< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Nieuwe poging

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 20:29
Marije

Online Status Bekijk profiel
HI

Ja ging wel, het regende zaterdag dus niet meer weg geweest. Zondag op kraamvisite geweest bij Sandy (ken je die nog, zij heeft hier ook in het begin gekletst) zij is bevallen van een tweede.

Fijn dat het zo leuk was bij jullie!

Fijne vakantie en ik duim voor mooi weer!

Doeii

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:55
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoe was je weekend geweest?

Hier heel leuk natuurlijk. Ons Amber is wild van de draaimolen en de autootjes. Leuk om zien.

Deze avond en morgenavond nog naar de kermis en dan vertrekken we normaal woensdag naar zee. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer want zo ziet het er nu niet uit.

groetjes ann

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:47
Marije

Hi Ann,

Dank je

Wat leuk dat jullie ook plannen hebben voor de Efteling!

Nou fijn weekend en geniet ervan. Hopelijk worden de kinderen niet misselijk van al dat gedraai in de draaimolen hihi

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 27/06/2008 @ 09:48] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:54
Ann

Ik zie dat je vruchtbare daagjes eraan komen. Have fun!!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:53
Ann

Ben jij ook thuis op woensdag??? Ik ook, is wel leuk he.

Oh ja, jij vroeg me een tijdje terug of ik nog steeds 4 dagen werk, dat doe ik dus nog altijd. Valt best mee hoor. Ik werk nu van 8 tot 16 uur. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik vanaf september van 9 tot 17 uur zou gaan werken. Het voordeel is dan dat ons Amber wat langer kan slapen en dat ik ze elke dag zelf naar school kan doen.
Het nadeel is dan natuurlijk dat ik 's avonds pas om half 6 thuis ben en ze al om 19 uur moeten gaan slapen. dus dan zie ik ze niet zo veel.
Wat zou jij doen???

Ons Amber is gek van de draaimolen. Ons Hanne ook trouwens. Vorige maand was hier een kleine kermis en toen heeft ons Amber er 10 keer na mekaar in gezeten, om gek van te worden, en die wou er gewoon niet meer uit.
Ik dacht, ik ga er met ons Hanne ook eens op en toen begon die ook te wenen toen ze er af moest.

We zullen dit weekend dus maar direct genoeg ticketjes kopen (dan is het voordeliger he)

Het wordt denk ik best goed weer. Altijd leuk he, de efteling.
Ik denk dat wij in augustus gaan.

Alle, ik ga een beetje werken.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 15:51
Marije

Hi Ann,

Ja het etentje was gezellig! Eerst lekker op het terras in Utrecht gezeten en daarna gegeten met zijn allen. Was om half 11 weer thuis. maar ja vandaag weer werken. Moest voor overleg naar Tilburg dus dat was weer even reizen.

Leuk dat jullie een bbq hadden, altijd leuk in de zomer!
Leuk weekend dus voor de boeg! Vind Amber de draaimolen ook zo leuk op de kermis?
En veel plezier bij de doop!

Ik hoop ook dat het een beetje mooi weer blijft/wordt

Wij gaan misschien zaterdag naar de efteling dus dat is wel leuk!

Morgen lekker vrij, de wekelijkse mamadag

groetjes!

[Laatst gewijzigd door Marije - 24/06/2008 @ 15:51] - Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:19
Ann

En hoe was het etentje? Heb je ervan genoten?

groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 12:01
Ann

Weekend was gezellig. Vrijdagavond zijn kameraden langsgeweest. Hun zoontje is even oud als ons Amber. Ze hebben gespeeld tot wel bijna half 10 denk ik.
zaterdagnamiddag hadden we bbq met vrienden. Toen waren we om half 9 thuis - net op tijd voor de voetbal.
Gisteren hebben we niet veel gedaan. De kids hebben heel de namiddag geslapen (ze moesten wat slaap inhalen van het late slapen vrijdag en zaterdag) Toen ze wakker waren zijn we nog klein stukje gaan wandelen - dan bad in en om 19 uur moesten ze gaan slapen. Het was vandaag weeral school voor ons Amber.
Morgen heeft ze sportdag. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat worden.

Ik ben al blij dat de zomer eindelijk begonnen is. Hopelijk blijft het nu 2 maanden zo'n goed weer he.

Dit weekend wordt het weeral druk voor ons. Zaterdag moeten we naar doop van mijn neefje en zondag is het kermis bij ons. We moeten dan naar feest bij mijn schoonouders. Maandag en dinsdag is het ook nog kermis en woensdagochtend vertrekken we richting kust. Ik kijk er echt naar uit.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 09:14
Marije

Hi

Ja was jammer. Ze maakte nog wel gelijk maar het ging in de verlenging mis.

Hoe was je weekend verder?

Ik heb vanavond een etentje van mijn werk wel gezellig

Groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 08:24
Ann

Spijtig voor Nederland he. Ik heb wel het einde niet meer gezien. Ik was zo moe en ze stonden toen achter met 0-1 en dan ben ik maar gaan slapen. Toen mijn ventje kwam slapen zei hij dat ze verloren hadden. Wel spijtig maar ja, ze hebben het wel goed gedaan he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 23:50
Marije

Nederland heeft verloren...

je wordt zo meegezogen in de spanning van de wedstrijd dat het zo'n deceptie is daarna....

Gelukkig zitten we nog niet in de vruchtbare dagen haha, je komt niet echt in de 'mood' met dit soort wedstrijden

maar ja! Dan hebben we het ook weer gehad

[Laatst gewijzigd door Marije - 21/06/2008 @ 23:51] - Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:00
Marije

Hi

Zo nog ff vanaf mijn werk
Bijna weekend!

Jammer van je ....maar wat je zegt is wel waar. Dan weet je dat je cyclus op orde is en kan je er nu echt voor gaan. Dat heb ik ook tegen mijn vriendin gezegt probeer even 1 maand af te wachten.
Maar ja dat is moeilijk natuurlijk.

Morgenavond weer Nederland supporteren hè

Doegieee
Marije

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 09:39
Ann

Hoi,

Hier zijn de erdoor gekomen. Langs ene kant ben ik toch wel wat teleurgesteld maar langs de andere kant ook een beetje opgelucht dat mijn cyclus helemaal normaal is. Het wordt toch ook altijd aangeraden om eerst maandstonden af te wachten dus dat is bij deze gebeurt.

Nu gaan we er wel echt voor gaan. We zijn tijdens de vruchtbare dagen aan de zee (op appartement) dus als de kids slapen kunnen we niet buiten en hebben we volop tijd om te klussen.

Ik moet gaan.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:21
Marije

Hee

Wat leuk dat Jullie Nederland supporteren!

Ik hoop echt op betere tijden voor je en dat zou mooi zijn met een goede zwangerschap. Even afwachten, je weet nooit!!
Ik dacht met Joey ook echt dat het niet zo was want ik had getemeratuurd en was naar mijn idee ook echt te laat

Ik hoop echt dat we een beetje gelijk zwanger zijn, we zullen zien!

Werk je nog steeds 4 dagen nu met 2 kinderen?

Mijn vriendin had al een zoontje van andrehalf.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 18/06/2008 @ 19:21] - Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 14:45
Ann

Laat ons hopen he dat we snel samen zwanger zijn. Ik heb er nu deze maand wel niet veel hoop op hoor. Toen ik 's maandags bij de gyn was was mijn eisprong net geweest en we hadden toen 's woensdags laatst geklust. De maandag ook nog maar dat was denk ik te laat. We zullen wel zien.

Het is inderdaad de laatste maanden wel genoeg geweest voor mij hoor. Hopelijk is de volgende periode een stuk beter he.

Is het voor je vriendin het eerste kindje?

Nederlanders doen het heel goed zeg. Dat is de enige match die ik altijd meekijk met mijn ventje. Nu wij niet meedoen supporteren we voor NL he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:56
Marije

Hi Ann,

Je hebt ook wel een hele nare tijd de afgelopen maanden natuurlijk. En dan ook nog die miskraam......
Fijn dat je het wel redelijk goed kon verwerken. Tis inderdaad pas 6 weken en je hebt 2 kinderen dat maakt ene hoop goed. Maar het blijft naar zeker als je vriendin vertelt dat ze zwanger is. Mijn vriendin heeft ook net een miskraam gehad, zij heeft het er ook best moeilijk mee gehad.

Leuke foto's, wat worden ze groot!! Ze lijken wel op elkaar hoor. Leuk zo in het badje

Ja voetbal is erg leuk, ze doen het goed de Nederlanders. tis echt voetbalgekte hieroo wel leuk hoor
Zaterdag kwart finale!!

Je hebt bijna je NOD ! Ik duim voor je. het zou heel leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn, wieweet

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Marije - 18/06/2008 @ 10:57] - Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 20:56
Ann

Nieuwe foto's op profiel.

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 14:34
Ann

Mooie foto's. Bij jullie heeft de voetbalgekte precies ook toegeslagen. Ze zijn wel super bezig he.

Het gaat wel met me. Het is wel precies of de laatste tijd gaat er niets goed. Gelukkig heb ik 2 toffe kids die me aan het lachen kunnen maken en die me troosten als ik het moeilijk heb.
De miskraam zelf kon ik deze keer redelijk goed plaatsen. Ik was blij dat het een spontane was en dat ik nog maar 6 weken was. Beter zo dan later he of een gehandicapt kindje.
Het enige rotte is dat ik die week een bericht kreeg van een vriendin dat ze zwanger was voor 30 januari (ik was uitgerekend voor 15 januari) dat maakt het natuurlijk wel pijnlijk. Maar ja, ik gun het ze wel.

Hopelijk zijn we allebei snel zwanger. Wel leuk he, weer samen kunnen aftellen.

groetjes Ann

Ik zal in de week nog eens nieuwe foto's op mijn profiel zetten.
ik heb nu geen tijd, sewwes naar een feestje.

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 13:23
Marije

Hoi Ann

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad zeg......alweer. Hoe ben je eronder?

Maar wel leuk dat jullie voor een derde gaan!! Wij idd voor een 2e. Ben vandaag ongesteld geworden maar dit was pas de eerste maand We zien het wel!

Lekker joh vakantie in het vooruitzicht! Doen wij ook altijd zekerheid met een zwembad. Maar wieweet wordt het strandweer
Ja was heerlijk. Joey heeft nog paard gereden, dat durfde hij zomaar haha. En naar wildparken geweest. Mocht hij aapjes voeren, heel leuk. In augustus gaan we nog 2 weken naar de Moezel, naar een Landal Greenparkshuisje.

Wij zijn gister naar Bon Jovi geweest was heel gaaf!! Vandaag komt hij in Brussel geloof ik

Ik heb mijn haar trouwens kort geknipt, zal eens een nieuwe foto plaatsen.

Ik heb nieuwe foto's in mijn profiel gezet, moet je maar eens kijken! heb jij nog leuke foto's?

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 14/06/2008 @ 13:36] - Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 08:49
Ann

Wij gaan inderdaad voor een derde. Ik heb net een miskraam achter de rug. Ik was 6 weken zwanger. Ik had het hier niet verteld omdat mijn zus hier soms ook komt piepen denk ik en we wilden het geheim houden maar ja, toen het mis ging heb ik haar toch alles verteld dus nu weet ze toch dat we bezig zijn he.

Ik ben maandag bij de gyn geweest en alles was 'schoon'. Mijn eisprong was net gepasseerd. Ik zal dus ergens rond de 22 ste de kunnen verwachten.

Ik was al blij dat dit keer alles spontaan begonnen was. Het heeft wel pijn gedaan, amai, ik heb hele dag met serieuze krampen gezeten (net op de dag van het schoolfeest dan nog)

Hopelijk ben ik snel weer zwanger.

En jij, gaan jullie voor een tweede??? Jij hebt ook banner geplaatst zie ik.

Alle, jij hebt er al een deugddoende vakantie opzitten. Wij gaan van 2 tot 6 juli naar zee en van 21 tot 25 juli naar Sunparks in Oostduinkerke. We hebben geen risico genomen. Is het slecht dan kunnen we naar het zwembad, is het goed dan gaan we naar het strand. Leuk he. We gaan met nog een koppel. Hun zoontje is even oud als ons Amber, ze gaan zich rot amuseren denk ik. We zitten samen in een huisje dus ze moeten samen slapen. Ben eens benieuwd.

De feestjes waren goed geweest. Gelukkig he.

Morgen weer naar een verjaardagsfeestje en zondag naar babyborrel.

groetjes Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >