< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » IUI - als medisch alles OK is

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
IUI - als medisch alles OK is
11/06/2008 @ 20:39
sjern

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Emmy,
Nou een echte duidelijke wil heeft ons meisje toch echt al wel, hahahaha. Je doet er niet mee wat je wilt. Haar eerste ondertandjes zijn aan het doorkomen met de daarbij behorende klachten. erg zonde dus. De laatste nachten slaapt ze dus ook er slecht. Ik hoop dat het snel gaat beteren.
Zo Liam dus al een lekker peuterpuber??? Genieten hé zo'n dag samen leuke dingen doen!!
Goed dat je bekken al goed staan nu. Hopelijk dus weer snel de oude.

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 21:24
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier lukt het wel, vanmorgen weer kine gehad, 't gaat echt de goede kant op.
voel mijn rug nu nog enkel bij vermoeidheid en als ik te lang dezelfde houding aanneem.
een groot verschil bij ganse dagen dat zeurende gevoel te hebben !!!
ben dus super blij !!!

verder weinig nieuws, ben moe, was lange, drukke dag vandaag achter mijn kassa, morgen maar 3 uurkes werken, van 10 tot 13 uur, we gaan daarna waarschijnlijk nog eens gaan zwemmen met ons liam .
is weeral veel te lang geleden.

sjern,
ja dat eigen willetje komt vlug hé
ik weet nog heel goed dat ik de eerste keer raar opkeek toen liam 9 maand oud was
weet niet meer wat precies maar hij maakte zich voor de eerste keer heel erg boos.
en ik zei nog tegen mijn man "hé begint dat nu al? , ik dacht dat dat maar pas na 1 jaar gebeurde !"
daarmee dat ik dat zo goed onthouden heb
hoe is het met de tandjes?
ze kunnen daar lastig van zijn hé !

zo ik ben er mee weg nu

fijn weekend allemaal

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 19:00
sjern

Hoi Emmy,
lekker gezwommen? Is leuk hé met die kleintjes!!
En ja, djodie haar tanmdjes zijn er nu doorheen en de klachten zijn ook gelijk over. Ze is er best redelijk doorheen gekomen. Wel begint ze steeds meer eenkennig te worden. Huilen wanneer ik even uit beeld ben. ik vind het wel schattig en stel haar dan wat gerust.
Goh wat grappig dat Liam met zijn 9 maand zo boos werd. Djode heeft dat wel al langer dat ze precies duidelijk maakt wat haar wel en niet bevat. Wanneer de boterham bijvoorbeeld nioet vlug genoeg komt, nou dan wordt ze echt enorm driftig, hahaha

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:33

hallo meiden
hebben jullie nog wat diaan gehoord
hoe het met de kleine gaat
het gaat wel hard he al ik zo kijk
brian al haast twee
gaat volgende week dinsdag voor mijn knie
als alles goed is mag ik weer de zelfde dag naar huis
dit is hoop ik wel het laaste
groetjes oma

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 22:24
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier lukt het wel ,wel dwarse liam met veel eczeem, krijsbuien, terug wakker worden en beginnen wenen, is beetje zwaar voor de moment .
hopelijk is deze fase vlug weer voorbij

sjern,
tandjes er door ?
zoveels te beter hé ,ze kunnen daar echt lastig van zijn.
liam is ook lastig voor de moment, wacht maar die fase staat jou ook nog te wachten en die van ons heeft een hevig karakterke hoor !!!

mary
nee diaan niks meer gehoord, ze zal het druk hebben met haar baby'tje
brian is ook al bijna 2 jaar hé
hoe is het nu met zijn eten?
eet hij al beter?
ook kuren en dwars gedrag, ik kom met momenten zot en moet soms echt naar buiten gaan om zelf af te koelen.
gelukkig kan hij op andere momenten superlief zijn en dan smelt ik en weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe.

zo ik ben er mee weg
als 't ventje gedaan heeft met douchen gaan we gaan slapen, ben best wel moe, hopelijk slaapt liam goed deze nacht.
ben in de vooravond nog naar boven gemoeten.
hij begon te huilen en ik ging kijken.
hij zat op zijn poep in zijn bedje en roepte en huilde " dat mag niet , dat mag niet "
rare droom gehad denk ik.
hij is wel vlug gepaaid, ik neem hem dan op en hou hem paar minuten in mijn armen, hij doet dan zelf teken dat hij terug in zijn bedje wilt en meestal slaapt hij meteen weer in .
't is wel raar die dromen, vroeger had hij dat niet .

slaapwel meiden

xx emmy

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:36

hallo meiden
ben dinsdag geholpen aan me knie
had een binnen menicus gescheurd en buiten
moet vrijdag weer terug
kan wel een klein stukje lopen
ben met mary vandaag naar stuidio honderd geweest
de vriend zou eerst mee gaan
maar brian had een nacht merry gehad en wou niet meer slapen
hij heeft tot vier uur op gezeten
toen viel hij in slaap tot half zeven
de vriend moest van daag ook nog werken om twee uur
dus vroeg ze of ik mee wou kon hij nog even slapen

hij vond het prachtig
klappen en dansen
dan geniet je wel van oma zijn dat onroerd me dan
nu ben ik wel moe maar ik heb het er voor over
ze gaan maandag een weekje naar limburg
en als ze terug komen is hij de volgende dag jarig brian
het gaat hard zo
nu fijn weekend allemaal
groetjes oma

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 10:28
sjern

Hey emmy,
hoe gaat het nu dan met Liam? Wat zonde voor hem en ook voor jullie. Hopelijk is zijn eczeem weer weg en daarmee ook de gebroken nachten.

Met Djodie gaat het goed! Al is wel de reflux weer erg terug gekomen, a.s. dinsdag naar de osteopaat dat hielp eerst ook heel goed! Dus ik heb er vertrouwen in.
Ze begint steeds vaker eens een nachtje door te slapen. Lekker maar toch "lig"ik er dan op te slapen hé,
Overdag kan ze zich nu echt heel goed vermaken in de box of op de grond. alleen het kruipen wil ze niet echt doen. Op haar buik liggen is waarschijnlijk nu met de reflux ook niet erg fijn.

hoe is het met de andere damens? Het is hier wel ongezellig stil hoor.

Zo Oma van Brian, wat een pech steeds hé! hopelijk is dit het laatste en kun je weer lekker achter Brian aan rennen!! Mijn moeder zit ook al vanaf januari in de rolstoel en mag hopelijk volgende week weer beginnen met lopen. maar ze heeft ook steeds problemen met haar slokdarm en moet daar nu voor de 12e keer in 2 jaar aan geopereerd worden. Dus die baalt ook al enorm dat ze niet alles met Djodie kan doen wat ze wel graag zou willen.

lieve groetjes van Sjern

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:16
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier alles oké, donderdag met liam naar de dermatoloog geweest, weer nieuwe cortisonecrème gekregen en hij is weer bijna eczeemvrij;
sinds donderdag is hij weer super , denk dat hij veel jeuk gehad heeft.

verder weinig nieuws , ga eens piepen naar de berichtjes.

oma van brian,
heerlijk hé als je die kleintjes ziet genieten, dan smelt je hart echt hé !!!
spijtig dat je nog zoveel last hebt van je knie

sjern,
ja is hier rustig hé maar ja kids in huis beperkt je eigen vrije tijd hé !
djodie begint door te slapen?
jij zal dat ook wel weer leren hoor om door te slapen, zeker weten !
ja liam zijn eczeem is bijna weg , tja is erg hoor voor dat ventje maar ja hij en wij moeten er door hé
djodie weer reflux?
geef je dan ook nog medicijnen?
eet ze al groente- en fruitpap?

zo ben er mee weg

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:49
sjern

Hai Emmy,
Wat goed om te lezen dat liam weer bijna eczeem vrij is!! Tja en met zoveel jeuk te hebben gehad is het goed te begrijpen dat hij moeilijk was. gelukkig ben jij volgens mij een positief persoon waardoor het goed vol te houden is voor jullie allen.
Ja haha ook vancht sliep Djodie door en ik ook dit keer! heeft deugd gedaan zeg.
En jazeker, Djodie eet al goed van haar fruit, brood en warm eten. En het drinken uit de fles gaat ook goed al wil ze 's avonds en 's morgen toch wel liever borstvoeding, zolang ik het nog heb en zie zitten doen we dat. Maar waarschijnlijk is dat na 7 augustus wel klaar want, ik heb dan een afspraak in het ziekenhuis om een nieuwe terugplaatsing te proberen en dan willen ze waarschijnlijk wel dat ik niet meer zelf geef. Maar eej dan heb ik het ook 10 maanden zelf gegeven hé!

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:31
emmy

sjern,
hé gaan jullie voor een tweede?
spannend meid, hopelijk gaat het vlug hé !!!
en lekker geslapen vannacht?
kan deugd doen hé.

hier weinig nieuws, liam is weer top , we genieten ten volle

zo ben er dan mee weg

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 23:06
Jule

hey dames

kennen jullie mij nog, wij zijn ondertussen ook weer in de running voor een tweede, heb al twee cryopogingen achter de rug, en sinds vorige week een verse IVF-poging, hopelijk lukt het deze keer, want ben het alweer allemaal kotsbeu en we zijn nog maar net bezig
groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:12
sjern

Ja emmy dat slapen kan deugd doe hé, hihihi! Dat is tegenwoordig mijn grootste droom, uitslapen, hahaha.
En ja we gaan zeker proberen voor een tweede, we hebben nog 8 cryootjes, dus we zullen snel weten of het nog is weggelegd voor ons.

Hé Jule,
Pfoef weer die spannende dagen/ weken voor jou! Ik zal voor je duimen. Waren de cryootjes niet goed ontdooid misschien? En vond je het deze keer zwaar de nieuwe ivf poging?
Succes!!

groetjes Sjern

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:25
diane

hoi meiden

hier even weer en berichtje van mij!
er is heel wat bij te lezen maar dat heb ik even een beetje vluchtig gedaan want kan me niet echt concentreren!

sjern
wat super dat jullie nu gaan voor een 2e wonder!
ik hoop dat je geluk hebt met de cryo's en dat een verse behandeling onnodig is!
mijn duimen heb je!

emmy
het is wat he dat loslaten van je kleine man!
het gaat ook wel heel erg hard he!
hij heeft al een mooie leeftijd nu!
is de exceem helemaal over nu!

oma van brain

ik wens je heel veel beterschap en ik hoop dat alles nu eindelijk eens gauw gaat goedkomen met jou en dat je volop kunt genieten!

hier is alles goed en och ook minder!
zal ook eens een super goed bericht hebben!niet dus!

ons wereldwonder yoran in een super mooie kerel met een gigantische glimlach op zijn gezicht en hij schaterd het al uit bij het lachen!
het is een echte boef!
slapen dat doet hij overdag in etapes van kleine muggeslaapjes van 10 a 20 minuten en dan weer helemaal vrolijk terug!
hij heeft het ritme van dag en nacht heeeel erg goed in de gaten!
hij sliep al vele weken 10,5 uur achter elkaar en nu zit hij op 11,5 a 12 uur!
voor ons dus hele mooie nachten!
hij kan niet tegen poep in de luier want zogauw hij dat heeft gedaan huilt hij ook direct en pook te veel plas moet direct uit!
ook komen bij hem de 1e 4 tandjes al!
niet dat ze erdoor zijn maar t is al te zien en hij heeft er al best wat last van!
al met al is hij gewoon een geschenk uit de hemel voor ons!

met mij gaat het helemaal niet zo best!
ik loop nu bij een psycholoog om alles een plaats te gaan geven over de miskramen en de behandelinggevechten en de zwangerschap en de helse bevalling!
het is te veel geworden en nu ik weet wat voor prachtkerel we hebben wet ik dus ook wat we nu moeten missen aan die anderen!
dat was eerder zo niet voorstelbaar hoe hij/zij eruit heeft kunnen zien maar nu heb je een beeld en het is zo'n knapperd dat je nu verdriet hebt wat ik eerder niet gekend heb terwijl ik verdriet genoeg had van de missers!
raar he?
ik ben heel erg moe gewoon echt kapot!
heb een erge bloeding gehad van een ongesteldheid!
ik kon niks meer was helemaal slap en had geen kleren meer in de kast zo erg dat t wegliep!
dus nu aan de ijzertabletten en extra vitaminen!
hopende dat ik weer goed in orde kom!
kan niet alleen lekker gaan wandelen meer want daar ben ik te duizelig voor!
genoot zo in het begin en nu moet ik alles samen doen!
ook moet ik weer alles alleen doen want mijn man is geopereerd aan zijn knie en de andere knie moet ook nog binnen nu en 2 a 3 weken!
dus extra drukte komt daar bij kijken!

maar ja we slepen ons er wel doorheen!
al t beste voor mijn wereldwonder!

en hoe gaat het met de rest?
rabeetje nooit weer gehoord?

ps ik heb nieuwe foto's op profiel

groetjes diaan!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:29
Jule

sjern,

cryo'tjes hebben sowieso al minder kans om in te nestelen hé, ze hadden nochthans bij beide een nieuwe techniek toegepast, maarja het heeft niet geholpen, en men nieuwe poging is reuzemeegevallen, kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe het de vorige keer was, want nu voel ik vanalles en vraag ik me af hoe was dat toen, en kan me bij geen enkele vraag een antwoord geven, maar ik heb deze keer wel minder afgezien, das zo een ding dat ik nog wel weet we zijn toen de zaterdag na de pickup en terugplaatsing gaan eten met collega's en dat was een soort feestje met dansfuif nadien, maar dat ging toen absoluut niet, denk als ik nu naar feest moest gaan dat dansen er toch wel had ingezeten, maar een opgeblazen gevoel voor de moment kan in geen enkele broek meer in, en zwangerschapsbroeken dragen vind ik erover, enfin in alle geval das men enige hoop op positieve afloop, want voor de rest heb ik geen bepaalde symptomen die noch wijzen op zwangerschap noch wijzen op NOD, nog enkele daagjes geduld vrees ik, de laatste loodjes wegen het zwaarst hé

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 21:35
emmy

hey meiden,

alles goed?

hier alles oké , weinig nieuws eigenlijk .

liam is weer top , eczeem is zo goed als weg, denk dat hij toch van dat eczeem zo ambetant was .

tuurlijk nog driftbuien maar hij komt nu weer vrolijk wakker .

ik kan echt weer van hem genieten, hij is ook zo veranderd, ook in zijn spelen , hij speelt het liefste met zijn duplokraan, graafmachine en container.

hij is echt wel schoolrijp hoor nu.

jule,
whaa nu al bezig ?
zo vlug allemaal!
maar ja ik heb er nooit 2 onder de 3 jaar gewild, maar da's ieder zijn keus daar in.
in ieder geval heel veel succes !
wanneer is je bloedafname?
ik duim met je mee dat je nu fijn zwanger bent.

sjern,
uitslapen doet zeker deugd !!!
liam is wel een vroege vogel, meestal is hij er nu al tegen half zeven.
als ik inslaap voor half twaalf dan is dat goed te doen, dan heb ik 7 uur hé , meer dan genoeg, ik slaap zelden 8 uur laat staan langer .

diaan,
zo fijn om je te horen !!!
maar wel niet met zo'n fijn nieuws;
heb je PND dan?
ik heb die namelijk ook gehad en da's heftig hé, ik wou wel niet aan de pillen, heb het alleen doorstaan maar weet niet of ik dat een tweede keer zou aankunnen zonder hulp.
als je wilt praten meid ....
gelukkig gaat met je kereltje wel alles goed !
geniet er maar van !

zo ik ben er mee weg nu

groetjes

emmy

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 22:03
sjern

hai lieve Diaan,
Meisje toch, wat een gedoe hé! ik kan dat wel heel goed begrijpen hoor. Zeker als je zie wa jullie al hebben mee gemaakt. Ik heb het er soms ook echt wel moeilijk mee, als ik overal aan terug denk, pff dan komen ook bij mij de traantjes wel zeg. daarom wil ik ook zo snel na Djodie een nieuwe poging wagen met de cryootjes. Lukt dit niet gaan we niet voor een verse poging. dat zouden we beide niet meer kunnen opbrengen. Door nu al deze terugplaatsing te gaan proberen, kan ik eindelijk deze periode achter me laten. nu zit ik nog steeds te denken, zal Djodie enig kind blijven of mogen we dit wonder nog een keer beleven. Nou meis, ik heb in ieder geval inderdaad je prachtig kereltje gezien!! Hij is echt super om te zien zeg!! Ik hoop dat het ondanks je eigen verdriet wel lukt om van hem te genieten. ik vind het in ieder geval heel sterk van je dat je hulp hebt gezocht, zo ga je alles vast wel een plekje kunnen geven!!

Hey Jule,
Nog even die rot dagen door, gelukkig dat de behandeling niet is tegengevallen!!

Hoi Emmy,
Fijn dat je weer kunt genieten van Liam. Tja die eigen willetjes zijn wel positief maar zeker ook niet makkelijk hé!

groetjes sjern

[Laatst gewijzigd door sjern - 03/07/2008 @ 07:33] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina