volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/07/2008 @ 20:58 ![]() | Hey Muis, die plakkers dat is ook om de innesteling te bevorderen; werkt in op het baarmoederslijmvlies, net zoals de Utrogestan. De |
| 27/06/2008 @ 12:17 | niet meer verwacht kzou ook eens iets willen vertellen!mensen geef de moed niet te snel op ik ben een endometriose patiente en toch op natuurlijke wijze zwanger geraakt ook al hadden ze na de operatie een vleesboom ontdekt,ik moet het zelf nog wa verwerken(da ongoloof)kijk echt uit naar 2de echo |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

Het ligt de laatste controles ofwel met het hoofdje rechts, de poep beneden en de benen omhoog, ofwel met het hoofdje rechts, de poep links en de benen naar beneden (dwars in de buik dus). Maw; draait wel om z'n as, maar niet in de juiste richting. daria lag ook dwars, dus het zou wel eens kunnen volgens de gyn dat mijn baarmoeder een 'afwijkende' vorm heeft.... Tja, met al die operaties in het verleden zou me dat ook niet verbazen!
Wanneer mag je anders effectief beginnen met de behandeling?

Al die feestjes en evenementen zijn wel leuk, maar soms is een gewoon 'saai' weekend thuis ook fijn hé!!