< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » Start IVF/ICSI eind augustus

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
Start IVF/ICSI eind augustus
09/06/2008 @ 22:53
fleurtje

Online Status Stuur bericht
Ooievaar

Alvorens ik op deze wereld kwam te staan.
Moest ik eerst de ooievaar verslaan.
Daarna liet ik mijn eerste kreet,
op deze draaiende planeet.

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 19:17

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dames,

Hoe vlotten de laatste dagen op het wachtbankje, Bo ?

Ik heb vernomen dat Annick haar plaatsje op het bankje vroegtijdig heeft ingeruild. Dus is het ook een beetje logisch dat ze even afstand neemt van ons.
Maar Bo, ik moest je wel laten weten dat er voor je geduimd wordt !
Er wordt nog wel gelezen, maar het reageren zal een tijdje op zich laten wachten...

Christien,
Voor jou begint het ook te korten hé ?
Lukt het allemaal nog een beetje ?

Hier ales goed hoor, ik zou zeggen , kijk zelf maar, er staan nieuwe foto's op ons profiel.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 22:00
Bo

Hey!

Merlijn, superschattige foto's! Zoooooooooo'n mooie kindjes en heerlijk zeg, 3 peutertjes in huis! Is soms wel enorm druk zeker? Werk jij of ben je bij je kindjes( wat zeker ook werken is hoor, zelfs nog zwaarder)?

Annick, ik vind het vreselijk voor je!! Het is zo erg.... Bedankt dat je meeduimt voor me, je bent een schatje! Ik gun het je zo hé meisje. veel sterkte!!

Ik heb nog steeds veel last van de overstimulatie, eierstokken hebben nog elk de grootte van een meloen...
Maar het ziet er allemaal goed uit, had al 78 hcg in mijn bloed en prog is ook zeer hoog. Vrijdag nog eens hercontrole en dan de bevestiging...

Groetjes!!

xx

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 22:14

Boke,

Dat ziet er goed uit hé !!!
Ik duim voor vrijdag !

Ik heb al meermaals gehoord dat een overstimulatie de innesteling bevordert... fabeltje of realiteit...?

Enne, hi , merciekes... het zijn echt schatjes..
En of ik werk... ja, ach, allemaal een beetje veel om uit te leggen. Neem gewoon van me aan dat ik het goed druk heb.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 09:14
Christien

Online Status
Bo dat ziet er goed uit meid, duimen dat het vrijdag positief bevestigd wordt.

Merlijn zal straks eens kijken naar je foto's.

Vandaag moet ik mijn scriptie gaan verdedigen en dan kunnen we alles in orde beginnen te brengen voor de komst van onze kleine.

Annick balen meid dat het niet gelukt is, ik hoop echt dat er een wondertje jou kant uitkomt want het is je echt gegunt.

Liefs Christien

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 15:27
Bo

Hey,

Bedankt allebei!

Christien, het begint serieus in te korten hé!! Moet je nog veel voorbereidingen treffen?

Merlijn, oei, zo druk.... Loop jezlef maar niet voorbij hé, nu ja, ik moet praten... :-)
Tziet er indd goed uit hé, ik denk en hoop dat het goed blijft! Eigenlijk is dat van de overstimulatie omgekeerd zei de gyn, het feit dat je overstimulatie hebt, later na de tp, dan wil dat hoogstwaarsch zeggen dat je lichaam ook zelf hcg aanmaakt en daardoor die hormonenboost op alle follikels... Dus dat je zwanger bent.
Morgen de dag, ben ietsiezenuwachtig, kweet t al min of meer maar ja, hcg moet mooi stijgen hé. Kga de spannende uren moeten doorbrengen met mijn meisje want mijn man is in het ziekenhuis met galkolieken, nogal een moment hé....

dada tot morgen!!

xx

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 19:40
Quara

Bo, ook van hieruit veel geduim en al een licht vreugdesprongetje..

Annick, vind het zo jammer voor je. wat is de volgende stap ?

Christien, alle voorbereidingen getroffen ?

Merlijn, ukkies doen het precies supergoed ! ze zien er fantastisch uit.

update hier:
onze kleinste man wordt bijna 1 jaar. hij kruipt, stapt aan het handje, trekt zich aan alles recht (ook al is het niet stevig) en luistert geen knijt ! maar hij is echt om op te eten
mijn grote meid gaat in september naar school

druk maar genieten !!

groetjes
Quara

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 19:45
Bo

Hey allemaal!!

Ik heb goed nieuws!
Hcg is mooi gestegen!! 212 nu.
1 juli eerste echo, nog efkes spannend maar ik moet positief denken hé!!

Bedankt voor alle duimen!!

xx

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:06

Boke,

Dikke ficiat meid !!!
Dat HCG ziet er mooi uit. Inderdaad, vanaf nu nog 8 maand (en daarna nog heeeeel lang) enkel positieve gedachten.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:14
Quara

Bo,

een hele dikke proficiat !!

op het forum waar ik veel vertoef, had ook iemand vandaag bloedname.. ben dan ook vaak komen piepen in de hoop dat 1 en liefst 2 een positief resultaat had.
Lore had ook positief resultaat (ICSI) maar laag hcg, dus nog even spannend, maar heb er goed gevoel bij..

geniet ervan !
Quara

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 11:20
Christien

Online Status
Bo dat is goed nieuws, nu 8 maanden genieten en natuurlijk positief denken.

Wat betreft de voorbereidingen, we zijn dit weekend begonnen, straks papier halen en dan een proefdruk maken van ons kaartje, over de doopsuiker zijn we het ook al eens en de adressenlijst is ook zo goed als af. Aan de kinderkamer is nog werk en alles moet nog gewassen worden. Vandaag ga ik shoppen, zodat ik mijn valies kan maken, maar we zijn nog altijd niet gehaast om het vlug in orde te maken, maar er komt stilletjes aan schot in de zaak.

Quara je kleintje aan bijna 1 jaar, wat gaat het toch allemaal snel.

Liefs Christien

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 16:09
Bo

Hey,

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en alles ziet er goed uit. Het kindje is 93 mm, hartje klopt perfect en mama is lekker ganse dag door kotsmisselijk

Veel groetjes!!

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina