< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Miskraam gehad, nieuwe poging

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Miskraam gehad, nieuwe poging
29/06/2007 @ 15:24
Shango

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Het is weer ff geleden maar heb ook een mindere tijd achter de rug.
2 weken geleden vrijdag begon onze kapoen enorm veel koorts te maken en kort van adem en had precies heel veel pijn als zijn pamper werd ververst.

Naar de pediator, daar scheen hij ook nog een stijve nek te hebben met directe opname in het ziekenhuis tot gevolg.
Gelukkig bleek hij een longontsteking te hebben en geen hersenvliesontsteking zoals eerst werd vermoed. Onderzoek van het ruggemergvocht had dit uitgesloten.
uit bloedonderzoek bleek hij Mycoplasma of zoiets als soort longontsteking te hebben.

hij was echt ellendig en als klapper kreeg hij 's zondags dan ook nog buikgriep erbij, niet eten en overgeven als hij at en echte super diarree dus het infuusje mocht er nog niet uit. Dus mochten we 's dinsdags nog niet naar huis en heb dus 's woensdags mijn 30ste verjaardag maar in het ziekenhuis gevierd.
Eindelijk mochten we dan 's donderdags naar huis (verleden week en niet gisteren.)

Was wel blij. Ondertussen gaat het een pak beter met hem en is hij zijn afgevallen kilo's alweer ongeveer bij. Hij heeft de laatste dagen zoveel gegeten. Zijn antibiotica kuur is vandaag ook de laatste dag.
En ik hoor hem ook niet meer hoesten.

Wel valt hij wel eens en loopt hem af en toe met een dikke lip rond.

Nog voor de volledigheid toen bij de pediator (2 weken geleden) woog hij iets meer dan 10 kg en was hij al 82cm
Heb dit ook nog eens in mijn banner aangepast.

Voor de rest zijn wij nog niet aan het oefenen misschien dat we daar na de zomer mee beginnen als mijn ventje het toelaat
Groetjes en een goed weekend.
Liesbet

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 19:18
sofie

HAllo

Liesbeth--> is minder nieuws. Ben blij te horen dat het nu al veel beter gaat met Ruben.

gyn onderzoek gehad.
Alles ok.
sta nu op 66kilo. neen valt wel mee +5kilo dus.
baby ligt momenteel in stuit.
weegt nu 1200gr

Vandaag op kraam bezoek geweest.
nichtje bevallen maar iets te vroeg. ze was uitg voor 25 juli...
Het is een zoontje Arno en weegt 2500gr en 47 cm.
Zo een klein prutske.
Ligt nog in de couveuse.
Ik geloof als ze 3000gr wegen dat ze dan mee mogen naar huis.

groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 23:20
Sanne

Online Status
Hallo!

Liesbet, dat is schrikken! Gelukkig dat het nu weer goed gaat met Ruben. Mycoplasma is het "beestje" dat de longontsteking kan veroorzaken, kennelijk goed te behandelen gelukkig. Eng lijkt het me, als je kind ineens zo ziek is!! Vidar is nog nooit ziek geweest, een verkoudheid is het ergste wat wij tot nu toe hebben meegemaakt.

Sofie, hopelijk gaat je baby nog draaien! Maar je hebt nog wel even, en anders kunnen ze misschien nog proberen het te draaien? Met een tweede gaat dat gemakkelijker dan met een eerste dacht ik.

Vidar is donderdag weer op het CB geweest. Heeft een flinke groeispurt gemaakt, woog nu al bijna 10 kilo! En is bijna 75 cm lang. Geen wonder dat hij eet als een beer! Heeft vandaag z'n eerste pannenkoek geproefd, naar volle tevredenheid natuurlijk. Ach, hij lust alles, gemakkelijk ventje.

Hier nu weer volop aan de klus! Eisprong is weer laat zoals gebruikelijk, dus we houden het nog even vol... Hopelijk volgt er snel goed nieuws.

Veel liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 18:39
iniminie

hoi iedereen

onze zoveelste verhuis is achter de rug en hopelijk mogen we nu wat langer ter plaatse blijven. We voelen ons hier echt al goed thuis en hopen op een mooie zomer zodat we veel van ons tuintje kunnen genieten
ik werk nu voor de zomer enkel maandag en dinsdag en dat is wel leuk zo de rest van de week zalig genieten.
zal in september weer een harde dobber worden.

Met nenad gaat alles zoals het moet heeft wel een heel erg eigen karaktertje en dat is soms wel moeilijk maar met een goede regelvorming komt dat wel voor elkaar.

Mijn nichtje is zwanger voor januari dus leef ik weer heel erg mee.
Sofie nu wordt het echt al een beetje aftellen he
wat dacht je van Axana voor een meisje en Timo voor een jongen???

Sanne jou mail ik nog uitgebreid als nenadje nog eens een middagslaapje houdt maar veel moed voor de volgende ronde en ik hoop dat het wat vlot dit keer.
ik moet woe naar gynea en ik denk dat ik de mirena er laat uithalen en terug aan de pil ga en dan maar hopen dat ik de verleiding kan weerstaan.

dikke knuffel iedereen en geniet van het warme week end dat er zit aan te komen

knuf

karo

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 22:07
sofie

Hallo

Karo even snel.
Niet tevreden van je spiraal? dacht deze te laten plaatsen .

We hebben een naam. Maar dat vertel ik jullie als het zover is.

groetjes

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 20:17
Sanne

Online Status
Hallo!

Hier een jarig mannetje vandaag, 1 al weer!!! We hebben een heel leuke dag gehad en hij is schandelijk verwend met bergen speelgoed...
Nu gauw aan de klus voor nummer 2, zo als Vidar wil ik er nog wel een paar!

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 19:31
sofie

Hallo

Sanne--> Vidar dikke proficiat hoor kereltje. en hopelijk snel een broertje of een zusje.

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 08:35
maren

Hoi allemaal

Onze reis in Frankrijk was geweldig. Er had iets minder wind mogen zijn, maar in het algemeen mogen we niet klagen.

We hebben goed gewandeld en dammen gebouwd in de rivier vlakbij. Ferre zijn dagritme heeft zich daar wel wat moeten aanpassen. Maar dat is ondertussen al bijgeslapen.

Ondertussen zijn we ook al naar kind en gezin geweest: hij is 6 tanden tegelijk aan het krijgen, hij is 78cm en weegt 10,7 kg.

Ik kan echt genieten van dat ventje, bijna altijd blij en lachen.

Tot voor onze vakantie kroop hij nog niet. Hij kon wel al korte afstanden alleen stappen, maar kruipen vond hij niks. Tijdens onze vakantie is hij toch nog beginnen kruipen
Flore en Wannes zijn ook 2 schatten...de ene dag al wat meer als de andere, maar meestal zijn het twee dikke schatten. Wannes durft al eens te vegeten waar zijn oren staan, maar dat hoort bij de leeftijd zeker!?!

Amai Sofie het gaat toch rap al 32 weken...

En Sanne Vidar ook al 1 jaar, zalig hee die kleine bollekes

Als het van mij afhing gingen we nog voor een vierde schatje, maar mijn man ziet dat zo niet zitten
Dan maar genietn van mijn 3 schatjes

Groeten
Maren

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 13:32
sofie

Hallo dames,

Maren--> allé deze vakantie is goed verlopen. Qua weer zal je het ginder beter hebben gehad dan hier. een 4de? mss draait hij nog wel bij?

Vrijdag naar de vroedvrouw geweest. de baby zou gedraaid zijn en voor de rest alles ok. geen echo gehad dat doen zij niet.

voor de rest met jullie ook alles ok?

Link naar deze reactie
31/07/2007 @ 09:04
maren

Ferre heeft de microbe van ver te willen stappen beet. Gisteren was hij ineens weg.
Hij stapt wel direkt stevig nu, neemt bochten gelijk ne grote... t is precies of hij geoefend heeft op korte afstanden tot hij alles kon en nu denk dat hij er wel klaar voor is
Wel plezant, maar nu wordt het wel extra opletten geblazen.

Wannes zou eens goed moeten kunnen doorslapen (nen hele dag of zo). Gisteren voor hij insliep zei hij: ik ben nog nooit zo moe geworden als nu en toen viel hij in slaap

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 20:19
Sanne

Online Status
Hoi meiden!

Maren, heerlijk, je vakantie in Frankrijk! Wat gaaf dat Ferre nu ineens in hoog tempo z'n onderdanen traint. Ja, dat is vast extra opletten! En nog een vierde, het lijkt mij ook super, maar zover zijn we nog láng niet. Hoe oud ben jij ook weer? (Heb je nog even?)

Sofie, hoe gaat het met jou, begint het al zwaar te worden? Ben je Axl al een beetje aan het voorbereiden op de komst van broertje/zusje? Zal er nog niet erg veel van begrijpen neem ik aan, maar toch.

Vidar heeft momenteel wat last van een ontwikkelingsstapje en daarbij een tand die maar niet door wil komen. Dus het is af en toe wat meer jengelen, maar het is goed te doorstaan, het blijft een heerlijk zoet kereltje. Gisteren in bad stond hij ineens los, ik schrok er gewoon van, hij viel niet eens meteen om!

Verder is het hier weer het spannende deel van de cyclus, het ene moment ben ik er van overtuigd dat de op de stoep staan en het volgende moment voel ik me zwanger, zucht...

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 09:34
maren

Sanne

In principe heb ik nog even (niet zo heel lang meer, ik word dit jaar 35), maar ik zou toch ook heel graag hebben dat er dan max 2.5 a 3 jaar tussen Ferre en de volgende zou zitten.
Dus het zal wel niks worden. Ik ben ook al heel blij met mijn drie spruiten hoor. Ze zijn zo lief... en als ik eraan denk dat Ferre binnen 4 jaar zo druk is als Wannes nu en die er dan nog eens bijdenk, dan zal het ook wel druk genoeg zijn
De auto zit nu toch al vol hee

Hoe gaat het hier met de rest. Geen vakantieverhalen???

Groeten
Maren

Link naar deze reactie
10/08/2007 @ 13:48
sofie

Hallo

hier géén vakantieverhaal wel een dikke buik die knap in de weg zit....

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 13:14
maren

Wow Sofie begint nu echt te korten hee?!

Staat alles al klaar of heb je nog veel werk voor uw boeleke kan komen?

Groeten
Maren

Link naar deze reactie
14/08/2007 @ 12:58
sofie

Hallo

Maren--> deze woensdag gaan de deuren in de kamers op zolder. en dan dit weekend gaat mijn man de oude traphal zoveel mogelijk uitbreken. Zodat volgende week do en vrij de nwe kan geplaatst worden. en dan daarna worden de zolderkamers verder afgewerkt en kan de grote opkuis beginnen. meer niet.

Hoe gaat het met de rest van de dames????

Sofie

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 22:00
Sanne

Online Status
Hoi meiden!

Ik vertrek morgen voor 2 weken naar Noorwegen. Heerlijk, we hebben er zin in, beniewd wat Vidar er van vindt!

Sofie, veel sterkte met de laatste loodjes! Spannend toch weer, ik ben nieuwsgierig naar wat het gaat worden bij jullie.

Maren, ik kan me voorstellen dat je er niet al te lang tussen wilt maar je hebt nog wel even beslistijd hè? En inderdaad, 3 kids is ook al een prachtig gezinnetje, ik zou er een moord voor doen! Maar wie weet komt zulk geluk mij ook nog toe...

Fijne weken allemaal en tot over een week of 2!
Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 12:48
Shango

Hallo Dames,

Gisteren nog maar eens naar het ziekenhuis gegaan om Ruben nog eens te laten onderzoeken want hij blijft maar hoesten en het werd precies ook weer erger.
Na onderzoek, longofoto's en bloedonderzoek bleek dat hij weer zeer veel slijmen in zijn longen had wel geen ontsteking en gisterenavond laat belde ome dok op dat hij veel meer als in juni mycoplasmen of zoiets in zijn bloed had. Dit was vorige keer de oorzaak van zijn longontsteking en het zou weer exact hetzelfde evolueren als we er niks aan doen.

En zo blijven we bezig met al die antibiotica begint ie bijna te flikkeren.

eergisteren zijn we op babybezoek geweest en hij heeft daar ook nog eens de boel onder overgegeven. Ik schaamde mij kapot. Maar dat was niks ernstigs. Veel kindjes bij de onthaal moeder hadden er last van.

Gelukkig dat ik nu naar de dok ben geweest zo moeten we niet in Frankrijk ofzo naar het ziekenhuis maar hopelijk wordt het nooit zo erg als in juni.

Op dit moment is er ook niet echt iets aan Ruben te zien alleen dat ie veel moet hoesten met veel slijmen en af entoe een beetje koorts.

Door heel deze miserie ben ik alweer terug een stap achteruit bij mijn man voor ne 2de. Ik had hem nu bijna weer zover...

Ik heb ook nog eens mijn banner geupdate. Hij blijft wel goed groeien. Gewicht is een ander paar mouwen maar ik ben ook nooit de dikste geweest.

Tot nog eens en ook wij zijn er ff tussen uit vanaf volgende week woensdag.
Liesbet

Link naar deze reactie
25/08/2007 @ 08:40
sofie

Hallo

even snel een berichtje.
ben op logie bij de schoonouders, wegens de werken die we nog hebben in huis. nwe trap die geplaatst wordt.

met 36w echo gehad. kindje ligt met hoofd naar beneden en staat qua groei gelijk met 38w en weegt 3200gr.
net zoals de broer was bij de geboorte 55cm en woog 4189gr.
dus ik weet wat me te wachten staat.
een flinke brok.

oja had 1cm opening.

oja wordt hier stillaan wel zot bij mijn schoonouders weten alles beter wat Axl betreft

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 19:24
Sanne

Online Status
Hoi allen!

Ben weer terug van 2 weken Noorwegen, was echt een heerlijke vakantie. Prachtig land en ontzettend goed weer gehad, wat een mazzel! Helaas bij thuiskomst de weer op de stoep, dat was even een domper na zoveel klussen maar goed, door naar de volgende poging maar weer.

Sofie, het duurt niet lang meer voor jou! Was Axl op tijd/ te vroeg of te laat? Kun je het nog een beetje volhouden momenteel?

Liesbet, hoe is het nu met Ruben? Vervelend allemaal, gelukkig dat hij momenteel niet veel last heeft. Hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand. Wel balen dat je je ventje nu weer opnieuw moet gaan ompraten voor een tweede... Succes ermee!

Hoe is 't met de rest?

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 19:24
sofie

Hallo,

Gisteren bij de gyn geweest. 2cm opening en heb daarna de ganse nacht bijna niet kunnen slapen van de voorweëen???
ze zei dat het voor elke dag kan zijn. Maar denk toch dat ik nog even zal rondlopen.

amaai mijn buik spant zich weer op.....

mijn neef zijn vrouw was voor 17de uitg en is de 3de bevallen.ze had het niet zien aankomen zoals de vorige keer water gebroken en 5 uuur later bevallen.
zoontje Pieter 49cm en 3200gr.
terwijl ik dagen, weken met opening en voorweëen kan rondlopen.Ben er toch wel jaloers op hoor.

hou jullie op de hoogte

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >