< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » 1 september testen!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
1 september testen!!
19/06/2008 @ 23:09
denise

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wendy, als je dit leest. Gefeliciteerd met je trouwen
hoe was je dag?

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 10:07
sanlala

hey meiden,

En alweer is de kleur veranderd hier, het houd ze bezig he....

Deb, dus Wil gaat emigreren naar die andere vrouw, hmmmm ik hoop dat het dan stuk loopt dan heeft ie niets meer.
En hoe is het nu met die jongen die je zo leuk vind?? Word dat echt helemaal niets??? Misschien ook wel beter, er zijn meer jongens dan kerktorens toch?

Denise, wat knap dat nienke al zindelijk is, zo ver zijn we hier nog niet, Mark is wel bezig en kan ook heel lang droog blijven maar ik moet hem wel om de 3 kwartier op de wc zitten want zelf heeft hij het veel te druk daarvoor. Hij zegt wel dat ie plassen moet dus dat is al heel wat toch?? Maar ja jongens zijn later dan meisjes met dit soort dingen (eigenlijk in alles hahahah) Dus verliefd op je meiden, gelukkig maar want je hebt 2 pracht meiden hoor!!!!!!

Hier gaat het goed, voel me redelijk, ben weer verkouden (hoe kan het ook anders?) en heb het gevoel dat mijn schildklier weer opspeelt, het word weer wat dikker in mijn nek. Nou ja afwachten.
Heb volgens mij een hele korte cyclus deze maand, slijm was gelijk al na de laatste rode dag, wel vroeg, nou ja we zien het wel.....25 dagen ofzo is ook mooi. GIsteren geklust, normaal heb ik best wel veel last van sperma en slijm dat er dan nog uitkomt zeg maar, maar vandaag niet, vind dat zo raar. (sorry voor het rare praat!!!!!)

Nou ik ga weer wat doen, het is retedruk zo de laate weken voor de zomervakantie, en mijn personeelslid is ziek dus sta er eigenlijk alleen voor, niets aan maar ja het moet maar even.

XXX San

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 12:41
tanka

hey

denise je kan beter de doc voor niks bellen dan niet dat zegt me moeder altijd
goed hoor dat nienke al bijna zindelijk is en de rest komt wel

wendy gefeliciteer met julie trouwe

san beterschap en hoop dat die schildklier niet te lang bijft sukkelen een korte cyclus zal voor jullie duimen en wie weet he

hier gaat het ook goed hoor ja alleen met me oom is het een beetje stressen hij heeft nu een long infectie er weer is boven op.
maar de medi die hij gekregen heeft werken wel dus dat is alweer een plus punt.
ja en met die timo ik weet het niet hoor ik heb helemaal niks meer van hem gehoort het laaste was 28mei toen ik hem vertelde dat me oom weer voor een paar dagen het ziekenhuis in moet en zo een jongen wil ik ook niet als hij alleen maar aan zichzelf kan denken
en tim ja dat is een geval arpart hij was mij aller 1ste vriendje met alles er op en er aan om het zo even te noemen en hij hoorde dat ik gescheiden was van mij zwagertje die had het hem verteld en hij kwam kijken hoe het met me ging en van die tijd gaan we redelijk goed met elkaar om en gewoon als vrienden want een relatie zit er niet in maar wat er nog niet is kan miss ooit nog wel komen ik geniet gewoon van het leven en ik zie het wel en laat zeker me leven niet meer bepalen door een gozer

knuff deb

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 16:06
Orissa

Hey meiden!!

Iedereen druk druk druk??? Ik weet er alles van, loop de hele dag van hot naar her dus heb nu eindelijk even tijd gevonden om te komen kijken hoe het bij jullie gaat!
Morgen is Andrew jarig, alweer 7 wordt hij!!!! De tijd gaat snel zeg!!
Melissa moet 25 juli weer naar Maastricht, ben benieuwd wat er dan wordt gezegd! Maar ze doet het prima, ze loopt als de beste en "brabbelt" de hele dag door.

Denise: Ik weet het ik moest me schamen dat ik nog niet bij jullie op kraamvisite ben geweest, dadelijk doet ze zelf de deur al open hihihihi. Ik heb bewust even gewacht hoor omdat ik al zo'n tijd aan het kwakkelen was met mijn gezondheid en wil jullie niet aansteken met iets, nu gaat het weer helemaal goed dus nu kan ik je gaan bellen om eens af te spreken, is ook makkelijker nu Andrew over 1 week vakantie krijgt! In ieder geval wil ik echt echt echt binnenkort jullie schat komen bewonderen!!

Zo ben er weer vandoor want de eet moet nog gemaakt worden!!
Groetjes

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 07:59
denise

hmm we gaan morgen op vakantie (midweekje roompot in drenthe) en nu heeft nienke sinds gisteren een oorontsteking. Huilen dat het kind doet...

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 08:01
denise

en bij Minte was het geen spruw trouwens. Gewoon ff lekker een weekje hangen.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 14:09
tanka

beetje laat denise maar goed
doe het als nog hoop dat je een lekker vakantie hebt

en dat nienke weer gouw van de ooronsteking af is
gelukkig dat het geen spruw is bij minte

hier gaat het wel
ruzie met wilfred gehad

heb afgelope vrijdag spullen op gehaalt met een vriend
die wilfred niet mag zijn bad luck maar goed

hij wil dat ik met de huurtoeslag me betaal van 1006 en 2007
heb gezecht dat ik 1006 wel aan mee wil betalen maar dat ie 2007 in zijn r eet kan steken want hij had belooft dat ie 2007 voor zijn eigen rekening zou nemen maar ik weet waarom hij wilt dat ik mee betaal want dan kan hij dat geld op sparen als ie in augustus naar zijn bimbo gaat emigreren ja en daar doe k dus niet aan mee

dus ja het gaat hier op zich wel redelijk

1 plus pind MIJN CONTRACT IS VERLENGT MET EEN JAAR !!!!!!!!!! ikke zo blij
en me uren zijn ook om hoog gegaan joehoe van 18 uur in de maand naar 35 uur in de maand echt ik ben zo blij

hoe gaat het met de rest?????

groetjes en knuffels van deb

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina