Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/06/2008 @ 16:57 natasja | Hey meiden Ik heb mezelf niet voor de gek gehouden, want zondagochtend hebben wij hier een test met twee strepen in onze handen gehad !! Zwanger dus !!!!!! Nog erg pril vermoed ik, zo'n 5 à 6 weken. Ben ongelooflijk blij, maar evengoed ongelooflijk bang. Ik zal deze week mijn bloed eens laten checken en een afspraak maken bij de gynae. Ik houd jullie op de hoogte. Verhuis verloopt op zich vlot, maar blijft hier nog een rommeltje zene. We zijn nu onze slaapkamer en die van Manya aan het schilderen. We hopen dat deze week af te hebben, maar zal wel krap in tijd worden. We zien wel, anders kamperen we verder met ons bed in de woonkamer, ook gezellig. Jenny : Teaghan vindt de spots wel leuk, Manya niet zene. Ze loopt telkens weg als ik de camera erbij haal, vindt ze reuze grappig. Yvonne : ik hoop dat je eerste dag werken is meegevallen ?? Hoe heeft Cira het doorstaan ?? Karin : knap dat ook Anouk zindelijk is ! Tja, en die drolletjes zullen nu ook wel volgen hoor ! Fijn dat er wat leven in Joep begint te komen, ik wil ook wel zo'n doodbraaf babietje !Allez, ik ga hier verder werken, Manya slaapt net even, dan kan er wat doorgewerkt worden. Natasja |
18/06/2008 @ 14:44 ![]() | Hallo, Yvonne, jij dus weer aan het werk. Valt het een beetje mee? Cira is dus intussen ook al gedoopt, zal wel mooi geweest zijn. En Luna dus haar eerste dagen in de psz, fijn dat ze het zo goed doet. Jenny, julie dus een geslaagde 3d-echo gehad, leuk zeg. en doopsuiker en geboortekaartje ook al in orde, wel fijn om alles zo voor te bereiden he. Lijkt voor mij alweer zo lang geleden. Teaghan heeft het dus wat moeilijk op school. Hier heeft Margot ook de eerste maand heel veel gehuild. En als ze iets moest doen, waar ze geen zin in had, huilde ze ook. Sinds hun uitstap naar de boerderij is dat erg verbeterd. En met de voorbereidingen voor het schoolfeest is ze helemaal opengebloeid, ze is dan ook zot van dansen. Sommige kindjes hebben meer tijd nodig. Mijn mama vertelde mij dat ik de eerste 3 maanden niet wilde gaan zitten in de klas en mijn boekentas niet wilde afgeven ... Die dachten al dat ze mij naar een psychiatrische instelling moesten sturen, maar uiteindelijk is alles toch in orde gekomen, hihi. Fijn dat Teaghan zich zo geamuseerd heeft bij K3, volgende keer dus drank meenemen, wel stom dat ze niks verkochten he. Het weekendje Londen is dus ook leuk geweest, fijn om er eens uit te zijn. Karin, Joep dus ook zijn eerste tandjes. En Anouk flink op het potje, het kan snel gaan. Jij nog een gelukkige verjaardag gewenst. Heb je goed gevierd? En een auto cadeau gekregen ? Net, fijn dat jullie ook een mooie echo gehad hebben. Natasja, een dikke proficiat met jullie zwangerschap. En al bij de gyne geweest? Valt alles een beetje in de plooi met de verhuis? Greetje, jullie ook een nieuwe auto. Nyah gaat dus ook graag naar school met haar mama, tof. De vakantie staat inderdaad weer voor de deur, hopelijk zal het mooi weer zijn. Hier alles goed, wij zijn ook nog eens met ons tweetjes weg geweest, naar Hongarije, voor het trouwfeest van mijn gastzus, was heel leuk, en heel mooi weer daar. Met Margot gaat het nu ook goed in school, op het schoolfeest heeft ze supergoed meegedaan, we waren heel trots. Vorig weekend had ze de popklas mee, Pipo, daar moesten we dan vanalles mee doen, foto's van maken, verslagje schrijven. Huiswerk voor mama dus. En morgen ons eerste oudercontact, ben benieuwd. Met Nina ook alles goed, eind mei nog wel een oorontsteking gehad. Ze kan nu alleen staan, zonder steun en doet soms een poging om haar eerste stapjes te zetten, maar is nog wat onzeker. Ze is ook geen baby meer, maar een echte peuter. Ben wel blij dat ik nu halve dagen thuis ben en echt van mijn dochters kan genieten. Soms is het wel vermoeiend, maar als het mooi weer is, is het toch zalig om eens te kunnen wandelen of naar de speeltuin te gaan. Op mijn nieuwe werk ook alles goed, het is wel heel druk voor het moment, maar zo vliegen de dagen voorbij. Ben al een beetje aan het aftellen naar onze vakantie eind juli. Op onze website staan nog nieuwe foto's: http://www.margotennina.babysite.be Groetjes, Ineke |
| 19/06/2008 @ 09:50 natasja | Hey meiden Jenny : fijn dat Teaghan er weer bovenop is, moet wel lastig zijn dat je niet goed weet wat ze juist heeft, dan zou ik me ook wel wat zorgen maken. Met dat kleine wondertje gaat alles goed, tof ! Bedoel jij dat je nog maar 1 kilo bent bijgekomen in je zwangerschap ?? Straf zeg ! Dat zal niet zo zijn bij mij, vrees ik !? Heb je dan al wel een buikje om mee te pronken ? Ineke : zal wel deugd doen een weekendje zonder kids, al hebben wij dit nog nooit gedaan zonder Manya. Maar kan wel absoluut begrijpen dat je daarvan kan genieten, wou dat ik het ook kon. Super zeg, Margot en het schoolfeest, knap dat ze zo flink heeft meegedaan, heb de foto's gezien ! Bij Manya is het deze zaterdag schoolfeest, ze moet 2 keer optreden, ben zo benieuwd of ze flink gaat meedoen ! Nina ook alweer zo'n grote meid zeg, wat vliegt de tijd ... Hier nog steeds op wolkjes !!! Ben ondertussen 8 weken zwanger, elke week verder, zonder rare dingen te voelen, geeft me hoop dat het dit keer in orde gaat komen met dit beebje ! Vandaag zal ik eens bellen voor een afspraak met de gynae. Ben ondertussen sinds vorige week quasi de ganse dag misselijk en enorm moe, pffff. Maar ik heb het er met plezier voor over. Een vriendin van me die 1 weekje verder stond in haar zwangerschap, liet me gisteren weten dat het hartje van de baby gestopt was met kloppen. Ze moet ook een curretage laten doen, ocharme toch. Is eigenlijk heel luguber, maar enkele weken geleden had ik gedroomd dat dit met haar ging gebeuren en voelde me nog zo schuldig door die droom. In huis is nog steeds heel wat werk, maar dat gaat wat in een trager tempo, nu Kurt terug aan het werken is. Vandaag ben ik trouwens jarig, 28 word ik. Vanavond gaan we eten bij mijn schoonzus, rustig, maar gezellig, zo vier je je "oude dag" hé ! Vele groetjes Natasja |
| 21/06/2008 @ 22:04 natasja | Hey ! Jenny : Manya is in de creche ook eens serieus gebeten in haar kaak en heeft nu nog steeds bang van dat meisje, nu trouwens ook nu terug in haar school zit, gelukkig in een parallelklasje. Dat meisje heeft toen ook meerdere kindjes gebeten een bepaalde periode. Ik was er ook niet goed van, Manya zo te moeten zien als je haar ophaalt. Ik hoop dat er vlug een oplossing wordt gezocht om dat jongetje te doen stoppen met bijten. Het is een veelvoorkomend probleem bij kindjes, dus de kleuterjuffen zullen wel weten hoe ze dit kunnen aanpakken. Manya heeft vandaag maar liefst 3 keer geschitterd op het schoolfeest !!! Jongens, wat ben ik fier haar mama te mogen zijn. Ze was echt om op te eten, zo schattig, deed zo flink mee. Tijdens het 2de dansje, samen jumpen met een meisje van het 6de leerjaar !, had ze me opeens gezien. Ze is me regelmatig spontaan kusjes beginnen gooien en beginnen waaien, zo lief ! ![]() Die feesttent stond bomwol, maar van stress leek ze geen last te hebben. In het naar huis rijden tegen 17.30u is ze steendood in de auto in slaap gevallen !Ik heb 7 juli mijn 1ste afspraak bij de gynaecoloog. Nog 2 weken dus... Groetjes Natasja |
| 25/06/2008 @ 10:56 Net ![]() | hoi hoi, Jenny wij weten wat het wordt jullie toch ook??? En jeetje nog die beet te zien, dan is het wel heel erg hard gegaan!!! Groetjes ![]() |
| 02/07/2008 @ 14:19 natasja | Hey hey Yvonne : fijn dat je zo kan genieten van Cira, al is het wel vermoeiend. Net als Jenny trek ik me op aan jouw verhaal en hoop ook ik op een rustige en geen weenbaby, zoals Manya. We zien wel, ik zit nog in de fase dat ik "gewoon" al blij ben als de zwangerschap goed blijft verlopen en ik opnieuw gezegend word met een gezond kindje. Jenny : tof zeg, al die veranderingen aan jullie boven, ook wel leuk voor Teaghan. Wel leuk dat ze al wat ouder is en de zwangerschap bewust kan meemaken. Ik kijk ook al naar stampjes in mijn buik uit en Manya's reacties daarop, maar zal nog een heel tijdje geduld moeten hebben. Hier alles ok. Zomervakantie is nu begonnen en geniet dus volle dagen van Manya. Enkel volgende week werk ik drie dagen, voor de rest ben ik tot september thuis, zaaaaalig ! Hier thuis zijn we wat stilgevallen met werken in huis, nochtans nog heel wat schilderwerk te doen, en daarna alles nog ophangen, schilderen, gordijnen,... We hebben vorige week Manya's eerste oudercontact gehad, spannend. Juf was erg positief, Manya is assertief, kan haar mannetje staan, doet flink me in de klas. Ze is nog wel een echt peutertje op vlak van sociale contacten, ze speelt namelijk in de klas vooral op zichzelf en zoekt nog weinig contact met andere kindjes. Maar dat is normaal op haar leeftijd, volgens juf. Haar koppige sterke karaktertje heeft de juf ook wel opgemerkt ... Met mij gaat het terug wat beter wat zwangerschapskwaaltjes betreft. De erge vermoeiendheid en constante misselijkheid lijkt aan het afnemen, gelukkig maar. Aanstaande maandag hebben we onze eerste echo bij de gynaecoloog. Daarna zal het niet lang meer duren voor het grote nieuws eindelijk gaan bekend maken. Pfff, zal blij zijn, want we weten het al zo lang, en het is best moeilijk dit geheim te houden.Groetjes Natasja |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

gestopt met de pil in juli 2004

Fijn dat er wat leven in Joep begint te komen, ik wil ook wel zo'n doodbraaf babietje !
Die feesttent stond bomwol, maar van stress leek ze geen last te hebben. In het naar huis rijden tegen 17.30u is ze steendood in de auto in slaap gevallen !
. Ja heb weinig te melden voor de rest.
, maar kan al niet meer wachten tot volgend jaar! Oh, je mag al snel bij de gyne. Ik ga heeeeeel hard voor je 
Met mij gaat het terug wat beter wat zwangerschapskwaaltjes betreft. De erge vermoeiendheid en constante misselijkheid lijkt aan het afnemen, gelukkig maar. Aanstaande maandag hebben we onze eerste echo bij de gynaecoloog. Daarna zal het niet lang meer duren voor het grote nieuws eindelijk gaan bekend maken. Pfff, zal blij zijn, want we weten het al zo lang, en het is best moeilijk dit geheim te houden.