Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2007 @ 09:57 greet | Hallo allemaal, ik ben er ook nog eens geraakt en zo wordt ons onderwerpje nog eens geupt :-) Sigrid, fijn dat alles prima gaat, 't blijft toch altijd extra spannend hé. niet teveel last van kwaaltjes of vermoeidheid? Lucky girl, moeilijke keuze hé, 't wordt inderdaad een pak drukker met twee maar anderzijds vind ik het ook zalig om mijn twee klein mannen samen bezig te zien, misschien zijn jullie als ouders wel iets langere dagen van huis, maar dan hebben ze wel mekaar... en de rest, ook alles ok? wij hebben er een serieuze stressmaand opzitten maar gelukkig goed nieuws gekregen ivm mijn vader, 't was goedaardig en volgende week wordt hij geopereerd, dan nog x aantal weken herstel en stilaan komen we allemaal weer in eht oude ritme terecht. Jasper wordt binnen een kleine maand alweer 1 jaar, 't gaat allemaal zo vlug... nog even en hij kan stappen, vertellen,... ja, het baby'tje is er helemaal vanaf en 't is een echte peuter geworden... en als het zo verder gaat, wordt het een echte deugniet, zijn ogen spreken nu al boekdelen. voor de rest ook hectische weken daar manlief 3 weken op cursus moet en bijgevolg lange dagen van huis is, nog 1 week en we kunnen terug naar de gewone drukt :-) hopelijk binnenkort wat meer tijd zodat ik nog eens wat uitgebreider kan komen tokkelen. groetjes, Greet |
| 12/11/2007 @ 11:25 greet | hallokes, al eens snel iets komen typen want het is al veel te lang geleden maar druk druk druk. daarbij ooit eens hiergeraakt en toen kon ik mijn berichtje maar niet verzenden... Met mijn vader alles prima, operatie is heel goed meegevallen en ondertussen is hij alweer bijna helemaal de oude. Jasper is ondertussen officieel 1 jaar!!! en trots dat hij was op zijn kroontje, neit te doen. Zijn feestje was leuk voor ons maar Jasper zelf heeft heel veel geslapen die dag, hij zat met een verkoudheid en was constant moe... de kadootjes vond hij wel leuk maar vooral grote broer heeft er al veel mee gespeeld, Jasper zelf is zeker zo tevreden met de duplodoos en keuken van broer die ervoor ook al zijn favorieten waren. voor de rest begint het stappen aardig te lukken en zijn duw/loopwagen is zijn grote favoriet, apetrots stapt hij er achter, dus afgelopen weekend moesten we schoenen kopen voor grote broer en heeft hij er ook ineens gekregen zodat hij nu ook buiten kan met zijn loopwagen. voor de rest hebben we dan sinds een week ook nieuwe ramen en deuren en dat maakt toch direct een wereld van verschil, 'k kan er nog elke keer van genieten als ik thuiskom en het totaal andere beeld zie. Wel heb ik dubbel moeten werken want manlief heeft zijn schouder uit de kom gevallen bij het voetballen (net de dag voor ze onze nieuwe ramen kwamen plaatsen) en bijgevolg mag die 4 weken niets doen dan zijn arm in zo'n armsteun houden. en dan nog heel druk op het werk, vandaar dat ik maar niet hier geraakte, deze week wel nog een paar dagen verlof dus hopelijk toch een beetje tijd om te rusten en te ontspannen ;-) Sigrid, zo te horen alles goed met de zwangerschap, het blijft toch altijd extra spannend hé, zeker rond die periode. 'k ben eens benieuwd wat Victor gaat zeggen van zijn broertje of zusje. valt het werken nog wat mee, 'k vond het vooral zwaar als je 's avonds thuis komt en al een ukje hebt rondlopen en je bijgevolg niet even kon neerploffen in de zetel... en Lucky girl, hoe is het met jullie? geraken jullie er een beetje uit? is het moto uitstapje meegevallen? En hoe is het met de voedingen van Ines? groetjes, en hopelijk nu terug wat sneller!! Greet |
| 30/11/2007 @ 16:11 greet | Hallo allemaal, snel nog eens een berichtje want het is alweer even geleden hé. en de komende week wordt er weer een hele drukke met de sint, sint op het werk, sint op school, sint bij de grootouders,... Sigrid, net vandaag 3 jaar geleden dat Mirte geboren is, het blijft toch wel speciaal hé. zelf heb ik het ook vooral moeilijk de dagen ervoor, die dagen van onzekerheid en bang afwachten waren inderdaad verschrikkelijk. Allesinds heel veel liefs van ons in deze moeilijkere dagen. zo te lezen alles prima met de zwangerschap, alweer over de helft, het gaat toch rap. En grote broer al enig besef van de dikker wordende buik? Lucky girl, en al duidelijkheid? 'k ben wat nieuwsgierig hé. en hoe is het voor de rest met ines, hoe oud is ze ook al weer? thuis met de jongens ook alles ok, het stappen van jasper gaat steeds vlotter maar loslaten zit er nog niet direct in. hij heeft zo een plastieken gekleurde duwwagen, 'k heb ook een houten gehad bij de oudste maar die blokkeerde zo hard dat die kantelde en dat was hier dus absoluut geen favoriet. Voor de rest alles prima op een paar verkoudheden na, 'k zal wel blij zijn als het kerstvakantie is en ik ook twee weken verlof heb. Sinds deze week hebben we wel een poetsvrouw en dat is ook weer een hele verbetering, 'k ben er echt tevreden van. zo, ik ga nog maar eens even verder werken zodat ik seffens mijn weekend kan laten beginnen. vele groetjes, Greet |
| 10/01/2008 @ 13:06 greet | hallokes, allereerst mijn beste wensen voor 2008! het einde van 2007 is nog heel druk geweest, dan wel twee weken vakantie maar met de feestdagen en twee kleine kinderen in huis, heeft de pc nauwelijks opgestaan. Lucky girl, wij zijn blijkbaar ongeveer even oud, ik ben nl 3 dagen voor jou 31 geworden. Gaat het ondertussen alweer wat beter? Sigrid, een goede echo, super hé., dan kan je nu stilaan beginnen aftellen, want ik vond toch altijd dat het heel snel ging eens de helft voorbij! Ook flink van Victor, begint hij veel interesse te krijgen voor het potje? en voor de dikke buik? voor de rest hier alles ok, deze week allemaal terug een beetje op ritme komen maar het lukt vrij aardig. De jongens hebben ook genoten van hun weekjes vakantie, en duurt nu niet lang vooraleer het weer verlof is, dat zal jij sigrid ook wel weten ;-) groetjes, Greet |
| 30/01/2008 @ 14:36 greet | Hoi Sigrid, alles ok? nog twee dagen en het is weer verlof!! geniet er maar van, hoewel je er ook wel alleen voor staat die week. zelf heb ik dan ook bijna een hele week verlof, 't zal deugd doen!! en dan nog een kleine maand! valt het nog een beetje mee, ik vond het ook veel zwaarder met zo'n bengel al in huis, je kan niet meer echt eens rusten tussenin hé. Voor de rest wel goede vooruitzichten, thuis tem november, klink niet slecht moet ik zeggen. Voor Victor zal het ook wel leuk zijn want die eerste schooldagen/weken zijn toch best vermoeiend, allez dat was hier toch het geval. hier ook groot nieuws, Japser stapt alleen!! Voor de rest speelt hij nog uren met zijn keukentje, als dat later geen kok wordt ;-) Hij begint wel snel 'groot' te worden, het baby is er ondertussen helemaal vanaf. voor de rest het gewone, drukke werkleven, gelukkig volgende week maar een halve dag werken, 't zal welkom zijn. Jongens gaan elk wel twee dagen naar de opvang waardoor ik toch ook een klein beetje "rust" zal hebben. hoe is het eigenlijk met de rest? groetjes, Greet |
| 22/02/2008 @ 12:29 greet | Hoi Sigrid, alles ok? stilaan aan het aftellen? lukt het allemaal nog een beetje? hier ook groot nieuws, onze jongens worden in september grote broer!! voor de rest bij ons het gewone drukke leventje... groetjes, Greet |
| 14/03/2008 @ 15:01 greet | Hoi Sigrid, je laatste werkdag, 'k kan me inbeelden dat het deugd doet want die laatste weken worden toch terug wat zwaarder hé. en zo te lezen is het geen kleintje, 'k hoop voor jou dat je nog even kan genieten en dan een hele goede bevalling. En die 8 maanden erna, 'k ben er zeker van dat je je goed gaat kunnen bezig houden, zalig hé zo lang kunnen genieten van de kinderen, zelf ga ik ook weer een 7-tal maanden thuis zijn, 'k heb daar totaal geen problemen mee :-) hier voor de rest alles ok, buikje is al aardig zichtbaar, wel last van vermoeidheid, 'k ben zo blij als 's avonds de jongens in bed liggen en ik naar mijn zetel kan, maar normaal zou dat nu stilletjes aan moeten gaan verminderen. Eind deze maand nog eens naar de gyn en dan aftellen naar die 20-weken echo, zal toch blij zijn als die achter de rug is en alles ok is. Anderzijds gaat het hier wel de laatste keer zijn, dus probeer ik ook wel zoveel mogelijk te genieten :-) zo, ik ga de oudste eens van school halen. groetjes, Greet |
| 31/03/2008 @ 11:42 greet | hallo sigrid, je uitgerekende dag, 'k ben wel een beetje benieuwd... heb je nog wat kunnen genieten van je laatste weken. spannend hé. sorry dat ik zo lang niets meer geschreven heb maar ik ben een paar weken thuis geweest met een hardnekkige kopvalling en bijgevolg echt geen zin om achter de pc te kruipen (had zo al hoofdpijn genoeg). Vermits ik nu best geen medicatie neem, heb ik dus enkele weken rust gekregen van mijn huisarts en dat heeft deugd gedaan, zowel voor de kopvalling als voor de vermoeidheid. Ondertussen wel terug aan het werk maar met dat het paasvakantie is, ook een paar dagen verlof dus dat valt goed mee. voor de rest hier alles ok, 'k ben nu 16 weken, 't gaat toch allemaal snel. Bij de 20 weken echo hopen we het geslacht te weten, de vorige keren hebben we het altijd voor onszelf gehouden en dat gaan we deze keer ook weer proberen te doen, grote broer is wel heel nieuwsgierig... groetjes, Greet |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w

...

).
ze zijn er door gekomen, ben echt wel content! Ik wil echt wel eerst van Ines genieten.
.
, ik had gezegd dat ik wat sneller van me ging laten horen. sorry...
! Ik hoop echt dat ik niet te veel over tijd ga, want dan wordt het serieus werken. Paasmaandag nog eens terug naar gyné en zien wat ze zegt.