< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/06/2008 @ 08:13
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden ik ga er trouwens vanuit dat mijn NOD rond de 7e ligt want kreeg de buikpijn van mijn vermoedelijke eisprong ook rond 4 dagen later dan normaal.
In ieder geval nog geen ongi hier maar wel een paar dagen alsof ik het zou gaan worden, maar dat heb ik bij mijn zwangerschappen ook allemaal gehad.
Als het echt van de ongi zou zijn zou het er denk ik al geweest zijn.
Zou wel leuk zijn want mijn uitgerekende datum zou dan 14 februari worden.

Ik word gek van dat wachten....
Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 04/06/2008 @ 08:15] - Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 21:47
Romy

Hier nog steeds in spanning meiden nog geen ongi te bekennen ga maandag testen want paul is ervan overtuigd dat hij dan positief gaat zijn.
Mijn borsten doen inmiddels sinds 2 dagen ook weer ontzettend pijn en ze zijn weer aan het groeien (altijd mooi meegenomen haha).
En blijft die lichte buikpijn houden en met vlagen misselijk zijn.

Maandag horen jullie meer!
Fijn weekend!!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 17:07
Romy

Vanmorgen een testje gedaan maar helaas toch negatief.

Heb het er nog met de dokter over gehad en waarschijnlijk heb ik bij die laatste positieve ovulatietest mijn eisprong dus gehad.
Deed er namelijk gister nog 1 en daar was bijna geen 2e lijntje op te bekennen.
Tja.... en dan is het nog veel te vroeg om te testen want dat was 1 juni dus kan ik pas rond de 16e testen of zo.

Ook vanmorgen een stippeltje rood bloed met een sliertje slijm lichtbruin (sorry) verder niks dacht dat de ongi door ging komen dus een tampon in gedaan en helemaal niks tot nu toe, normaal zet het meteen door.
Weet even niet meer wat ik ervan moet denken....

Zijn jullie ook allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten??

Liefs Romy

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:51
Sannie

Hey meiden

Net ahhh toe mogen wij het ook niet weten..ik ben heeeeel erg nieuwsgierig haha. Ik ben blij dat alles goed was en jullie weer ene hele mooie echo hebben gehad!!

Romy bah zeg..denk je er te zijn nu dit weer..een lange cyclus… Maar mocht je echt maandag je eisprong hebben gehad (wel geklust???) en je gisteren wat rood slijm bloed had dan kan dat best ene innesteling zijn, we zitten immers al op dag 10 vandaag!!! Mijn duimpjes draaien hoor moppie

Sorry dat ik er even niet was, was best druk ondanks dat ik tuis zit haha.
Met me rug gaat het beter ik blijft volgende week nog thuis en de week erop ga ik rustig beginnen. Ik neem het werk van me chef over en zie wel hoe het gaat…kan best zijn dat ik de pijn die ik nu heb de rest van de zwangerschap hou, maar dan hoor je me niet klagen, ik kan alweer heel veel, maar niet alles op 1 dag. Verder gaat het goed, alweer bijna 15 weken en vrijdag controle, we gaan dan meteen vragen of we volgende week ene echo kunnen krijgen, gewoon zomaar we zijn erg benieuwd..tot 20 weken is nog zo ver hihi

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:11
Romy

Hier lijkt het er toch op dat de ongi doorkomt begin nu toch meer bloed te verliezen helaas...op naar de volgende ronde!!
Kan nu in ieder geval morgen wel naar de dokter voor medicijnen voor hooikoorts.
Hoop dat mijn volgende cyclus weer wat duidelijker is & korter natuurlijk haha.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:14
Sannie

Hey meiden

Romy gatsie dus toch je ongi..naja volgende ronde beter, ik duim enorm en weet hoe frustrerend het kan zijn als je weer ongi word..bah bah bah.
Komt goed lieverd je hebt het al 2-maal eerder bewezen!!! voor je het weet is het zover.

Hier alles goed, vrijdag op controle geweest en het kindje is al bijna ter hoogte van me navel..ieuw wat snel.. heb ook al een buikje dus dat kan wle kloppen. Hartje ook gehoord
Alle uitslagen van bloed enzo waren perfect en me bloeddruk ook nog perfect.. We hebben 2 juli extra echo ingepland gewoon omdat we nieuwschierig zijn

Liefs

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:06
Net

hoi hoi,

Zo San jij alweer 16 weken wat lekker he. voel je je goed?

Romy wat jammer meid positief blijven en er zo min mogelijk mee bezig houden al is dat moeilijk. we duimen voor je!!!

Hier alles goed we zijn gisteren terug gekomen van korfbalkamp en het was weer erg gezellig en leuk. Demi is meegeweest en heeft zich ook prima vermaakt.
hier voor de rest weinig nieuws alles gaat gewoon GOED

Groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:01
Romy

Hoi Meiden,

ben ook weer van de partij na een paar dagen zwitserland.
Ben er lekker even met Paul tussenuit geweest na een nogal onrustige periode was dat erg fijn.
Wij zijn dus voor het Ek daar geweest en het was echt super!!
Donderdag vertrokken en gisteravond terug gekomen.
We zaten op een super mooie camping (oranjecamping) tussen de bergen en met een super mooi helder blauw meer.
Zaterdag naar Basel geweest net als 150.000 andere suporters Jeetje wat was het druk en warm maar wat een feest!
Jammer dat ze verloren hebben we zijn ook meteen terug naar het station gegaan.

Over 2 weekjes lekker naar turkije hoop dat deze verzetjes helpen voor wat beter nieuws volgende maand!

Eerst woensdag de verjaardag van Isa (& tevens Julians kinderfeestje) Dan zondag hun verjaardagsfeest en dan volgende week donderdag Julian jarig en dan is het alweer vakantie de tijd schiet op!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina