondHe!!Ben benieuwd zeg! Vloei je erg nu? Simone |
| 12/07/2004 @ 14:23 Dino | Hoi Simone , Wat erg voor je ! Je hebt nu bruinverlies , heb je de voorbije dagen geklust ? Misschien is je eisprong toch vroeger ? Ik weet het niet , het is allemaal zo moeilijk hé ! Ik zou eerder redeneren als je bruine afscheiding hebt dat je eisprong voorbij is en dat het eventueel een innestelling is OF gewoon een tussentijdse bloeding ????? Het is ook allemaal zo raar , misschien moet je toch maar een afspraak maken bij je gyne ? Als het weer mis is bij mij maak ik ook een afspraak ! Groetjes Dino |
| 12/07/2004 @ 18:55 Simone | He dino Nee we hebben de afgelopen 2 weken niet geklust dus dat kan het niet zijn... En mijn eisprong zou toch pas de 18e zijn? Ik weet het ook niet. Kan het niet gewoon nog mijn ongesteldheid zijn, resten ofzo? Hoe is het bij jou? Groetjes SImone |
| 12/07/2004 @ 21:34 Dino | Hoi Simone , HCG waarde was 0,0 !!!!!! Een valse positieve test !!!!!! Ik snap er niks van !! Er zou nooit een bevruchting geweest zijn , ik kan er niet bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moet even bekomen !!!!!!!! Dino ![]() |
| 12/07/2004 @ 22:30 Simone | He Dino Wat erg voor je... Hoe kan dat nou? Sterkte he, Knuffel Simone |
| 12/07/2004 @ 22:40 Simone | HE Dino Ik zie dat je online bent, dat is grappig. Ik hoop dat het een beetje goed gaat met je. Heb je trouwens een idee, hoe het komt dat ik nog steeds beetje bruin bloed heb? Denk je ook restjes van ongesteldheid? Simone |
| 13/07/2004 @ 18:42 Dino | Hoi Simone , Ik blijf het raar vinden bij je , als dat nog steeds restjes zijn ? Ik weet het niet hoor ? Ik heb ook een probleem ,Ik vind dat ik zo hard vloei ... Ik heb veel klontertjes en propjes , is dit wel normaal ... ik vraag mij dus ook af of dat nog steeds restjes zijn van mijn MK ( 4 mnd geleden ) , ik heb geen curritage moeten laten doen omdat het nog pril was . Ik denk soms dat mijn huisdokter mij de leed wil besparen en daarom heeft gezegd dat er nooit een bevruchting is geweest . Ik heb echt last van duizelingen ! We zullen het beide houden op restjes hé ! Heb je het al gevraagd bij je huisdokter ? Ik vertrek 31/7 op vakantie voor 14 dagen , het ga mij deugd doen !!! Ga jij op vakantie ? Groetjes Dino |
| 13/07/2004 @ 19:50 Simone | He Dino! Ik zou niet anders weten wat het dan wel kan zijn. Bij mij is het pas een maand geleden he? Wel apart dat jij zo hard vloeit, misschien inderdaad toch een bevruchting geweest? Ik heb nog steeds wat bruin verlies, en gister en vandaag kleine steekje in mijn buik, denk eisprong.. Laten we het inderdaad maar op restjes houden. Ik ga nog 2 lange w-enden weg wl ook rond die tijd van joou en later in augustus. Wij willen ook thuis wat verven enzo. Het zal ons wel goed doen ja. Gewoon lekker ontspannen help altijd. Liefs Simone |
| 18/07/2004 @ 10:20 Dino | Hoi Simone , En voel je je al beter ? Ik heb nog altijd roze-slijm verlies . Mijn klus periode komt er bijna aan , ik hoop zo dat het raak is !!! Ik ben echt aan’t aftellen naar mijn vakantie , gewoon om er minder mee bezig te zijn . Ik heb mij een doos van 2 zwangerschapstesten aan geschaft dan kan ik eventueel op mijn vakantie toch testen ( moest dit nodig zijn ), weliswaar van Clear blue , ik durf geen andere meer te gebruiken ! Dus duimen maar ( voor ons beide ! ). Groetjes Dino ![]() |
| 18/07/2004 @ 17:28 Simone | He dino! Hoe gaat her ermee? Met mij een stuk beter! Ik wil er gewoon niet meer zo mee bezig zijn. Meer ontspannen. Dat voelt voor mezelf wel beter. We hebben trouwens wel weer geklust, dus moet wel gaan testen, maar pas over een week of 3 natuurlijk. Probeer lekker te genieten van je vakantie, en succes natuurlijk! Groetjes Simone |
| 30/07/2004 @ 12:45 Dino | Hoi Simone , Soory , het heeft lang geduurd deze keer , ik zit nl nog op andere forums ! Ik vertrek deze avond eindelijk op vakantie , ik kan niet wachten om daar te zijn en mijn gedachten te kunnen verzetten ! Mijn NOD is 10/8 en we zijn pas terug 14 of 15/8 ! Ik heb wel een zwangerschapstest ingepakt van Clear blue voor in het geval het nodig mocht zijn .En met jou alles goed ? Ik duim alleszins hard voor je ! Tot binnenkort !!! Groetjes Dino ![]() |
| 01/08/2004 @ 21:28 Simone | HE Dino Met mij is alles goed. Inmiddels ongesteld geworden, enne gaan de volgende klusperiode al weer bijna in! mijn nod is 25 augustus. Ik wens je een hele fijne vakantie, en laat me weten hoe het met je is gegaan en of je zwanger bent!! We spreken elkaar na de vakantie! (hopelijk beide met goed nieuws!) Ik duim voor je! Groetjes Simone |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Zwanger?