Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/06/2008 @ 13:33 | hallo meiden hebben jullie nog wat diaan gehoord hoe het met de kleine gaat het gaat wel hard he al ik zo kijk brian al haast twee gaat volgende week dinsdag voor mijn knie als alles goed is mag ik weer de zelfde dag naar huis dit is hoop ik wel het laaste groetjes oma ![]() |
| 28/06/2008 @ 18:36 | hallo meiden ben dinsdag geholpen aan me knie had een binnen menicus gescheurd en buiten moet vrijdag weer terug kan wel een klein stukje lopen ben met mary vandaag naar stuidio honderd geweest de vriend zou eerst mee gaan maar brian had een nacht merry gehad en wou niet meer slapen hij heeft tot vier uur op gezeten toen viel hij in slaap tot half zeven de vriend moest van daag ook nog werken om twee uur dus vroeg ze of ik mee wou kon hij nog even slapen hij vond het prachtig klappen en dansen dan geniet je wel van oma zijn dat onroerd me dan nu ben ik wel moe maar ik heb het er voor over ze gaan maandag een weekje naar limburg en als ze terug komen is hij de volgende dag jarig brian het gaat hard zo nu fijn weekend allemaal groetjes oma ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

IUI - als medisch alles OK is

,