Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/06/2008 @ 22:53 fleurtje ![]() | Ooievaar Alvorens ik op deze wereld kwam te staan. Moest ik eerst de ooievaar verslaan. Daarna liet ik mijn eerste kreet, op deze draaiende planeet. |
| 12/06/2008 @ 09:14 Christien | Bo dat ziet er goed uit meid, duimen dat het vrijdag positief bevestigd wordt. Merlijn zal straks eens kijken naar je foto's. Vandaag moet ik mijn scriptie gaan verdedigen en dan kunnen we alles in orde beginnen te brengen voor de komst van onze kleine. Annick balen meid dat het niet gelukt is, ik hoop echt dat er een wondertje jou kant uitkomt want het is je echt gegunt. Liefs Christien |
| 13/06/2008 @ 19:45 Bo ![]() | Hey allemaal!! Ik heb goed nieuws! Hcg is mooi gestegen!! 212 nu. 1 juli eerste echo, nog efkes spannend maar ik moet positief denken hé!! Bedankt voor alle duimen!! xx |
13/06/2008 @ 20:06 ![]() | Boke, Dikke ficiat meid !!! Dat HCG ziet er mooi uit. Inderdaad, vanaf nu nog 8 maand (en daarna nog heeeeel lang) enkel positieve gedachten. Liefs, Merlijn |
| 16/06/2008 @ 11:20 Christien | Bo dat is goed nieuws, nu 8 maanden genieten en natuurlijk positief denken. Wat betreft de voorbereidingen, we zijn dit weekend begonnen, straks papier halen en dan een proefdruk maken van ons kaartje, over de doopsuiker zijn we het ook al eens en de adressenlijst is ook zo goed als af. Aan de kinderkamer is nog werk en alles moet nog gewassen worden. Vandaag ga ik shoppen, zodat ik mijn valies kan maken, maar we zijn nog altijd niet gehaast om het vlug in orde te maken, maar er komt stilletjes aan schot in de zaak. Quara je kleintje aan bijna 1 jaar, wat gaat het toch allemaal snel. Liefs Christien |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Start IVF/ICSI eind augustus

, merciekes... het zijn echt schatjes..