< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » gestopt met de pil in juli 2004

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
gestopt met de pil in juli 2004
03/06/2008 @ 14:16
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gisteren had ik nog een dagje verlof, 't was geen school. 't was dit weekend eetfestijn op Teaghan haar school en de juffen hadden de dag nadien dus een dagje vrijaf. Wij hebben dan van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar De Ster in Sint-Niklaas te rijden met de fotograaf en dus de foto's voor de geboortekaartjes te maken. Die zijn supergoed gelukt tot mijn verbazing. Teaghan werkte goed mee, heeft mooi gelachen, en 't weer viel goed mee, mooi zonnetje gehad. 't zijn dus foto's op 't strand geworden met de naam in het zand geschreven en Teaghan zit erbij met een stok. Dan is de fotograaf er zelfs in geslaagd haar in 't water te laten stappen en te springen. Ben echt zo benieuwd naar 't resultaat maar op 't kleine schermpje zag het er al goed uit. En vandaag komt de schoolfotograaf, hihi, moet ze weer poseren, maar ze vindt dat blijkbaar niet erg

Karin, met mijn bekken gaat het wonderwel goed, dankzij de tape ja, als ik effe zonder zit voel ik het wel weer... Leuk zo'n dagje voor jullie tweetjes, kan je van genieten hé? hmm, misschien is Anouk bang om haar hoopje in 't potje te doen. Je hoort dat nog wel eens van kindjes hé. En, welke auto gaat het worden? fijn zeg, bijna groot verlof voor jullie!!

Yvonne,... Pff, geen chocolade voor jou? daar zou ik het op dit moment heel moeilijk mee hebben. hehe. Vandaag jouw eerste dag weer hé dacht ik? veel succes hoor.

Natasja, spannend, spannend? heb je er echt zo'n goed gevoel bij? laat dan snel iets weten hoor. Ik hoop het echt uit de grond van mijn hart dat je zwanger mag zijn. en hoe is de verhuis gegaan? kom snel terug hier hoor!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 16:57
natasja

Hey meiden

Ik heb mezelf niet voor de gek gehouden, want zondagochtend hebben wij hier een test met twee strepen in onze handen gehad !! Zwanger dus !!!!!! Nog erg pril vermoed ik, zo'n 5 à 6 weken. Ben ongelooflijk blij, maar evengoed ongelooflijk bang. Ik zal deze week mijn bloed eens laten checken en een afspraak maken bij de gynae. Ik houd jullie op de hoogte.

Verhuis verloopt op zich vlot, maar blijft hier nog een rommeltje zene. We zijn nu onze slaapkamer en die van Manya aan het schilderen. We hopen dat deze week af te hebben, maar zal wel krap in tijd worden. We zien wel, anders kamperen we verder met ons bed in de woonkamer, ook gezellig.

Jenny : Teaghan vindt de spots wel leuk, Manya niet zene. Ze loopt telkens weg als ik de camera erbij haal, vindt ze reuze grappig.

Yvonne : ik hoop dat je eerste dag werken is meegevallen ?? Hoe heeft Cira het doorstaan ??

Karin : knap dat ook Anouk zindelijk is ! Tja, en die drolletjes zullen nu ook wel volgen hoor ! Fijn dat er wat leven in Joep begint te komen, ik wil ook wel zo'n doodbraaf babietje !

Allez, ik ga hier verder werken, Manya slaapt net even, dan kan er wat doorgewerkt worden.

Natasja

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 18:16

Hallo allemaal,

WAUW Natasja super voor jullie zeg!!!! ik ben echt blij voor jullie!!
Kheb op de korfbalsite jullie foto's van de titel aan het bewonderen geweest, ook nog eens proficiat daarvoor zeg. Fijn dat de verhuizen toch al wat al vlot verloopt al brengt dat meestal wel werk met zich mee hé. Hoe gaat het met Manya op school lukt het wat?
Dan zal je volgend seizoen niet echt kunnen "genieten" van ereklasse met je zwangerschap al zal dat het laatste van je "zorgen" zijn natuurlijk!!!

Karin, goed van Anouk zeg dat ze flink pipi op het potje doet en inderdaad de grote boodschap zal ook wel volgen hoor, dat duurde hier ook iets langer dan de pipi maar het komt wel hoor. Ik bewonder jullie regelmatig op de site, joep heeft net zo'n armpjes en beentjes zoals Nyah vroeger, nu is het al heel wat beter hoor, ze is nu bijna 1 meter groot en weegt zo'n 18 kg.
Gelukkig zijn de ziektekiemen al wat verdwenen he want jullie hebben echt wel de grote portie gehad he zeg!

Hier voor de rest alles OK Nyah gaat heel graag mee naar school met mama al is het zeeeeeeeeeeeeeeer vermoeiend vooral voor mama haha, maar ze doet het goed dus das ook al veel he. Alleen in het naar huis rijden valt ze dikwijls in slaap, ze kan wel slapen op school maar dat wil ze niet. Ondertussen blijven we thuis rustg verder verbouwen, we vonden de vloer in de living te licht met de honden (ik werd haast gek, net gepoetst en terug vuil aaaaaaaaaaaaaaaaah)dus hebben we die naar boven gelegd aangezien die nog maar enkele maanden oud was en in de living een nieuwe gelegd, dezelfde maar dan in het donker is wel mooier en warmer.
Nu is het nog even wachten op onze nieuwe auto de nissan Quasqai en dan binnen een goeie 3 weken gaan we naar spanje voor 14 dagen. en erna ben ik nog thuis tot en met 31 augustus want 1 september vliegen we er weer in voor een nieuw werkjaartje.

Goed kga een boke eten mmmmmmmm en Nyah in badje en bedje steken morgen weer scholeke papadag op school gaan we leuke dingen doen met de papa's en de kindjes!!!

groetjes
Greetje en Nyah

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 20:29
romy

natasch! super zeg, gefeliciteerd!

niet zoveel puf verder iets te typen, ben erg moe, en moet t weekend ook nog werken. erg wennen maar t zal moeten.

tot later

geniet allemaal van jullie weekend

groetjes yvonne

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 14:00
karin

Natasja... wow... wat super joh!! Spannend allemaal weer!! En dat nu net in je nieuwe huisje! gaaf!!
Geniet ervan voor zover het lukt!!

Jenny hoe gaat het bij jou? Alles al beetje klaar voor je beeb? Heb je nog veel nieuwe dingen gekocht??

Yvonne, jij dus moe... kan me voorstellen bij jou verhalen telkens. Wat dat betreft heb jij bij beide kids niet veel 'mazzel' qua rust in de eerste maanden he! Het loopt telkens niet geheel vanzelf. dat vreet ook energie!
Hoe gaat het nu met Luna met het lopen als jullie wandelen?

Hier weinig nieuws... morgen jarig. Vandaag al met anouk van die prinsessen muffins gebakken. kan zij morgen mooi aan alle kindjes uitdelen!

Hier de knoop doorgehakt wat betreft auto! Heerlijk vooruitzicht! Aankomende donderdag kunnen we hem ophalen. hahah... niet zo'n grote bak als greetje hoor! Die zijn hier in NL werkelijk niet te betalen. Geloof dat dat in belgie toch allemaal anders is... ook met huizen...
We gaan nu een Renault Laguna stationwagen rijden. Een zwarte met vanalles erop en eraan. We reden nu ook al stationwagen... k wil niet meer zonder. Deze is alleen nog weer wat groter!

Nog 3 dienstjes (of wel 14 uur) en k heb VAKANTIE!! Letterlijk aan het aftellen. Niet zozeer dat ik vakantie heb... maar dat robert lekker 2 weken thuis is! MMMMM... hij is voor het laatst 1,5 week thuis geweest in de kraamweek van Joep. Maar goed... dan ben je druk dru kdruk met zoooo veel. En vorig jaar hebben we maar een midweekje vrij gehad qua vakantie. Dus t is hard nodig hahah!

Doei doei

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 13:53
Jenny

Natasja, van harte gefeliciteerd zeg!!!! amaai, direct weer raak. Je verdient hoor meiske. En ga er maar van uit dat alles nu goed is, kijk maar naar mij. Hou ons zeker op de hoogte hé, ben zo benieuwd naar het verdere verloop.

Karin, een gelukkige verjaardag meid! fijn zeg, een renault laguna is een mooie wagen hé. geniet van je verlof!

Greetje, Teaghan wil ook niet slapen op school. Thuis hangt ze dan vaak wel eens het varken uit van vermoeidheid. Jullie bijna op vakantie zeg, geniet ervan hé! enne nog steeds aan 't verbouwen. tja, eens je begint houdt het nooit op zeggen ze.

Teaghan is weer ziek geworden zondagavond. Volgens de dokter van wacht maagdarmontsteking, ze had veel lucht op en zat constant te braken, maar gisteren was dat al over, behalve de koorts, die bleef. Ze had gisteravond nog 39 graden koorts, deze nacht ook, vandaag was het iets beter maar ’t zal afwachten worden tot vanavond weer hé. Ben zo doodsbenauwd dat het weer zoals vorige maand is. Die 7 dagen koorts en nooit gevonden wat het was, kan toch niet normaal zijn. begin me echt wel ongerust te maken nu zenne.

Verder ook goed nieuws. Een maand geleden was er bij brantano een kleurwedstrijd van plop. Had Teaghan een tekening laten verven. Met potloodjes krabbelt ze erover maar met waterverfkes begint ze echt heel gericht te kleuren. 't was een tekening van Kwebbel met bloemen en ze had heel veel kleurtjes gebruikt. Kreeg deze morgen een mail dat ze 4 tickets voor plopsaland gewonnen heeft!!! ze was supercontent ;-)

Zondag zijn we nog eens naar de cinema geweest, mijn papa meegenomen voor zijn vaderdag. Hij wou zo graag Indiana Jones zien. Vond hem best goed, heel grappig.

Vrijdag hebben we ook in een bevlieging beslist om 18 juli nog 4 dagjes naar Duitsland te gaan. De Eifelstreek, niet te ver dus, je weet maar nooit. De laatste keer met ons drietjes weg, wat quality time aan Teaghan spenderen hé. Hopelijk ben ik tegen dan nog altijd goed te been, hihi.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 10:50
Jenny

Teaghan is ondertussen weer helemaal beter. Buiten koorts weer zonder aanleiding is het daar dus bij gebleven. Snap er echt niks meer van maar kom, ze is nu alweer naar school. Ze vroeg er zelf naar, hihi, zal zich verveeld hebben zeker thuis?

Gisteren ook weer op controle geweest. Ons “kleintje” weegt op dit ogenblik 1,250 kg en de gyne schatte het geboortegewicht op 3,600 kg als ik de 40 weken uitdoe. Genoeg toch! Teaghan woog 3,250 kg. Zo’n paar honderd grammekes op een babytje maken een ferm verschil hé. De schedelomtrek kwam ook al 2 weken verder uit. En ik ben nu officieel mijn eerste kilo bij, heb eens niet onder mijn voeten gekregen.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 14:44

Hallo,

Yvonne, jij dus weer aan het werk. Valt het een beetje mee? Cira is dus intussen ook al gedoopt, zal wel mooi geweest zijn. En Luna dus haar eerste dagen in de psz, fijn dat ze het zo goed doet.

Jenny, julie dus een geslaagde 3d-echo gehad, leuk zeg. en doopsuiker en geboortekaartje ook al in orde, wel fijn om alles zo voor te bereiden he. Lijkt voor mij alweer zo lang geleden. Teaghan heeft het dus wat moeilijk op school. Hier heeft Margot ook de eerste maand heel veel gehuild. En als ze iets moest doen, waar ze geen zin in had, huilde ze ook. Sinds hun uitstap naar de boerderij is dat erg verbeterd. En met de voorbereidingen voor het schoolfeest is ze helemaal opengebloeid, ze is dan ook zot van dansen. Sommige kindjes hebben meer tijd nodig. Mijn mama vertelde mij dat ik de eerste 3 maanden niet wilde gaan zitten in de klas en mijn boekentas niet wilde afgeven ... Die dachten al dat ze mij naar een psychiatrische instelling moesten sturen, maar uiteindelijk is alles toch in orde gekomen, hihi. Fijn dat Teaghan zich zo geamuseerd heeft bij K3, volgende keer dus drank meenemen, wel stom dat ze niks verkochten he. Het weekendje Londen is dus ook leuk geweest, fijn om er eens uit te zijn.

Karin, Joep dus ook zijn eerste tandjes. En Anouk flink op het potje, het kan snel gaan. Jij nog een gelukkige verjaardag gewenst. Heb je goed gevierd? En een auto cadeau gekregen ?

Net, fijn dat jullie ook een mooie echo gehad hebben.

Natasja, een dikke proficiat met jullie zwangerschap. En al bij de gyne geweest? Valt alles een beetje in de plooi met de verhuis?

Greetje, jullie ook een nieuwe auto. Nyah gaat dus ook graag naar school met haar mama, tof. De vakantie staat inderdaad weer voor de deur, hopelijk zal het mooi weer zijn.

Hier alles goed, wij zijn ook nog eens met ons tweetjes weg geweest, naar Hongarije, voor het trouwfeest van mijn gastzus, was heel leuk, en heel mooi weer daar. Met Margot gaat het nu ook goed in school, op het schoolfeest heeft ze supergoed meegedaan, we waren heel trots. Vorig weekend had ze de popklas mee, Pipo, daar moesten we dan vanalles mee doen, foto's van maken, verslagje schrijven. Huiswerk voor mama dus. En morgen ons eerste oudercontact, ben benieuwd.

Met Nina ook alles goed, eind mei nog wel een oorontsteking gehad. Ze kan nu alleen staan, zonder steun en doet soms een poging om haar eerste stapjes te zetten, maar is nog wat onzeker. Ze is ook geen baby meer, maar een echte peuter. Ben wel blij dat ik nu halve dagen thuis ben en echt van mijn dochters kan genieten. Soms is het wel vermoeiend, maar als het mooi weer is, is het toch zalig om eens te kunnen wandelen of naar de speeltuin te gaan.

Op mijn nieuwe werk ook alles goed, het is wel heel druk voor het moment, maar zo vliegen de dagen voorbij. Ben al een beetje aan het aftellen naar onze vakantie eind juli.

Op onze website staan nog nieuwe foto's: http://www.margotennina.babysite.be

Groetjes,

Ineke

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 09:50
natasja

Hey meiden

Jenny : fijn dat Teaghan er weer bovenop is, moet wel lastig zijn dat je niet goed weet wat ze juist heeft, dan zou ik me ook wel wat zorgen maken. Met dat kleine wondertje gaat alles goed, tof ! Bedoel jij dat je nog maar 1 kilo bent bijgekomen in je zwangerschap ?? Straf zeg ! Dat zal niet zo zijn bij mij, vrees ik !? Heb je dan al wel een buikje om mee te pronken ?

Ineke : zal wel deugd doen een weekendje zonder kids, al hebben wij dit nog nooit gedaan zonder Manya. Maar kan wel absoluut begrijpen dat je daarvan kan genieten, wou dat ik het ook kon. Super zeg, Margot en het schoolfeest, knap dat ze zo flink heeft meegedaan, heb de foto's gezien ! Bij Manya is het deze zaterdag schoolfeest, ze moet 2 keer optreden, ben zo benieuwd of ze flink gaat meedoen ! Nina ook alweer zo'n grote meid zeg, wat vliegt de tijd ...

Hier nog steeds op wolkjes !!! Ben ondertussen 8 weken zwanger, elke week verder, zonder rare dingen te voelen, geeft me hoop dat het dit keer in orde gaat komen met dit beebje ! Vandaag zal ik eens bellen voor een afspraak met de gynae. Ben ondertussen sinds vorige week quasi de ganse dag misselijk en enorm moe, pffff. Maar ik heb het er met plezier voor over. Een vriendin van me die 1 weekje verder stond in haar zwangerschap, liet me gisteren weten dat het hartje van de baby gestopt was met kloppen. Ze moet ook een curretage laten doen, ocharme toch. Is eigenlijk heel luguber, maar enkele weken geleden had ik gedroomd dat dit met haar ging gebeuren en voelde me nog zo schuldig door die droom.
In huis is nog steeds heel wat werk, maar dat gaat wat in een trager tempo, nu Kurt terug aan het werken is. Vandaag ben ik trouwens jarig, 28 word ik. Vanavond gaan we eten bij mijn schoonzus, rustig, maar gezellig, zo vier je je "oude dag" hé !

Vele groetjes

Natasja

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 11:41
Jenny

In de klas hebben ze woensdag Teaghan haar verjaardag gevierd aangezien ze in de zomer verjaart. Ik had cakejes gebakken en glazuur opgedaan, Teaghan heeft daar dan één voor één van die gekleurde suikertjes zitten induwen. 't heeft lang geduurd, maar ze waren mooi, en lekker! ook nog fristi meegegeven. Ze was heel uitgelaten toen ze thuiskwam, geschminkt en een kroontje,...
Dan gisteren ga ik haar halen op school en ik zie ze daar staan met een gigantische plakker op haar gezicht. van haar kin tot haar kaak. Ik dacht: die is gevallen. Was het maar dat,... Een kindje had haar gewoon in haar gezicht gebeten omdat ze met een speelgoedje aan 't spelen was dat hij wou! De juf had er meteen ijs opgelegd en zalf aangedaan. Dat zal de zwelling wat tegengegaan zijn. 't was niet tot bloedens toe maar mijn dochter loopt wel met de afdruk van een gebit in haar gezicht rond. ziet rood en blauw, zal nog wel effe duren voor dat weg is. Deze morgen zei de juf dat dat manneke een serieus probleem had en dat hij deze week al 3 kindjes had gebeten. ze ging er de ouders over aanspreken. Hopelijk vinden ze vlug het probleem bij dat ventje zenne. Ik moest gisteravond dan nog laat werken maar Davy is met Teaghan naar 't circus hier in' t dorp geweest. Had ze toch wat afleiding en ze heeft er blijkbaar goed van genoten.

Natasja, ik heb wel degelijk een ferme buik maar ben toch maar 1 kilo bij. zal genoeg reserve gehad hebben zeker? goh die droom,... kan me voorstellen dat jij je daar nu schuldig over voelt maar je kan daar toch niks aan doen hé. Ik duim heel hard voor je dat het nu bij jou ook goed mag gaan maar je hebt er zelf precies wel een goed oog in, had ik nu ook zenne dus 't komt wel goed. laat zeker weten wanneer je de eerste keer mag gaan hé bij de gyn. Veel plezier op 't schoolfeestje dit weekend!

Ineke, fijn te horen dat Teaghan dus geen specialleke is op 't gebied van zich aanpassen op school. Wat goed zeg dat Margot zich zo kan uitleven met het schoolfeest. en genoten van jullie vakantie samen? zal wel leuk geweest zijn zo'n trouwfeest in het buitenland. fijn dat alles zo goed gaat met de 2 kindjes, en idd, Nina is een peuter hé nu, weldra loopt ze ook, dan geen pampers meer, en voor je het weet gaat ze ook alweer naar de kleuterklas. Wat vliegt de tijd zeg!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 22:04
natasja

Hey !

Jenny : Manya is in de creche ook eens serieus gebeten in haar kaak en heeft nu nog steeds bang van dat meisje, nu trouwens ook nu terug in haar school zit, gelukkig in een parallelklasje. Dat meisje heeft toen ook meerdere kindjes gebeten een bepaalde periode. Ik was er ook niet goed van, Manya zo te moeten zien als je haar ophaalt. Ik hoop dat er vlug een oplossing wordt gezocht om dat jongetje te doen stoppen met bijten. Het is een veelvoorkomend probleem bij kindjes, dus de kleuterjuffen zullen wel weten hoe ze dit kunnen aanpakken.

Manya heeft vandaag maar liefst 3 keer geschitterd op het schoolfeest !!! Jongens, wat ben ik fier haar mama te mogen zijn. Ze was echt om op te eten, zo schattig, deed zo flink mee. Tijdens het 2de dansje, samen jumpen met een meisje van het 6de leerjaar !, had ze me opeens gezien. Ze is me regelmatig spontaan kusjes beginnen gooien en beginnen waaien, zo lief ! Die feesttent stond bomwol, maar van stress leek ze geen last te hebben. In het naar huis rijden tegen 17.30u is ze steendood in de auto in slaap gevallen !

Ik heb 7 juli mijn 1ste afspraak bij de gynaecoloog. Nog 2 weken dus...

Groetjes

Natasja

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:02
Net

hoi hoi,

Natasja dubbel gefeliciteerd meid!!

Jenny wat vervelend zeg zo'n beet.

Hier zijn we gisteren terug gekomen van korfbalkamp en het was weer erg gezellig en leuk geweest. Demi heeft zich ook weer prima vermaakt.

Voor de rest gaat alles zo'n z'n gangetje hier heb nergens last van en heb energie genoeg om van aales te doen hopelijk blijft dit zo. Ja heb weinig te melden voor de rest.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:51
Jenny

Wij zijn zondag een dagje naar Boudewijnpark getrokken met de ouders en schoonouders en dus ook nog mijn schoonbroer zijn kindje (2 jaar). Teaghan en haar nichtje hebben de hele dag mooi samen overal opgezeten en niet één keer gevochten . 't was ook zo'n mooie dag hé. De dolfijnen en zeehonden vond ze geweldig natuurlijk. we hebben genoten. Ik voel me nog altijd supergoed, moe wel altijd 's avonds maar voor de rest ben ik DIK in orde. Hoop dat het zo nog 9.5 weken mag blijven. Hoewel ik de 1e september uitgerekend ben ga ik toch proberen tot 13 augustus te werken om nadien tot na nieuwjaar thuis te kunnen blijven. Ik werk op een bureau, dus wie weet lukt het me wel. Maar je weet nooit natuurlijk. ben in paniek geschoten dit weekend. las op een ander forum van een meisje dat met 26 weken bevallen was (kindje gelukkig wel in orde maar maar 850 grammekes). Ik bedacht me ineens dat het eigenlijk nu wel elk moment kan in gang schieten hé dus nu ineens moet alles klaar zijn! ben druk al mijn adressen aan 't verzamelen voor de geboortkaartjes zodat ik ze op de enveloppen kan plakken

Teaghan loopt trouwens nog steeds rond met de tandafdrukken van dat manneke in haar wang. 5 dagen dus al,... pff.

Net, fijn dat alles zo goed gaat. amaai zeg, ook alweer 23 weken, wat vliegt de tijd hé. weten jullie al wat het wordt trouwens?

Natasja, dus Manya is ook ooit zo hard gebeten? Dat doet echt pijn aan je moederhartje hé? dan had ik liever dat ze gevallen was ofzo, dan kan je het toch niemand kwalijk nemen.
Kan me voorstellen dat je superfier was op je kleine meid! ik heb dit hier al zo wat gemist, blijkbaar is het op dit schooltje maar om de 2 jaar schoolfeest en dit jaar was het dus niet. , maar kan al niet meer wachten tot volgend jaar! Oh, je mag al snel bij de gyne. Ik ga heeeeeel hard voor je maar alles is dik in orde deze keer, vertrouw er maar op!!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:56
Net

hoi hoi,

Jenny wij weten wat het wordt jullie toch ook???
En jeetje nog die beet te zien, dan is het wel heel erg hard gegaan!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 19:02

hoi allemaal,

even kort berichtje tussen het inpakken in , wij vertrekken namelijk morgen naar spanje, op mijn birthday woehoe! ik reageer uitgebreid na de vakantie....dan heb ik nog 6 weken over hihi
groetjes en dada xxx

greetje en Nyah xxx

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 15:00
romy

hee meiden,

ik leef ook nog hoor! haha

greetje super fijne vakantie gewenst!

jenny goh wat schiet het op zeg, nog maar 9 weekjes en je hebt je kleintje misschien alweer in je armen.... wat is het toch prachtig en een wonder zo'n klein hummeltje
hier in de buurt een babyboom, als ik cira daar dan naast zie is ze alweer zo groot!
5 maandjes alweer bijna.
maar ze doet het echt prima, een ontzettend makkelijke meid, die heel veel slaapt en nauwelijks huilt (tja soms zit er natuurlijk een mindere dag tussen, maar dat hebben ze allemaal wel eens)
ze krijgt nog steeds bv dit gaat nog goed, alleen komt ze ineens om 5 uur 's ochtends nu das toch wel balen, misschien is ze toe aan wat vastere voeding of rijstebloem b.v. ik geef haar in elk geval een fles gekolfde melk 's avonds die lekker vol zit en dan slaapt ze dus van 20.00 uur ongeveer dus tot de volgende ochtend, heb weinig te klagen hoor.
ik kan ook veel meer genieten van de babytijd zo, bij luna was ik echt heel vaak down en moe nu doe ik een tweede die zo makkelijk is er gewoon even bij (nou ja bij wijze van spreke dan he) ik kan echt vertederd raken door haar kleine handjes voetjes en gebrabbel en lieve lach. bij luna was ik bezig met overleven!

verder is het natuurlijk erg druk en moest ik wennen aan het werken maar goed het is allemaal net te oden.
wel ben ik bezig met solliciteren omdat ik graag regelmatiger zou willen werken voor de kindjes.

natascha hoe is het nu met jou?
goh en net jij schiet ook alweer op zeg

ineke nog geen derde?? haha

en karin hoe is het met jou en de kleintjes? anouk nog steeds van de antibiotica? en hoe bevalt de nieuwe auto?

wij hebben besloten deze af te rijden, maxi cosi proppen we er nu wel tussen en over 2 maandjes kan cira al over in de opvolgstoel dus dan is het al weer beter te doen.

nou k ga nog effe van de rust genieten (moet ik natuurlijk niet te hard roepen want dan wordt er altijd eentje wakker)
de dames liggen al vanaf 13.00 uur te slapen.

nou geniet van de zon de komende dagen

groetjes yvonne

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:31
Jenny

Hallo allemaal,

zondag was 't bij ons in ‘ t dorp grote rommelmarkt, garageverkoop, komt jaarlijks zo'n 20.000 man op af. Eens rondgeweest, paar boekjes en een kegelspel voor Teaghan gekocht. 's middags BBQ gedaan met mijn ouders en schoonouders, en dan heb ik de mannen aan 't werk gezet! hihihihi. eerst hebben ze 't babybedje in Teaghan haar kamer afgebroken, verhuisd en in de babykamer weer gemonteerd. Dan eindelijk de lamp opgehangen daar dus nu nog alles eens goed afwassen en de kamer is klaar voor ons kleintje. Teaghan merkte ineens dat ze veel plaats had in haar kamer en is spontaan begonnen dat speelgoed dat daar stond te verhuizen naar haar kamer. Dan hebben ze de bureau afgebroken en is Davy met zijn pa achter onze nieuwe slaapbank gereden. Daarna die boven gedragen en gemonteerd. heeeeel mooi! ben tevreden met mijn aankoop, modern en heel stevig. Klaar voor een logé of babysit, hihi. Enfin, heel onzen boven ziet er anders uit.,... doet me wel beseffen dat het bijna zover is zenne als ik dat kamertje en bedje bekijk.

Gisteren voelde Teaghan aan mijn buik en ze kreeg een ferme trap. Waarop zij bij mijn pa loopt en begint te zeuren: opa, Casper heeft mij geschopt op mijn handje, nu ga ik een blauwe plek krijgen!

Yvonne, ik ben heel blij voor je dat het zo goed met je gaat. Jij hebt net als ik bij Luna een moeilijke tijd gehad hé. jouw verhaal nu geeft mij hoop dat ons tweede misschien wat makkelijker gaat zijn en ik hoop er nu ook voor de volle 100% van te genieten. we zien wel wat er komt zeker. Hopelijk vind je snel een job die je volledig ligt.

Greetje, nog een (late) gelukkige verjaardag toegewenst en een heel fijne vakantie hoor!!

Net, jaja, wij weten ook wat het wordt, maar 't blijft geheim omdat er hier nog steeds bekenden meelezen.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 14:19
natasja

Hey hey

Yvonne : fijn dat je zo kan genieten van Cira, al is het wel vermoeiend. Net als Jenny trek ik me op aan jouw verhaal en hoop ook ik op een rustige en geen weenbaby, zoals Manya. We zien wel, ik zit nog in de fase dat ik "gewoon" al blij ben als de zwangerschap goed blijft verlopen en ik opnieuw gezegend word met een gezond kindje.

Jenny : tof zeg, al die veranderingen aan jullie boven, ook wel leuk voor Teaghan. Wel leuk dat ze al wat ouder is en de zwangerschap bewust kan meemaken. Ik kijk ook al naar stampjes in mijn buik uit en Manya's reacties daarop, maar zal nog een heel tijdje geduld moeten hebben.

Hier alles ok. Zomervakantie is nu begonnen en geniet dus volle dagen van Manya. Enkel volgende week werk ik drie dagen, voor de rest ben ik tot september thuis, zaaaaalig ! Hier thuis zijn we wat stilgevallen met werken in huis, nochtans nog heel wat schilderwerk te doen, en daarna alles nog ophangen, schilderen, gordijnen,... We hebben vorige week Manya's eerste oudercontact gehad, spannend. Juf was erg positief, Manya is assertief, kan haar mannetje staan, doet flink me in de klas. Ze is nog wel een echt peutertje op vlak van sociale contacten, ze speelt namelijk in de klas vooral op zichzelf en zoekt nog weinig contact met andere kindjes. Maar dat is normaal op haar leeftijd, volgens juf. Haar koppige sterke karaktertje heeft de juf ook wel opgemerkt ... Met mij gaat het terug wat beter wat zwangerschapskwaaltjes betreft. De erge vermoeiendheid en constante misselijkheid lijkt aan het afnemen, gelukkig maar. Aanstaande maandag hebben we onze eerste echo bij de gynaecoloog. Daarna zal het niet lang meer duren voor het grote nieuws eindelijk gaan bekend maken. Pfff, zal blij zijn, want we weten het al zo lang, en het is best moeilijk dit geheim te houden.

Groetjes

Natasja

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina