< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
03/07/2008 @ 19:48
Suze

Online Status Bekijk profiel
Ikke wat lees ik nu?!
Zwanger!!!!!
Gefeliciteerd meisje. Ik ben zo blij voor jullie!

Ik ben al een tijdje niet op dit forum geweest. Heel druk geweest met mijn werk en andere dingen, maar ook voelde het soms ongepast om op jullie ervaringen te reageren terwijl daaronder die banner steeds verder tikte. En zo werden mijn reacties steeds minder frequent.

Terwijl het me wel aan het hart gaat hoe het met jullie gaat! Ik ben toch ook al een oudgediende van dit topic... he ikke.

Groetjes Suze

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 16:48
ikke

Oooh wat kom ik graag naar mijn banner kijken, niet te geloven!!

Sorry hè meisjes ......

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:29
Lizzy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gorgi, ik duim ook voor jou!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:31
ikke

Hey Gorgi!

Ik voor maandag zenne!! Elke kans is er 1!
Laat het ei'tje maar groeien!!!!!!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 08:09
Gorgi

Hoi Ikke,

Het is helemaal niet vervelend dat jij zwanger bent...kom op,zeg! Het is juist heel goed. Dat betekent dat we de hoop niet mogen opgeven.

Hier gaat het zijn gangetje. Woensdag 2 juli naar de gyn geweest voor echo. Mijn ei was nog maar erg klein, 13.5mm. Vrijdag terugkomen en als alles goed is gegaan dan heb ik maandag de IUI, nummer 5.

Ik heb hem ook verteld over die tussentijdse bloedingen...ik moet 3 dagen na de IUI weer pregnyl spuiten. Hij hoopt dan dat de spotting wegblijft.

Ik houd jullie op de hoogte,hoor.

Groetjes,
Gorgi

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 07:20
ikke

THX Lizzy'tje, da's lief!

Je hebt wel gelijk, de pot op met wat anderen zeggen, dit is onze wens!

Hoe gaat het met de anderen? Een beetje vervelend dat ik zw ben? Ik begrijp het wel hoor ...Maar jullie tijd komt zeker nog, daar ben ik van overtuigd! Echt waar ... Ik zenne!

,
Ikke.

PS. IK kijk nog altijd graag naar m'n banner ....

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:09
Lizzy

Heyhey Ikke DIKKE PROFICIAT Meid!
Enne trek het je niet aan wat anderen denken of zeggen, wij hier zijn er allemaal van overtuigd dat jij zeker een beebje verdient en dat jij een supermama zal zijn!

Hoe gaat het met de rest hier?
Lizzy

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 07:37
ikke

Ja, ik stel me voortdurend de vraag of het deze keer wel zal goed gaan, dat dit kindje wel zal groeien en de termijn zal uitdoen. Het blijft natuurlijk wel een groot vraagteken ...
We zijn nog altijd heel onzeker en niet 100% blij, dat durven we nog niet ... Maar willen wel hoor! We proberen onszelf wat te beschermen denk ik.

Goh ja, de reacties op het 't werk of van anderen? Wel ja, zo van "allez die hebben al 2x zoiets mee gemaakt en nu is ze opnieuw zw" ...
Begrijp je? Ik hoor het ze zo al zeggen...

Enfin ja ... we zullen al maar eerst zien dat we de 12 weken halen hè!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 14:41
Nouki

Amai Ikke, en 't is ne chique, ze! Hihi!

'k Ben echt wel content voor je, echt waar! 'k Kan me ook zo voorstellen dat je het zelf niet gelooft, ik zou het ook niet geloven moest ik ineens zwanger zijn.
Ik duim zo hard mee dat het van het begin tot het einde supergoed blijft gaan. Heb je daar nog geen schrik voor of sta je er gewoon (nog) niet bij stil? Beter niet doen natuurlijk maar dat zal ook weer sterker zijn dan jezelf.

Seg, waarom schrik voor de reacties op het werk? Zouden ze er een probleem van maken?

Allee, kom nog maar eens kijken naar je banner

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 13:23
ikke

Nu kom ik gewoon af en toe naar het forum, gewoon om mijn banner eens te zien ....
ik geloof het nog steeds niet. Maar het is echt!!!!

Ik ben echt zwanger!!!!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:36
ikke

Hallo!

Ja ja, gisteren de 1ste echo! Ik ben dus een 6-tal weekjes nu! EN ... er was een kloppend hartje! Ja, ja nu al! Goed hè!
Ons prutske is "al" 2,2 mm!

Hopelijk blijft nu alles goed gaan, en zou ik rond 25 februari 2009 moeten bevallen...

Volgende controle is op 22/07.

Nu hebben we ons prutske toch gezien, dat maakt het zo veel echter hè......
Half augustus zijn de eerste 12 weken voorbij. Dat is de 1ste hinderpaal.

Ik heb ook wel wat schrik voor de reacties op 't werk. Maar dat ise en probleem voor later! Nu nog effe genieten van ons kleine wondertje.
Ik zeg ook nog altijd niets tegen niemand, ook nog niet aan de ouders. Misschien de ouders wel na 22/07.

We zien nog wel.....

Bon, meisjes, ik zal maar een bannerke aanmaken!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:24
Lizzy

Ikke, ben super blij dat alles nog ok is! Vanavond de eerste mooie echo hé!
Lizzy

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 13:43
ikke

Hey Nouki!

Ja, de hygiene is daar zeker wel anders dan hier! Zeker zo op rondreis, dan kom je niet altijd in deftige hotels, wel WC's langs de weg en zo. En Thaïse WC's! Deze zijn net als de Franse!

Maar ik had wel vochtige doekjes en papieren zakdoekjes bij de hand hoor....

En dus ja, straks naar de gyn...
Ben ook snip verkouden en nu begint mijn linkeroor erg pijn te doen. Ik zal nog naar de huisdokter ook moeten!

Ai ai ai!
Ikke.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 12:32
Nouki

Hey ikke!

Tuurlijk hebben we je gemist!
Ik ben blij dat alles nog goed is, heb er wel eens aan gedacht. Je weet toch maar nooit zo op verlof, hé. Zeker in landen waar ze een andere levenstijl hebben en andere normen over hygiëne misschien ook nog.

Ben benieuwd voor de echo vanavond maar alles zal wel oké zijn, als je nog getest hebt en je hebt geen bloed verloren. Ben je ook totaal niet misselijk geweest ofzo? Ondanks de geuren van daar?

Mijn hysteroscopie deed totaal geen pijn dus als dat hetzelfde is als een pick up dan sta ik er goe op en heb ik geen schrik, hoor

Zo, laat maar gauw iets weten vanavond, hé!

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 13:13
Ikke

Hoi hoi!

Hier ben ik dan weer! Mij wat gemist?

Nouki, wat ben ik blij dat de hysteroscopie is mee gevallen! Ook de inwendige spuit? Dat was het meest lastige bij mij ... En bereid je er maar wat op voor want de PU (bij IVF) is ongeveer hetzelfde.... De TP is niets, daar voel je helemaal niets van en mag je man zelfs bij zijn.

Gorgi, bijna 2/07, ik duim dat het deze keer raak is!!!

Lizzy, Sabje en Peggy, alles OK???

De reis was dus heel mooi alleen kon het weer wel een stuk beter, maar ja, het was wel warm!
We hebben daar nog een test gekocht en die was dik positief, het is dus echt wel zo? Morgen pas een 1ste echo, ik hoop een kloppend hartje te zien. Het kan nog altijd slecht nieuws zijn hè...
Ik heb wel geen bloedverleis of zo gehad, dus dat is toch al goed. Ben ook geen grammetje bij gekomen, dat is misschien minder...

Morgen avond om 19u pas ... het zal een lange dag op het werk worden!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:29
Lizzy

Hey meiden,
Ik heb geen ervaring met IVF, maar ik kan wel dubbel en dik duimen dat het bij jullie wel lukt, Nouki!
Gorgi, kop op hé meid, het wordt een mooie zomer en ik duim daar een beebje voor jou bij!
Lizzy

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:56
Nouki

Hoi,

Sabje, met jou alles oké?

Gorgi, goed dat je je schema's eens meeneemt want ja, je blijft wel in twijfel over of alles wel goed zit, hé. Als je al zo snel bruin verlies hebt...

Hier alles goed. Niet veel nieuws eigenlijk, hé, als je moet wachten op IVF en ondertussen niets onderneemt, geen IUI's. Ik zet al mijn hoop op de IVF maar ondertussen al wel meer verhalen gelezen waarbij het toch ook niet lukt met IVF dus we zullen zoveel mogelijk met onze beide voeten op de grond moeten blijven.

Groetjes allemaal !

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:01
Gorgi

Hoi Sabje,

Ik ben zondag ongesteld geworden. Ik heb het ziekenhuis gebeld en woensdag 2 juli heb ik een afspraak voor een echo-controle. Ik ga dus weer starten met IUI, nummer 5.Ik ga wel al mijn schema's meenemen naar de gyn en zal weer vertellen over die bloedingen...

Hoe gaat het verder met jou?

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 12:28
sabje

Gorgi ,
al nieuws?

Andere dames ,alles goed?

sabje x

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 12:16
Lizzy

Hey,

Nouki, blij dat alles ok is en dat dat vervelende onderzoek achter de rug is hé
Gorgi, ik blijf duimen meid, alles kan nog!

Lizzy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >