volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/06/2008 @ 19:43 greet | Hallo Sigrid, fijn te lezen dat alles zo goed gaat, voor Victor zal het inderdaad wel even wennen zijn en dat kattenkwaad tijdens etenstijd hoor je wel vaker, maar het betert allemaal wel hé. 'k ben ook eens benieuwd hoe ze hier gaan reageren, vooral de kleinste, de grote is superenthousiast, dat gaat wel meevallen. hier begint het ook stilaan af te korten, nog een kleine 3 maanden. hier gaat Jasper ook een aantal dagen per week naar de creche blijven gaan zodat ik het zelf ook eens wat rustiger heb, want voor de rest zal het al druk genoeg worden :-) wanneer gaan jullie eigenlijk op verlof, dan is borstvoeding inderdaad wel heel makkelijk hé. bij mij is de borstvoedings twee keer heel goed meegevallen maar anders zou ik ook overgeschakeld zijn. voor de rest hier alles ok, 'k voel me over 't algemeen nog heel goed alleen ben ik 's avonds snel moe, zeker de dagen dat ik moet gaan werken, maar vanaf volgende week neem ik geregeld wat verlof (met de vakantie van onze oudste) zodat ik geen ganse weken meer moet gaan werken en dat zal deugd doen denk ik. ja sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik nog eens een berichtje geschreven heb maar op het werk is het volop de drukte voor de vakantieperiode (alles moet dan ineens af hé) en thuis is mijn lijstje van dingen die ik nog moet doen ook steeds veel te lang... dus nu is het eigenlijk ook maar snel snel tussendoor even wat neertokkelen... lucky girl, hoe is het met jou? 'k ga ook weer eens proberen om wat sneller iets neer te schrijven en hoop snel van jullie iets te lezen. vele groetjes, Greet |
| 13/05/2008 @ 12:48 greet | hallo, Lucky girl, alvast een dikke proficiat hé!! hoe voel je je? alles nog naar wens? ja, 't is even geleden dat ik nog wat geschreven heb, de afgelopen weken zijn voorbijgevlogen en 't ziet ernaar uit dat de komende maanden ook nog behoorlijk druk zijn, 'k begin me dan ook te realiseren dat mijn zwangerschap supersnel voorbijgaat en dat ik maar eens stilaan aan de voorbereidingen moet beginnen denken :-) en ook nog wat profiteren want voor mij is het de laatste keer, 4 zwangerschappen op 5 jaar tijd is toch genoeg, zowel lichamelijk als geestelijk... Sigrid, jij ook nog langs deze weg een dikke proficiat met je dochtertje! hoe is het met jullie ondertussen? ja, mijn kaartje heeft lang op zich laten wachten hé, nochtans is een rode brievenbus ook weer niet zo ver... met mij voor de rest alles ok, 'k ben ondertussen al voorbij de helft en heb mijn 20-weken echo achter de rug, een hele opluchting, 't zag er allemaal prima uit, nu dus lekker genieten van de tweede helft. We weten nu ook het geslacht en de zoektocht naar een naam is gestart, ook begin ik stilaan ideetjes te verzamelen voor de doopsuiker want als ik dat nog zelf wil doen, moet ik ook weer niet heel lang meer wachten. Voor de rest voel ik me prima, de vermoeidheid is er nog maar toch niet meer zo erg als in het begin. vele groetjes, Greet |
| 31/03/2008 @ 11:42 greet | hallo sigrid, je uitgerekende dag, 'k ben wel een beetje benieuwd... heb je nog wat kunnen genieten van je laatste weken. spannend hé. sorry dat ik zo lang niets meer geschreven heb maar ik ben een paar weken thuis geweest met een hardnekkige kopvalling en bijgevolg echt geen zin om achter de pc te kruipen (had zo al hoofdpijn genoeg). Vermits ik nu best geen medicatie neem, heb ik dus enkele weken rust gekregen van mijn huisarts en dat heeft deugd gedaan, zowel voor de kopvalling als voor de vermoeidheid. Ondertussen wel terug aan het werk maar met dat het paasvakantie is, ook een paar dagen verlof dus dat valt goed mee. voor de rest hier alles ok, 'k ben nu 16 weken, 't gaat toch allemaal snel. Bij de 20 weken echo hopen we het geslacht te weten, de vorige keren hebben we het altijd voor onszelf gehouden en dat gaan we deze keer ook weer proberen te doen, grote broer is wel heel nieuwsgierig... groetjes, Greet |
| 14/03/2008 @ 15:01 greet | Hoi Sigrid, je laatste werkdag, 'k kan me inbeelden dat het deugd doet want die laatste weken worden toch terug wat zwaarder hé. en zo te lezen is het geen kleintje, 'k hoop voor jou dat je nog even kan genieten en dan een hele goede bevalling. En die 8 maanden erna, 'k ben er zeker van dat je je goed gaat kunnen bezig houden, zalig hé zo lang kunnen genieten van de kinderen, zelf ga ik ook weer een 7-tal maanden thuis zijn, 'k heb daar totaal geen problemen mee :-) hier voor de rest alles ok, buikje is al aardig zichtbaar, wel last van vermoeidheid, 'k ben zo blij als 's avonds de jongens in bed liggen en ik naar mijn zetel kan, maar normaal zou dat nu stilletjes aan moeten gaan verminderen. Eind deze maand nog eens naar de gyn en dan aftellen naar die 20-weken echo, zal toch blij zijn als die achter de rug is en alles ok is. Anderzijds gaat het hier wel de laatste keer zijn, dus probeer ik ook wel zoveel mogelijk te genieten :-) zo, ik ga de oudste eens van school halen. groetjes, Greet |
| 22/02/2008 @ 12:29 greet | Hoi Sigrid, alles ok? stilaan aan het aftellen? lukt het allemaal nog een beetje? hier ook groot nieuws, onze jongens worden in september grote broer!! voor de rest bij ons het gewone drukke leventje... groetjes, Greet |
| 30/01/2008 @ 14:36 greet | Hoi Sigrid, alles ok? nog twee dagen en het is weer verlof!! geniet er maar van, hoewel je er ook wel alleen voor staat die week. zelf heb ik dan ook bijna een hele week verlof, 't zal deugd doen!! en dan nog een kleine maand! valt het nog een beetje mee, ik vond het ook veel zwaarder met zo'n bengel al in huis, je kan niet meer echt eens rusten tussenin hé. Voor de rest wel goede vooruitzichten, thuis tem november, klink niet slecht moet ik zeggen. Voor Victor zal het ook wel leuk zijn want die eerste schooldagen/weken zijn toch best vermoeiend, allez dat was hier toch het geval. hier ook groot nieuws, Japser stapt alleen!! Voor de rest speelt hij nog uren met zijn keukentje, als dat later geen kok wordt ;-) Hij begint wel snel 'groot' te worden, het baby is er ondertussen helemaal vanaf. voor de rest het gewone, drukke werkleven, gelukkig volgende week maar een halve dag werken, 't zal welkom zijn. Jongens gaan elk wel twee dagen naar de opvang waardoor ik toch ook een klein beetje "rust" zal hebben. hoe is het eigenlijk met de rest? groetjes, Greet |
| 10/01/2008 @ 13:06 greet | hallokes, allereerst mijn beste wensen voor 2008! het einde van 2007 is nog heel druk geweest, dan wel twee weken vakantie maar met de feestdagen en twee kleine kinderen in huis, heeft de pc nauwelijks opgestaan. Lucky girl, wij zijn blijkbaar ongeveer even oud, ik ben nl 3 dagen voor jou 31 geworden. Gaat het ondertussen alweer wat beter? Sigrid, een goede echo, super hé., dan kan je nu stilaan beginnen aftellen, want ik vond toch altijd dat het heel snel ging eens de helft voorbij! Ook flink van Victor, begint hij veel interesse te krijgen voor het potje? en voor de dikke buik? voor de rest hier alles ok, deze week allemaal terug een beetje op ritme komen maar het lukt vrij aardig. De jongens hebben ook genoten van hun weekjes vakantie, en duurt nu niet lang vooraleer het weer verlof is, dat zal jij sigrid ook wel weten ;-) groetjes, Greet |
| 30/11/2007 @ 16:11 greet | Hallo allemaal, snel nog eens een berichtje want het is alweer even geleden hé. en de komende week wordt er weer een hele drukke met de sint, sint op het werk, sint op school, sint bij de grootouders,... Sigrid, net vandaag 3 jaar geleden dat Mirte geboren is, het blijft toch wel speciaal hé. zelf heb ik het ook vooral moeilijk de dagen ervoor, die dagen van onzekerheid en bang afwachten waren inderdaad verschrikkelijk. Allesinds heel veel liefs van ons in deze moeilijkere dagen. zo te lezen alles prima met de zwangerschap, alweer over de helft, het gaat toch rap. En grote broer al enig besef van de dikker wordende buik? Lucky girl, en al duidelijkheid? 'k ben wat nieuwsgierig hé. en hoe is het voor de rest met ines, hoe oud is ze ook al weer? thuis met de jongens ook alles ok, het stappen van jasper gaat steeds vlotter maar loslaten zit er nog niet direct in. hij heeft zo een plastieken gekleurde duwwagen, 'k heb ook een houten gehad bij de oudste maar die blokkeerde zo hard dat die kantelde en dat was hier dus absoluut geen favoriet. Voor de rest alles prima op een paar verkoudheden na, 'k zal wel blij zijn als het kerstvakantie is en ik ook twee weken verlof heb. Sinds deze week hebben we wel een poetsvrouw en dat is ook weer een hele verbetering, 'k ben er echt tevreden van. zo, ik ga nog maar eens even verder werken zodat ik seffens mijn weekend kan laten beginnen. vele groetjes, Greet |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Slecht nieuws bij de tweede echo op 21 w

. Ondertussen ben ik thuis en dat doet echt deugd. Alle voorbereidingen zijn ook klaar, dus dat maakt me ook veel rustiger. Victor doe ik nu nog 2 dagen naar de onthaalmoeder (maandag en dinsdag), dan blijft voor hem het ritme en heb ik 2 daagjes om echt te rusten. Vorige week nog eens naar de gyné geweest en gewicht werd geschat op zo'n 3,3 kg!! Help
! Ik hoop echt dat ik niet te veel over tijd ga, want dan wordt het serieus werken. Paasmaandag nog eens terug naar gyné en zien wat ze zegt.
, ik had gezegd dat ik wat sneller van me ging laten horen. sorry...
.
) en je vader is terug de ouwe? Flink van Jasper dat hij al zijn eerste stapjes zet! Is het zo'n duwkar die wat afremt? Wij hadden (hebben) er 2 voor Victor: zo'n houten die wat afremt en dan zo'n plastieken met veel geluidjes en lichtjes. In't begin kon hij met die djingel-djangel-kar toch niet rijden: hij viel plat op zijn buik! Maar nu is dat zijn favoriet! Allé, bij jullie is het keukentje ook een groot succes. De onthaalmoeder heeft dat ook, maar wij zijn van plan een werkbank te kopen, voor die klein mannen komt dat toch op 't zelfde neer.