Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/04/2008 @ 13:27 ![]() | sannie....alweer 8 weken en 3 dagen ![]() |
| 04/05/2008 @ 21:29 Karin | Wouw, wat lees ik hier? Sannie zwanger??!!! Gefeliciteerd. Ik was ook een forum gebruiker een tijd geleden, ik dacht zomaar ineens laat ik nog eens een kijkje nemen...! Sommigen maken volgens mij al een paar jaar gebruik van dit forum, lees dezelfde namen nog steeds. Grappig zeg! De groetjes van mij allemaal Karin! |
| 05/05/2008 @ 10:56 sokje ![]() | Hey dames! Om het mezelf wat gemakkelijker te maken.. Het uitgebreide verslag staat op de website: http://kleinevanwinckels.beebiesite.nl Dan hoef ik het niet overal te gaan posten ![]() Hé tof om nog eens iets te horen van Rai en Karin!!! Misschien dat er nu terug wat meer volk kan komen ![]() groetjes, sokje |
| 06/05/2008 @ 19:27 Karin | Hoi, Ik kom ook af en toe weer even buurten, toch wel weer leuk om het e.a te lezen hoor! vooral voor Sannie, echt super nieuws het is je van harte gegund na alle ellende! Ik hoop dat de 12 weken snel voorbij gaan en dan begint het echte genieten, je bent er bijna...! Weer duimen omhoog |
13/05/2008 @ 13:30 ![]() | super sannie dat het goed gaat. hier dus niet zo ....dus laat het hier ff bij. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Je lichaam na curretage