volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 13:04 ann | Even heel snel wat ik ga strakjes naar de solden voor Lubbe! @Mekkie: ik dacht aan van die kraaltjes die waarmee je dingen kan maken en dan aaneen strijken. Geen idee hoe het precies heet, maar mijn nichtjes hebben zich er weeeeeeeken mee bezig gehouden! Knutselen in het algemeen doen ze erg graag op die leeftijd. @Vannie: zo kalm heb je het precies nu ook weer niet, want nog steeds geen foto's te zien van hat kamertje Ik ben erg benieuwd hoor! Wij hebben nog steeds niets gevonden. Tsja, je hebt zo'n boomhut halfhoogslaper die ik super vind, maar duuuuur ik wil er ook geen fortuin aan uitgeven hoor! Voor je het weet voelen ze zich toch te groot voor zo'n bed! @Babietje: hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze nu al exact wat het is??? |
02/07/2008 @ 19:15 ![]() | shit sophie heeft intussen een plant helemaal kaal geplukt ![]() |
02/07/2008 @ 11:56 ![]() | ff snel nog een fijne verjaardag voor Laurine wensen ![]() ![]() |
| 30/06/2008 @ 14:52 ann | Hey Vannie Ik werd al helemaal enthousiast toen ik jouw beschrijving van het kamertje las, want ik wil eigenlijk ook iets dat bij elkaar past, en bij dat Kura bed hoort idd geen kast. Maar blijkbaar stoppen ze met die reeks. Jammer zeg... Ben trouwens al een tijdje hun site in de gaten aan het houden en het doet niet meteen een belletje rinkelen, dus misschien is ie hier al even uit stock? Hoe heet die reeks van jullie??? (Als jullie er niks op tegen hebben dat er een belgje met dezelfde slaapkamer is natuurlijk )Hihihi, ik heb net het omgekeerde met broertjes. Ik ken er toevallig een heleboel die net een doordrukje van elkaar zijn. Dat lijkt me ook wel grappig hoor. Dan moet je twee keer kijken, of ze naast elkaar zien om te weten wie wie is. ![]() Ovutestjes heb ik nog nooit gebruikt hoor. Je verwart me misschien met iemand anders. Trouwens: we moeten toch een ronde wachten, dus gooi ik er liever geen geld tegenaan. Ik ben wel terug begonnen met tempen, om toch een beetje een idee te hebben. Ik geloof trouwens dat mijn temp (eindelijk zeg!) begint te zakken. Ik zat nog altijd op zwangerschapstemp , maar nu lijkt ie toch naar een normaal niveau te gaan. Hopelijk is het niet te lang wachten voor het eitje... Maar het zal nog wel even duren, want ik vloei nog behoorlijk. @M. Amai wat is Laurine verwend zeg!!!! Zoveel cadeautjes! Ik kan het geloven dat ze helemaal onder de indruk was, je zou van minder! ![]() @Kellytje: wat goed dat die hernia van je eindelijk wat beter begint te gaan! Zo constant thuis moeten rusten is ook niks he! Hopelijk blijft het vanaf nu goed gaan |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

Zo moeilijk was het... Jeezes, ik denk dat ik bij elke zwangerschap NOG wat dementer word...
!
En Mekkie, je vindt zo van die grote potten met te gekke kleurtje in de Ikea! En ook de vormpjes hebben ze daar (hartje, sterretje,...) Maar je vindt ze bv bij Bart Smit ofzo ook in thema's. Zo hebben wij er voor Laura-Lynn ooit gekocht met disney-prinsessen.

mijn vader had ook een lekkende hartklep en zo maar dat is wel operatief verholpen begin dit jaar.

begint haar nu (eindelijk) meer en meer recht te trekken aan alles, met die stoeletjes en tafeltje enzo dat ze heeft gekregen is dat nu heel makkelijk en ook haar woordenschat begint ferm uit te breiden.
, maar nu lijkt ie toch naar een normaal niveau te gaan. Hopelijk is het niet te lang wachten voor het eitje... Maar het zal nog wel even duren, want ik vloei nog behoorlijk.