< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w
24/06/2008 @ 14:18
sigrid

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Eind deze week is mijn zwnagerschapsverlof al gedaan, dus normaalgeizen zou ik terug moeten gaan werken. Maar hiephoi, lang leve het onderwijs en de grote vakantie! Ik heb ook goei vooruitzichten: zaterdag vertrekken wij op reis en het ziet ernaar uit dat we mooi weer gaan hebben. We gaan naar Ile d'oleron, een eiland voor de Frnase kust, niet ver van La Rochelle.Ik kijk er erg naar uit, hoop dat het gaat meevallen.
Voor de rest gaat het hier wel, de ene dag al beter dan de andere, hangt van het weer af, maar ook van Roos en Victor. Roos is echt wel rustiger dan Victor en slaapt vrij veel, alleen 's avonds heeft ze dikwijls haar huiluurtje, juist op de moment dat ik eten moet klaarmaken, dat Victor er is en Karel nog niet...Niet zo leuk, dus! Karel zit voor de moment in het buitenland, dus de avonden zijn hier alles behalve leuk. Gisteren viel het gelukkig mee, Roos was vrij rustig en Victor ook, hij is zelfs heel flink op zijn potje geweest! jaja, de potjestraining begint eindelijk zijn vruchten af te werpen: gisteren heeft Victor geen enkel ongelukje gehad, hij loopt nu rond zonder pamper.

Greet, hebben jullie vakantieplannen? Hoe lang moet je nog werken?

Oei, Roos wordt wakker, krampjes waarschijnlijk....

tot na onze vakantie!

Sigrid

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 19:43
greet

Hallo Sigrid,

fijn te lezen dat alles zo goed gaat, voor Victor zal het inderdaad wel even wennen zijn en dat kattenkwaad tijdens etenstijd hoor je wel vaker, maar het betert allemaal wel hé. 'k ben ook eens benieuwd hoe ze hier gaan reageren, vooral de kleinste, de grote is superenthousiast, dat gaat wel meevallen. hier begint het ook stilaan af te korten, nog een kleine 3 maanden. hier gaat Jasper ook een aantal dagen per week naar de creche blijven gaan zodat ik het zelf ook eens wat rustiger heb, want voor de rest zal het al druk genoeg worden :-)

wanneer gaan jullie eigenlijk op verlof, dan is borstvoeding inderdaad wel heel makkelijk hé. bij mij is de borstvoedings twee keer heel goed meegevallen maar anders zou ik ook overgeschakeld zijn.

voor de rest hier alles ok, 'k voel me over 't algemeen nog heel goed alleen ben ik 's avonds snel moe, zeker de dagen dat ik moet gaan werken, maar vanaf volgende week neem ik geregeld wat verlof (met de vakantie van onze oudste) zodat ik geen ganse weken meer moet gaan werken en dat zal deugd doen denk ik. ja sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik nog eens een berichtje geschreven heb maar op het werk is het volop de drukte voor de vakantieperiode (alles moet dan ineens af hé) en thuis is mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen ook steeds veel te lang... dus nu is het eigenlijk ook maar snel snel tussendoor even wat neertokkelen...

lucky girl, hoe is het met jou?

'k ga ook weer eens proberen om wat sneller iets neer te schrijven en hoop snel van jullie iets te lezen.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 22:37
sigrid

Oef!! Hier ben ik nog eens! Ik wou persé eerst een nieuwe banner aanmaken voor Roos, maar dat lukte niet, maar nu eindelijk wel.
Lucky girl: dikke proficiat!!

Greet, bedankt voor je kaartje. Amai, al voorbij de helft, de tijd vliegt...

Hier ook, hoor, ons Roos is al 2 maand en ze doet het echt goed: ze groeit als kool, slaapt vrij goed en is, in vergelijking met Victor, een rustige baby. Victor doe ik nog 2 dagen in de week naar de onthaalmoeder en dat is voor ons beide goed: ik kan rustig genieten van Roos en Victor komt onder de kindjes. De borstvoeding verloopt vrij goed, maar het is toch niet mijn ding, ik hou nog effe vol tot na onze vakantie en dan zullen het flesjes zijn. Victor reageert vrij positief: hij ziet zijn zus graag, maar moet dat dan altijd op een brute manier tonen. Maar als ik Roos eten geef, dan komt het kattekwaad naar boven, niet zo leuk...
De bevalling zelf is ook goed meegevallen. Omdat ik het op het einde vrij zwaar had en omdat mijn gyné rond de bevallingsdatum met verlof was, ben ik ingeleid. Eens de weeën begonnen is het vrij rap gegaan. Toch heb ik een epidurale gevraagd: vorige keer bij Victor niet, maar had deze keer geen zin om stoer te doen, terwijl deze bevalling eigenlijk minder zwaar was, maar ja , dat wist ik niet op voorhand, he. Ik heb nu ook niet zo lang moeten persen, want toen bij Victor...pff, bijna een uur en daarna zo stijf als een plank.

Je ziet het, alles gaat hier goed. Nu Roos een eigen banner heeft, zal ik wat meer komen kijken en schrijven, dan kan ik mee aftellen met jullie.

Tot binnenkort,

Sigrid

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:48
greet

hallo,

Lucky girl, alvast een dikke proficiat hé!! hoe voel je je? alles nog naar wens?

ja, 't is even geleden dat ik nog wat geschreven heb, de afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en 't ziet ernaar uit dat de komende maanden ook nog behoorlijk druk zijn, 'k begin me dan ook te realiseren dat mijn zwangerschap supersnel voorbijgaat en dat ik maar eens stilaan aan de voorbereidingen moet beginnen denken :-) en ook nog wat profiteren want voor mij is het de laatste keer, 4 zwangerschappen op 5 jaar tijd is toch genoeg, zowel lichamelijk als geestelijk...

Sigrid, jij ook nog langs deze weg een dikke proficiat met je dochtertje! hoe is het met jullie ondertussen? ja, mijn kaartje heeft lang op zich laten wachten hé, nochtans is een rode brievenbus ook weer niet zo ver...

met mij voor de rest alles ok, 'k ben ondertussen al voorbij de helft en heb mijn 20-weken echo achter de rug, een hele opluchting, 't zag er allemaal prima uit, nu dus lekker genieten van de tweede helft. We weten nu ook het geslacht en de zoektocht naar een naam is gestart, ook begin ik stilaan ideetjes te verzamelen voor de doopsuiker want als ik dat nog zelf wil doen, moet ik ook weer niet heel lang meer wachten. Voor de rest voel ik me prima, de vermoeidheid is er nog maar toch niet meer zo erg als in het begin.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:52
Lucky girl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo ik ben bij
Sigrid ik ben benieuwd, hoe is het gegaan?
wat is het geworden?
Meisje, Jongen?
De meter van ons Ines is vroeger bevallen van een meisje MARIE ons Ines was niet echt content als ik en mijn moeder Marie in onze armen hielden!

Greet PROFICIAT, hoe gaat het met jouw?
ik ben blij dat ik niet alleen zwanger ben.

Iedereen in mijn omgeving is gelukkig ik ook maar begin weer te beseffen wat ze mij kunnen afnemen ik zal het naast mij moeten neer leggen mij overzetten 't wel weer voorbij gaan. Ik maak mij er niet echt druk over.
Voor alle duidelijk hij is geen ongelukje we waren er voor gegaan verleden maand.
Met ons Ines alles in orde ze zou zo graag lopen ze vergeet regelmatig dat ze iets nodig heeft om te stappen en dan maakt ze een tuimel. als ze achter haar loperke stapt laat ze hem los en dan valt ze op haar poep, dan is ze boos omdat ze niet beseft waarom ze gevallen is maar ja ze zal het wel leren alles op zijn tijd!

Dames tot binnen kort.

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:25
Lucky girl

Hallo dames,

Sorry dat het zolang heeft geduurd ik heb fulltime van ons Ines genoten, ze is een kapoen tot en met. Daarna mijn werk en mijn administratie zoals jullie ondertussen al wel weten vandaar dat naar hier komen echt niet meer inzat.
Maar ik heb fantasch nieuws!!!!!!!!!
Ik ben weer zwanger...........
Ik weet het sinds zondag 7:30hihihi
Ik ga nu eerst eens lezen ik kom later terug.
groetjes

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 11:42
greet

hallo sigrid, je uitgerekende dag, 'k ben wel een beetje benieuwd... heb je nog wat kunnen genieten van je laatste weken. spannend hé.

sorry dat ik zo lang niets meer geschreven heb maar ik ben een paar weken thuis geweest met een hardnekkige kopvalling en bijgevolg echt geen zin om achter de pc te kruipen (had zo al hoofdpijn genoeg). Vermits ik nu best geen medicatie neem, heb ik dus enkele weken rust gekregen van mijn huisarts en dat heeft deugd gedaan, zowel voor de kopvalling als voor de vermoeidheid. Ondertussen wel terug aan het werk maar met dat het paasvakantie is, ook een paar dagen verlof dus dat valt goed mee.
voor de rest hier alles ok, 'k ben nu 16 weken, 't gaat toch allemaal snel. Bij de 20 weken echo hopen we het geslacht te weten, de vorige keren hebben we het altijd voor onszelf gehouden en dat gaan we deze keer ook weer proberen te doen, grote broer is wel heel nieuwsgierig...

groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 09:03
sigrid

Hallo,

Ik waggel hier nog altijd rond. Ondertussen ben ik thuis en dat doet echt deugd. Alle voorbereidingen zijn ook klaar, dus dat maakt me ook veel rustiger. Victor doe ik nu nog 2 dagen naar de onthaalmoeder (maandag en dinsdag), dan blijft voor hem het ritme en heb ik 2 daagjes om echt te rusten. Vorige week nog eens naar de gyné geweest en gewicht werd geschat op zo'n 3,3 kg!! Help! Ik hoop echt dat ik niet te veel over tijd ga, want dan wordt het serieus werken. Paasmaandag nog eens terug naar gyné en zien wat ze zegt.
En Greet, is de vermoeidheid al minder? Hoeveel weken ben je nu? Wil je het geslacht op voorhand weten, of ga je deze keer voor de verrassing?

Meer nieuwtjes heb ik niet.
Tot...

Sigrid

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 15:01
greet

Hoi Sigrid,

je laatste werkdag, 'k kan me inbeelden dat het deugd doet want die laatste weken worden toch terug wat zwaarder hé. en zo te lezen is het geen kleintje, 'k hoop voor jou dat je nog even kan genieten en dan een hele goede bevalling. En die 8 maanden erna, 'k ben er zeker van dat je je goed gaat kunnen bezig houden, zalig hé zo lang kunnen genieten van de kinderen, zelf ga ik ook weer een 7-tal maanden thuis zijn, 'k heb daar totaal geen problemen mee :-)
hier voor de rest alles ok, buikje is al aardig zichtbaar, wel last van vermoeidheid, 'k ben zo blij als 's avonds de jongens in bed liggen en ik naar mijn zetel kan, maar normaal zou dat nu stilletjes aan moeten gaan verminderen. Eind deze maand nog eens naar de gyn en dan aftellen naar die 20-weken echo, zal toch blij zijn als die achter de rug is en alles ok is. Anderzijds gaat het hier wel de laatste keer zijn, dus probeer ik ook wel zoveel mogelijk te genieten :-)

zo, ik ga de oudste eens van school halen.
groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:50
sigrid

Tja, ik ben blijkbaar nogal slecht in het houden van beloftes, ik had gezegd dat ik wat sneller van me ging laten horen. sorry...
Hier alles nog onder controle: rond en gezond, alhoewel dat laatste...veel last van maagzuur, ik voel me zo stijf als een plank, dikke voeten, tintelende handen,...tja, dat hoort er allemaal bij. Mijn laatste werkweek is ingegaan, nog 4 dagen!! En dan 8 maanden thuis! Mijn man lacht daar altijd mee, hij zegt altijd dat ik me ga vervelen, maar ik denk dat ik het druk genoeg ga hebben met die 2 prutsen thuis.
Gisteren nog eens naar de gyné geweest. Boeleke weegt nu al zo'n 3,3kg! Help! en een groot hoofd, dat wordt weer werken. Ik hoop dus echt dat ik niet te veel overtijd ga, want dan zal het nogal een corvee worden.
Victor beseft het allemaal toch nog niet, weet wel dat er een baby in de buik van mama zit en zeult hier wat met de babypop, maar dat zegt natuurlijk niks. We zullen zien.
Greet, en bij jou? Bedankt voor je berichtje. Je adres staat genoteerd op de lijst, dus je krijgt zeker een kaartje.

Tot de volgende keer,

Sigrid

Sigrid

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 14:22
sigrid

PROFICIAT! Greet! Dat had ik totaal niet verwacht! En deze keer nog eens een meisje?? Weten de jongens het al? Niet te veel last (gehad)?

Hier alles ok, soms zwaar, letterlijk en figuurlijk, en ik ben nu echt aan't aftellen. Buik steekt serieus in de weg, last van maagzuur en "slaaphanden". Tja, dat laatste had ik vorige keer niet, maar het is precies dat mijn handen slapen, zoals een voet die slaapt. Ik heb nog eens in mijn dik zwangerschapsboek gekeken en het is dus een typisch kwaaltje tijdens de zwangerschap. Vorige maandag bij de gyné woog de baby al zo'n 2,6kg, dus het zal weer een serieus kaliber zijn.

Met Victor alles bon, kan soms echt wel koppig zijn, alles moet echt volgens zijn zin gebeuren, anders zet hij zijn keel open en gaat hij op de grond liggen rollen. Pffff.

Zeg, Greet, geef je me eens je gewoon postadres (je kan me via deze site een persoonlijk bericht sturen), dan stuur ik je een kaartje als onze spruit geboren is. Dan moet je niet wachten tot ik tijd en/of goesting heb om nog eens hier op de site te komen.

Volgende keer laat ik sneller iets weten, beloofd!

Sigrid

[Laatst gewijzigd door sigrid - 23/02/2008 @ 14:23] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:29
greet

Hoi Sigrid,

alles ok? stilaan aan het aftellen? lukt het allemaal nog een beetje?

hier ook groot nieuws, onze jongens worden in september grote broer!! voor de rest bij ons het gewone drukke leventje...

groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 14:36
greet

Hoi Sigrid,

alles ok? nog twee dagen en het is weer verlof!! geniet er maar van, hoewel je er ook wel alleen voor staat die week. zelf heb ik dan ook bijna een hele week verlof, 't zal deugd doen!!
en dan nog een kleine maand! valt het nog een beetje mee, ik vond het ook veel zwaarder met zo'n bengel al in huis, je kan niet meer echt eens rusten tussenin hé. Voor de rest wel goede vooruitzichten, thuis tem november, klink niet slecht moet ik zeggen. Voor Victor zal het ook wel leuk zijn want die eerste schooldagen/weken zijn toch best vermoeiend, allez dat was hier toch het geval.

hier ook groot nieuws, Japser stapt alleen!! Voor de rest speelt hij nog uren met zijn keukentje, als dat later geen kok wordt ;-) Hij begint wel snel 'groot' te worden, het baby is er ondertussen helemaal vanaf.
voor de rest het gewone, drukke werkleven, gelukkig volgende week maar een halve dag werken, 't zal welkom zijn. Jongens gaan elk wel twee dagen naar de opvang waardoor ik toch ook een klein beetje "rust" zal hebben.

hoe is het eigenlijk met de rest?

groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 16:15
sigrid

Hallo,

Hoe is't ermee? Hier alles goed. Ondertussen ben ik al 2 weken terug aan't werk en ik moet zeggen: het valt me zwaar. Aan de leerlingen zal het niet liggen, die zijn braaf! Ik ben al serieus aan't aftellen naar de volgende vakantie, die er inderdaad héél snel aankomt, nog maar 2 weken! Maar dan is Karel weer weg voor zijn werk . Ik heb ook al zitten tellen: 13 maart is mijn allerlaatste werkdag en dan thuis tot....misschien tot eind november, want ben van plan om ouderschapsverlof te nemen na de grote vakantie, want in september gaat Victor al naar school.
Met de zwangerschap op zich alles prima, wel een hevig boeleke, de bewegingen zijn soms zelfs pijnlijk! En weer veel last van maagzuur. Aiaia, Victor is wakker en staat te brullen.
Volgende keer meer

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 13:06
greet

hallokes,

allereerst mijn beste wensen voor 2008! het einde van 2007 is nog heel druk geweest, dan wel twee weken vakantie maar met de feestdagen en twee kleine kinderen in huis, heeft de pc nauwelijks opgestaan.

Lucky girl, wij zijn blijkbaar ongeveer even oud, ik ben nl 3 dagen voor jou 31 geworden. Gaat het ondertussen alweer wat beter?

Sigrid, een goede echo, super hé., dan kan je nu stilaan beginnen aftellen, want ik vond toch altijd dat het heel snel ging eens de helft voorbij! Ook flink van Victor, begint hij veel interesse te krijgen voor het potje? en voor de dikke buik?

voor de rest hier alles ok, deze week allemaal terug een beetje op ritme komen maar het lukt vrij aardig. De jongens hebben ook genoten van hun weekjes vakantie, en duurt nu niet lang vooraleer het weer verlof is, dat zal jij sigrid ook wel weten ;-)

groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 14:20
sigrid

Hoi, hier ben ik weer.
Alles ok met jullie? Niet te veel stress door de komende pakjesperiode? Bij mij zijn het de laatste dagen op school, voor veel mensen druk, maar voor mij lekker relax. Vandaag een dagje thuis, morgen eventjes delibereren, vrijdag ouderavond en dan is het weer vakantie. Het wordt een drukke kerstvakantie: veel feestjes, maar we gaan ook met vrienden voor een paar dagen naar de Ardennen en daar vieren we dan oud-nieuw.
Met de zwnagerschap alles prima, amai, een superhevig baby'tje, en vooral duwen tegen mijn blaas, dat is minder leuk. De structurele echo was goed en we weten het geslacht, maar zeggen niks .
Victor beseft het nog allemaal niet. Hij weet nu wel dat er een baby in de buik zit, maar concreet zegt dat niks, he. De laatste tijd is hij wel een vrolijke peuter, heel plezant! En vanmorgen heeft hij voor de allereerste keer pipi op het potje gedaan, flink he!

Dames, doe dat daar nog goed. Ik wens jullie al fijne kerstdagen, een leuk jaareinde en een schitterend 2008!

Tot binnenkort!

Sigrid

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 00:33
Lucky girl

Dames,

We hebben pech ze zijn er door gekomen, ben echt wel content! Ik wil echt wel eerst van Ines genieten.
Ik heb het de laatste weken verschrikkelijk moeilijk gehad. 1november alleheiligen, 18 november 31jaar en 20 november zou onze Nick geboren geweest zijn. Ik voelde mij echt niet goed in mijn vel en ik kon niet echt zeggen wat er schol.
ik ben de week voor mijn verjaardag de foto's van Nick gaan vragen in de materniteit ze lagen er al een jaar! maar ze hebben de cd rom moeten zoeken. na enkele dagen telefoon gekregen en ik ben ze gaan halen maar nog niet naar gekeken ik krijg al kippevlees alleen al naar de enveloppe te kijken....
Ik hoop dat het slijt het deed zo'n pijn de peroide rond mijn verjaardag.
Bij mijn beste vriendin is er hulp van de thuiszorg en een van die meisjes heeft haar 2de zoontje moeten afgeven op 39weken en die had het ook zo moeilijk.
Het zal wel weer eigen zijn aan onze situatie zeker?
Ik heb wel een mooie kerstroos gekregen van mijn beste vriendin voor op de kast te zetten voor onze Nick zij is hem ook nog niet vergeten.
Haar zoontje mijn peetje wordt groot 10maand, pracht van een zoon...
Met Ines alles oke ze wil niets dan staan, ik heb haar ondertussen al in haar loper gezet ze begint er mee weg te kunnen. 1 nadeel ik begin een schoenen fobie te krijgen voor Ines niet te doen.
Ze eet heel goed fruit en groentenpap ze is een dochter van mijn dromen. Slaapt perfect 12uur per nacht van haar 12weken. Lacht steeds nooit ambetant. Nog 10dagen en ze is 6maand allé 9.
Eigenlijk zie ik er naar uit wanneer ze gaat stappen. Haar meter trouwt volgend jaar in september een moment waar ik ook naar uitkijk, shoppen voor een leuk kleedje, samen met het kindje van haar meter. Maar eerst de meter haar bevalling nog eventjes begint maart ik vrees dat ik ongeduldiger ben als zij.
Ik kom nog wel eens kijken om te vragen hoe het met jullie gaat ik moet gaan slapen mijn wekker gaat af om 5uur sebiet. Slaap wel tot van de week.

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 16:11
greet

Hallo allemaal,

snel nog eens een berichtje want het is alweer even geleden hé. en de komende week wordt er weer een hele drukke met de sint, sint op het werk, sint op school, sint bij de grootouders,...

Sigrid, net vandaag 3 jaar geleden dat Mirte geboren is, het blijft toch wel speciaal hé. zelf heb ik het ook vooral moeilijk de dagen ervoor, die dagen van onzekerheid en bang afwachten waren inderdaad verschrikkelijk. Allesinds heel veel liefs van ons in deze moeilijkere dagen.
zo te lezen alles prima met de zwangerschap, alweer over de helft, het gaat toch rap. En grote broer al enig besef van de dikker wordende buik?

Lucky girl, en al duidelijkheid? 'k ben wat nieuwsgierig hé. en hoe is het voor de rest met ines, hoe oud is ze ook al weer?

thuis met de jongens ook alles ok, het stappen van jasper gaat steeds vlotter maar loslaten zit er nog niet direct in. hij heeft zo een plastieken gekleurde duwwagen, 'k heb ook een houten gehad bij de oudste maar die blokkeerde zo hard dat die kantelde en dat was hier dus absoluut geen favoriet. Voor de rest alles prima op een paar verkoudheden na, 'k zal wel blij zijn als het kerstvakantie is en ik ook twee weken verlof heb. Sinds deze week hebben we wel een poetsvrouw en dat is ook weer een hele verbetering, 'k ben er echt tevreden van. zo, ik ga nog maar eens even verder werken zodat ik seffens mijn weekend kan laten beginnen.

vele groetjes,
Greet

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 12:40
sigrid

Hallo,

Hoe is het met jullie? Greet, alles terug wat op zijn plooi: manlief kan terug de handen uit de mouwen steken (letterlijk dan ) en je vader is terug de ouwe? Flink van Jasper dat hij al zijn eerste stapjes zet! Is het zo'n duwkar die wat afremt? Wij hadden (hebben) er 2 voor Victor: zo'n houten die wat afremt en dan zo'n plastieken met veel geluidjes en lichtjes. In't begin kon hij met die djingel-djangel-kar toch niet rijden: hij viel plat op zijn buik! Maar nu is dat zijn favoriet! Allé, bij jullie is het keukentje ook een groot succes. De onthaalmoeder heeft dat ook, maar wij zijn van plan een werkbank te kopen, voor die klein mannen komt dat toch op 't zelfde neer.

Lucky girl, zou het dan toch zo ver zijn??? Laat het ons weten, he!
Op 1 november zijn wij gaan wandelen in het Zoniënwoud, dus het was niet echt een triestige dag. Maar nu, exact 3 jaar geleden, zaten we in die vreselijke "onderzoeksperiode". Op 15 november had de gyné vastgesteld dat er iets niet klopte en dan zijn we om de 2-3 dagen naar het ziekenhuis gemoeten voor onderzoeken, resultaten van onderzoeken, gesprekken en uiteindelijk de bevalling. Goh, zeg, al 3 jaar geleden....

Met de zwangerschap nu alles ok. Ik voel nu al heel goed beweging en dat is altijd goed als controle. Ik heb ook terug last van maagzuur, dat is minder plezant, natuurlijk.
Vanavond gaan we onder ons 2 eens eten. Is weer heel lang geleden en ik doe dat graag. Dan kunnen we ook op ons gemak nog eens bijbabbelen en zondag nog eens uitslapen, want de laatste dagen...pfff meneer kan er soms wat van, hoor! Van vroeg opstaan en ons 's nachts wakker houden...

Ik ga nu een boke eten.

Tot de volgende,

Sigrid

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 18:57
Lucky girl

Hallo dames,

Ik heb nog steeds geen maandstonden gezien ik ben nu 5weken gestopt met borstvoeding, heb wel nog geen testen gedaan. dus ik weet echt niet of er een "ongelukje" op komst is of niet! Ik kan nog steeds niet eten dus ik vermoed niet dat er iets is.
Mijn motorrit was geweldig alles was perfect maar 's avonds was ik content dat ik ons Ines zag.
Hebben jullie het ook moeilijk gehad met 1nov. ik wist met mijn eigen geen blijf. Nick zou normaal binnen 6dagen 1jaar geworden zijn.
Greet, ik ben content voor jullie en jullie vader, goed aardig dat zal een pak van jullie hart geweest zijn!
Sigrid, dik 20weken, over de helft proficiat goed dat alles oke is, laat iets weten na u uitgebreide echo.
De meter van Ines is ook over de 20weken bij haar is ook alles oke heb van de week een sms gekregen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >