Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2007 @ 23:20 Sanne | Hallo! Liesbet, dat is schrikken! Gelukkig dat het nu weer goed gaat met Ruben. Mycoplasma is het "beestje" dat de longontsteking kan veroorzaken, kennelijk goed te behandelen gelukkig. Eng lijkt het me, als je kind ineens zo ziek is!! Vidar is nog nooit ziek geweest, een verkoudheid is het ergste wat wij tot nu toe hebben meegemaakt.Sofie, hopelijk gaat je baby nog draaien! Maar je hebt nog wel even, en anders kunnen ze misschien nog proberen het te draaien? Met een tweede gaat dat gemakkelijker dan met een eerste dacht ik. Vidar is donderdag weer op het CB geweest. Heeft een flinke groeispurt gemaakt, woog nu al bijna 10 kilo! En is bijna 75 cm lang. Geen wonder dat hij eet als een beer! Heeft vandaag z'n eerste pannenkoek geproefd, naar volle tevredenheid natuurlijk. Ach, hij lust alles, gemakkelijk ventje. ![]() Hier nu weer volop aan de klus! Eisprong is weer laat zoals gebruikelijk, dus we houden het nog even vol... Hopelijk volgt er snel goed nieuws.![]() Veel liefs, Sanne |
| 14/07/2007 @ 22:07 sofie ![]() | Hallo Karo even snel. Niet tevreden van je spiraal? dacht deze te laten plaatsen . We hebben een naam. Maar dat vertel ik jullie als het zover is. groetjes |
| 21/07/2007 @ 20:17 Sanne | Hallo! Hier een jarig mannetje vandaag, 1 al weer!!! We hebben een heel leuke dag gehad en hij is schandelijk verwend met bergen speelgoed...Nu gauw aan de klus voor nummer 2, zo als Vidar wil ik er nog wel een paar! ![]() Liefs, Sanne |
| 23/07/2007 @ 19:31 sofie ![]() | Hallo Sanne--> Vidar dikke proficiat hoor kereltje. en hopelijk snel een broertje of een zusje. ![]() |
| 26/07/2007 @ 08:35 maren | Hoi allemaal Onze reis in Frankrijk was geweldig. Er had iets minder wind mogen zijn, maar in het algemeen mogen we niet klagen. We hebben goed gewandeld en dammen gebouwd in de rivier vlakbij. Ferre zijn dagritme heeft zich daar wel wat moeten aanpassen. Maar dat is ondertussen al bijgeslapen. Ondertussen zijn we ook al naar kind en gezin geweest: hij is 6 tanden tegelijk aan het krijgen, hij is 78cm en weegt 10,7 kg. Ik kan echt genieten van dat ventje, bijna altijd blij en lachen. Tot voor onze vakantie kroop hij nog niet. Hij kon wel al korte afstanden alleen stappen, maar kruipen vond hij niks. Tijdens onze vakantie is hij toch nog beginnen kruipen ![]() Flore en Wannes zijn ook 2 schatten...de ene dag al wat meer als de andere, maar meestal zijn het twee dikke schatten. Wannes durft al eens te vegeten waar zijn oren staan, maar dat hoort bij de leeftijd zeker!?! Amai Sofie het gaat toch rap al 32 weken... En Sanne Vidar ook al 1 jaar, zalig hee die kleine bollekes Als het van mij afhing gingen we nog voor een vierde schatje, maar mijn man ziet dat zo niet zitten ![]() ![]() Dan maar genietn van mijn 3 schatjes Groeten Maren |
| 31/07/2007 @ 09:04 maren | Ferre heeft de microbe van ver te willen stappen beet. Gisteren was hij ineens weg. Hij stapt wel direkt stevig nu, neemt bochten gelijk ne grote... t is precies of hij geoefend heeft op korte afstanden tot hij alles kon en nu denk dat hij er wel klaar voor is ![]() Wel plezant, maar nu wordt het wel extra opletten geblazen. Wannes zou eens goed moeten kunnen doorslapen (nen hele dag of zo ). Gisteren voor hij insliep zei hij: ik ben nog nooit zo moe geworden als nu en toen viel hij in slaap![]() |
| 03/08/2007 @ 20:19 Sanne | Hoi meiden! Maren, heerlijk, je vakantie in Frankrijk! Wat gaaf dat Ferre nu ineens in hoog tempo z'n onderdanen traint. Ja, dat is vast extra opletten! En nog een vierde, het lijkt mij ook super, maar zover zijn we nog láng niet. Hoe oud ben jij ook weer? (Heb je nog even?)Sofie, hoe gaat het met jou, begint het al zwaar te worden? Ben je Axl al een beetje aan het voorbereiden op de komst van broertje/zusje? Zal er nog niet erg veel van begrijpen neem ik aan, maar toch. Vidar heeft momenteel wat last van een ontwikkelingsstapje en daarbij een tand die maar niet door wil komen. Dus het is af en toe wat meer jengelen, maar het is goed te doorstaan, het blijft een heerlijk zoet kereltje. Gisteren in bad stond hij ineens los, ik schrok er gewoon van, hij viel niet eens meteen om! Verder is het hier weer het spannende deel van de cyclus, het ene moment ben ik er van overtuigd dat de ![]() op de stoep staan en het volgende moment voel ik me zwanger, zucht...![]() Liefs, Sanne |
| 10/08/2007 @ 09:34 maren | Sanne In principe heb ik nog even (niet zo heel lang meer, ik word dit jaar 35), maar ik zou toch ook heel graag hebben dat er dan max 2.5 a 3 jaar tussen Ferre en de volgende zou zitten. Dus het zal wel niks worden. Ik ben ook al heel blij met mijn drie spruiten hoor. Ze zijn zo lief... en als ik eraan denk dat Ferre binnen 4 jaar zo druk is als Wannes nu en die er dan nog eens bijdenk, dan zal het ook wel druk genoeg zijn ![]() ![]() De auto zit nu toch al vol hee ![]() Hoe gaat het hier met de rest. Geen vakantieverhalen??? Groeten Maren |
| 10/08/2007 @ 13:48 sofie ![]() | Hallo hier géén vakantieverhaal wel een dikke buik die knap in de weg zit .... |
| 13/08/2007 @ 13:14 maren | Wow Sofie begint nu echt te korten hee?! Staat alles al klaar of heb je nog veel werk voor uw boeleke kan komen? Groeten Maren |
| 16/08/2007 @ 22:00 Sanne | Hoi meiden! Ik vertrek morgen voor 2 weken naar Noorwegen. Heerlijk, we hebben er zin in, beniewd wat Vidar er van vindt! Sofie, veel sterkte met de laatste loodjes! Spannend toch weer, ik ben nieuwsgierig naar wat het gaat worden bij jullie. Maren, ik kan me voorstellen dat je er niet al te lang tussen wilt maar je hebt nog wel even beslistijd hè? En inderdaad, 3 kids is ook al een prachtig gezinnetje, ik zou er een moord voor doen! Maar wie weet komt zulk geluk mij ook nog toe... Fijne weken allemaal en tot over een week of 2! Liefs, Sanne |
| 02/09/2007 @ 19:24 Sanne | Hoi allen! Ben weer terug van 2 weken Noorwegen, was echt een heerlijke vakantie. Prachtig land en ontzettend goed weer gehad, wat een mazzel! Helaas bij thuiskomst de weer op de stoep, dat was even een domper na zoveel klussen maar goed, door naar de volgende poging maar weer.Sofie, het duurt niet lang meer voor jou! Was Axl op tijd/ te vroeg of te laat? Kun je het nog een beetje volhouden momenteel? Liesbet, hoe is het nu met Ruben? Vervelend allemaal, gelukkig dat hij momenteel niet veel last heeft. Hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand. Wel balen dat je je ventje nu weer opnieuw moet gaan ompraten voor een tweede... Succes ermee! Hoe is 't met de rest? Liefs, Sanne |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Miskraam gehad, nieuwe poging

Vidar is nog nooit ziek geweest, een verkoudheid is het ergste wat wij tot nu toe hebben meegemaakt.
Eisprong is weer laat zoals gebruikelijk, dus we houden het nog even vol... Hopelijk volgt er snel goed nieuws.

Ja, dat is vast extra opletten! En nog een vierde, het lijkt mij ook super, maar zover zijn we nog láng niet. Hoe oud ben jij ook weer? (Heb je nog even?)