< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
03/07/2008 @ 21:12
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
De nieuwe foto was me meteen opgevallen hoor Kelly! Ik had er op een ander topic overgescrold en dacht meteen, he! Is dat niet onze Kelly, dus Leroy!?!

Wat dapper van je, dat je gaat praten over je miskraam, zo voor de camera. Ik weet niet meteen of ik het zou kunnen. Maar 't is misschien nog te recent voor me he...

Tsja, strijkparels dus Zo moeilijk was het... Jeezes, ik denk dat ik bij elke zwangerschap NOG wat dementer word...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:01
Kellytje

Oh ja, wat vinden jullie van het fotootje van Leroy? We hebben gisteren een nieuw fototoestel gekocht en natuurlijk moesten we dat meteen uittesten!
Ik vind het echt een hele leuke foto dus de echo moest even wijken voor ons klein ventje!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:00
Kellytje

Hallo meiden,

Ik ben er ook nog een keer !
Eerst en vooral bedankt om eens naar mijn blog te gaan piepen! Soms moet ik mezelf wel verplichten om aan de pc te gaan zitten maar eens ik over iets begin, gaat het meestal wel vrij vlot om iets neer te pennen.

Ann, heeft de ha gezegd hoe het komt dat het zolang duurt? Of is dat gewoon normaal? Ik weet het eigenlijk eerlijk gezegd niet meer hoe het bij mij gegaan is... Hopelijk houdt het snel op en krijg je snel een volgende cyclus zodat jullie er weer vol goede moed tegenaan kunnen!
Seg, wat goed dat Lubbe zo op het potje gaat! Hier voorlopig niets meer hoor maar ik maak me er niet druk in, we hebben nog tijd!
De onthaalmoeder ging deze zomer al eens beginnen met af en toe op het potje te gaan maar ja, als ze er niet klaar voor zijn dan is het ook zo he.

Mekkie, hopelijk ben je snel van die pijn vanaf!!
Ann, wat jij bedoelt noemt gewoon strijkparels En Mekkie, je vindt zo van die grote potten met te gekke kleurtje in de Ikea! En ook de vormpjes hebben ze daar (hartje, sterretje,...) Maar je vindt ze bv bij Bart Smit ofzo ook in thema's. Zo hebben wij er voor Laura-Lynn ooit gekocht met disney-prinsessen.
Het is inderdaad wel iets wat die meisjes graag doen maar natuurlijk hangt het ook van kind tot kind af he!
Over het algemeen spelen ze op die leeftijd heel graag met poppen en alle bijhorende zaken (eten geven, pamper doen, ...)
Of samen eens iets klaar maken voor het eten maar daar ben ik zelf niet zo goed in dus tja
Als het goed weer is kan je misschien een klein zwembadje in de tuin zetten? Groot hoeft dat niet te zijn voor die gasten hoor, die vermaken zich zelfs in 2cm water
Van waar komt het kindje nu weer?

Vannie, wat een hele onderneming seg voor die kamer van Kevin! En je hebt toch maar weer geluk he jij!
En je ventje, die weet weeral waarvoor hij gaat werken hahaha Je hebt groot gelijk meid, zo lekker gaan shoppen, het kan deugd doen!
Wel goed dat Kevin al zo flink in zijn grote bed gaat slapen! Wij gaan er nog mee wachten voorlopig om die taferelen dus te vermijden dat Leroy uit bed komt en vanalles gaat uitspoken!
Deze vakantie gaan we in de mobilhome wel al proberen om hem niet meer in zijn "tentje" (travel-cot) te leggen om te slapen maar gewoon in bed. Ik vrees er echter voor maar ja, hij krijgt de rits van de tent nu ook open dus daar moeten we ook al niet meer op hopen!

Babietje, hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze al zeker waarvan het komt? En als het een spinnenbeet is, moeten ze dan een tegengif hebben ofzo? Brrr... mag er niet aan denken!

M. je kleine, grote meid is flink verwend zie ik!!! Weet ze nog met wat eerst te spelen? Hier speelt Leroy eigenlijk altijd met hetzelfde: ofwel zijn keukentje (hij vindt het fantastisch om "alsof" te doen en dan moet mama proeven natuurlijk he!) ofwel rijdt hij rond op zijn fietsje. En de rest... dat staat er maar!
Ja meid, het gaat inderdaad plots allemaal heel snel dat tweede jaar! Geniet er maar super-veel van!

Misschien hebben jullie het al wel gelezen op mijn blog maar wil het toch nog even vertellen hier:
De eerste (herkenbare) stampjes zijn hier een feit!!! Vandaag nog niets gevoeld en dan maak ik me wel ongerust maar ik besef ook wel dat het normaal is dat ik het nu nog niet altijd voel.
Het is in ieder geval een super-goed gevoel!!!! Ik geniet er echt van, van die paar seconden!

Na deze week nog werken tot donderdagmiddag en dan ben ik 5 weken thuis!!! woehoe!!!
Donderdag eerst nog naar Bobolino (site van mijn blog): ze hadden me een tijd geleden al eens gevraagd of ik wou komen praten over de miskraam maar toen zag ik het nog niet zo goed zitten. Nu hoop ik dat ik met het filmpje andere meiden een hart onder de riem ga kunnen steken door te laten zien dat het na een miskraam zeker nog goed kan gaan! Ben wel wat zenuwachtig maar ik ken de mensen heel goed en die camera probeer je dan maar even te vergeten.

Veel liefs aan iedereen!
Kelly

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:20

Ann, balen dat je zo lang blijft vloeien. Ik heb er trouwens geen idee van of dat normaal is???
NIet normaal he dat dat spul zo duur is jammer hoor

Sophie ligt net op bed. Ze was de hele dag bij mijn schoonouders gebleven nadat we haar daar vanmorgen afgezet hadden. Ze was supermoe want viel meteen in slaap zonder protesten (en dat gebeurt dus NOOIT!)

Vanavond weer Babyboom het vervolg!!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:55
Ann

@Mekkie: Hopelijk wordt je morgen van die tandpijn verlost! Veel succes met de behandeling. Ik voor zo weinig mogelijk pijn...

Ik vind die hele reeks meubeltjes van dat merk echt mooi, maar veel te duur. Als je een volledig kamertje wilt, kom je al gauw op 2000 euro denk ik...

@Vannie: het waren idd zwangerschapstesten die vroeg zouden moeten tekenen. Ik heb er nog een stuk of zes over Die komen vast nog wel eens van pas he!

Had ik al verteld dat ik nog eens bloed heb laten prikken? Ik blijf nog vloeien, dus toch maar even bij de huisdokter langsgeweest om te horen of het nog normaal was. Hcg is nu nog 350, dus 't is wel goed gezakt. Maar 't zal volgens mij nog wel een paar weken duren voor het volledig weg is. Zou ik dan pas een nieuwe cylcus krijgen???? Als ik volgende week nog vloei, moet ik contact opnemen met de gyn.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:03

wat bedjes betreft, sophie klom steeds uit dr ledikant maar nu heeft mijn schoonvader een extra hekje erop gemaakt dus kan ze nog even zo door.
dat boomhutbed, Ann, ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Die zijn zooo tof maar zooo duur

Voel me echt *** doet ONWIJS pijn aan mijn mond

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:04
ann

Even heel snel wat ik ga strakjes naar de solden voor Lubbe!

@Mekkie: ik dacht aan van die kraaltjes die waarmee je dingen kan maken en dan aaneen strijken. Geen idee hoe het precies heet, maar mijn nichtjes hebben zich er weeeeeeeken mee bezig gehouden! Knutselen in het algemeen doen ze erg graag op die leeftijd.

@Vannie: zo kalm heb je het precies nu ook weer niet, want nog steeds geen foto's te zien van hat kamertje Ik ben erg benieuwd hoor! Wij hebben nog steeds niets gevonden. Tsja, je hebt zo'n boomhut halfhoogslaper die ik super vind, maar duuuuur ik wil er ook geen fortuin aan uitgeven hoor! Voor je het weet voelen ze zich toch te groot voor zo'n bed!

@Babietje: hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze nu al exact wat het is???

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:20
Vannie

Ann, owwwwwwww haha ja kan dat ik door de war ben hoor. Ik dacht dat jij toen ovutests gebruikte voor een of ander onderzoek ? Of waren dat dan zwangerschapstests ? In ieder geval heb ik wat door elkaar gehaald. Over die kamer : natuurlijk vind ik het alleen maar leuk als je ook dezelfde zou hebben. Het is immers een leuke, handige en stoere kamer en dat zou ook echt wat voor Lubbe zijn. Alleen een probleem : ik heb geen idee hoe die kamer heet ! Wat stom eigenlijk ! Maar het is een bed en kast uit een serie die niet meer te krijgen is, alleen nog restanten bij de dealers. Hij staat dan ook niet meer op internet. We hebben het gekocht bij een beddenspeciaalzaak, 2 verschillende filialen en ik heb even op hun site gekeken maar ze zitten niet in België. Misschien dat je er voor naar Nederland moet anders, maar ik kan niet zeggen of ze het daar hebben. Daarbij zijn er van de linnenkast nog maar 9 (inmiddels 8) in heel Nederland te krijgen en het was echt puur toevallig toeval dat wij er tegenaan liepen anders hadden we gewoon een effen beuken kast gekocht. Ik heb ook nog even gekeken of ik de serienummers heb bewaard, want die had ik opgeschreven. Het hoofdkantoor kon namelijk niks zonder die nummers en anders was het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar die nummers heb ik niet meer, ik dacht ze niet meer nodig te hebben. Ik zal even kijken wat ik voor je kan betekenen.
Zeg, wat goed van Lubbe dat hij weer helemaal goed bezig is met het potje, hoera !

Malika, haha Laurine zit nu blijkbaar echt in de fase van "ikke doen" zo leuk is dat he ?

Babietje, je bedoelt toch zeker hopelijk geen miltvuur he ?? Dat is inderdaad levensgevaarlijk ! Of is het dan toch een spinnebeet ? Bah ! Je hoort en leest dit zo vaak he, dat mensen doodziek worden als ze aan de andere kant van de wereld zijn geweest. Hou ons op de hoogte he.
Jammer van de TV, maar ach het was te proberen he

Mekkie, succes met je bekkie vandaag
Enne...shop ze voor een nieuwe plant haha !

Wat een raar weer trouwens he ? Alles plakt. Gisteren was ik bij een vriendin, konden de kids lekker in het zwembadje. Betrok een paar uur later ineens de lucht, begon het te onweren en te regenen, niet normaal. Maar het is nog steeds warm. Wel waait het erg hard en kan het elk moment gaan regenen denk ik steeds. Nou ja, we zijn er net toch even op uit geweest.

xxx

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:15

shit sophie heeft intussen een plant helemaal kaal geplukt

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:14

k heb globaal eens bijgelezen

Babietje, hoe is het met je kies?
Ikmoet morgen naar de kaakchirurg vanwege een wortelkanaalonsteking die al vanaf oktober zeurt en niet genezen wil, Ik heb er echt wel schrik voor
Beterschap voor je schoonvader mijn vader had ook een lekkende hartklep en zo maar dat is wel operatief verholpen begin dit jaar.

Ada, super gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk
k was echt in de veronderstelling dat jullie al jaaaaren getrouwd waren hihi

Vannie grappig met die 3d echo's dat je dan al zoveel ziet he!!!

Malika, jaaaa t gaat soms veel te hard een jaar is zo voorbij. Ik was daar ook erg verbaasd over

Kelly ik zal ook snel weer eens op je blog gaan lezen!!

nu eerst Sophie in bad en dan in bed stoppen. En de babypoezen terug in dr doos als ze blijven zitten> Ze racen de hele kamer door en Sophie erachteraan

Vandaag ook bericht gehad van ons vakantiekindje, t is een meisje van net 6 en ze komt 21 juli. Iemand nog tips voor 6 jarige meisjes? (ada, kelly?) Ze kan nog niet zwemmen en nog niet fietsen...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:56

ff snel nog een fijne verjaardag voor Laurine wensen

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:28
babietje

Hallo iedereen,

Het is hier weer het één na het ander zenne. Men schoonvader ligt sinds maandagavond op intensieve. Hij had pijn aan zen borststreek en hij vertrouwde het niet meer en is zelf naar spoed gereden. Hij was van 9 juni tem 19 juni naar zuid afrika geweest en toen hij terug thuis kwam had hij een rood vlekje op zen been. Rara wat was dat? Nu had hij er zelf wat aan liggen prusten met een naald enzo om het open te krijgen en hij had het dan elke dag ontsmet. Maar vorige week donderdag was die vlek al veel groter dus hij ermee naar de dokter en die zei dat het "het vuur" was. Ik weet niet precies wat dat is maar weet wel dat het gevaarlijk is. En hij was ook altijd moe en kon niet goed slapen. Zaterdagavond was hij opnieuw naar de dokter gegaan want hij stond vol rode vlekjes. Die zei dan weer dat het een spinnenbeet was en dat hij de windpokken had. Dus we moesten oppassen en onze kindjes in het oog houden. Maar hij bleef moe en kon niet goed slapen. En maandagavond toen hij van het schepencollege thuiskwam zei hij dat alles weer pijn deed en dat hij waarschijnlijk weer niet ging kunnen slapen. Dus zei hij dat hij nu maar ineens naar spoed zou rijden. Maar schoonmoeder kon niet mee want haar moeder blijft deze week daar slapen dus hij alleen weg. NU blijkt dat hij dus geen windpokken heeft maar dat dat vlekken zijn van die spinnenbeet waarschijnlijk van dat gif. Die verpleegster was zelf ook al naar zuid afrika geweest en herkende dat daar van. Maar zijn hart ja dat moeten ze nu nog onderzoeken. Hij had al wel een lekkende hartklep maar dat had hij al jaren. En het één zou met het ander niets te maken hebben. Morgen moet hij naar Bonheiden om onderzoeken te doen en dan zullen we hopelijk weten wat het is en hoe erg het geweest is. Maar hij zal moeten leren van Nee te zeggen en niet zoveel hooi meer op zen vork moet nemen. Hij is schepen, zit in het bestuur van de landelijke gilde, zit ook met het rooiveld(is een crossterrein), bij ons op de bouw, thuis, ......
Hij heeft toch wel schrik dat ze gaan zeggen dat hij helemaal niets meer mag doen maar dat zal wel niet zijn, gewoon minderen. Wat meer genieten en rusten, spelen met de kleinkinderen.

Kathy, dan moeten jullie nog eventjes geduld hebben. Ik duim mee voor jullie hoor.

Ann, amai proficiat met Lubbe, pipi en kaka doen op het potje.

Ada, nogmaals proficiat, amai de voorbereidingen gaan goed vooruit. Enne dat vermoeden had ik al hoor dat we niet uitgenodigd gingen zijn maar we duimen wel allemaal mee dat het mooi weer wordt die dag. En in gedachten zullen we erbij zijn.

M, amai Laurine is nogal verwend geweest, zoveel kado's. Men tandpijn is over, gelukkig!

Vannie, spijtig maar we hebben inderdaad al een andere. hadden we nu geen gehad dan mss wel want we gaan pas een fatsoenlijke kopen als we verhuizen. Spijtig!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:25
M.

hoi,

ben hier ook nog snel eens tussendoor
heb gisteren moeten werken, de schade inhalen van tijdens mijn verlof
pff t was nodig hoor, zo'n stapel papierwerk!
vandaag dus was extra t huishouden moeten inhalen en natuulijk spelen met Laurine en al haar nieuwe spulletjes
wel iemand zei me dat het precies allemaal snel gaat eens ze een jaar zijn, ik denk dat t waar is
ons begint haar nu (eindelijk) meer en meer recht te trekken aan alles, met die stoeletjes en tafeltje enzo dat ze heeft gekregen is dat nu heel makkelijk en ook haar woordenschat begint ferm uit te breiden.
gisteren ook plots haar fles melk zelf vastgenomen en beginnen drinken en mama of papa mochten niet meer helpen om ze vast te houden
hihi t is zo'n sloeberke aan t worden maar ook zo'n knuffelbeest, zo graag keppe doen en zoentjes geven, zaaaaalig

ann, super zeg van Lubbe! hij is er goed mee weg aan t geraken en ja ze zeggen dat de zomer de ideale periode ervoor is hé dan kunnen de kindjes buiten rondlopen zonder pamper en je zet gewoon het potje op het terras! echt flink van je kereltje

vannie, t is je vergeven hoor, ik ben trouwens ook een vergeetkous wat verjaardagen betreft, heb hier zo'n kalender hanger ervoor en vergeet het dan zelfs soms nog
leuk dat Kevin zijn kamer bijna af is

hoe is t met de andere dames?

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:44
Ann

Trotse mama hier: gisteren en vandaag heeft Lubbe pipi op het potje gedaan in de creche, gisteren thuis ook nog eens kaka en vandaag bij de dokter (!!!) ook pipi op het potje Ik zie het goed zitten om deze zomer de pamper aan de haak te hangen

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:52
ann

Hey Vannie

Ik werd al helemaal enthousiast toen ik jouw beschrijving van het kamertje las, want ik wil eigenlijk ook iets dat bij elkaar past, en bij dat Kura bed hoort idd geen kast. Maar blijkbaar stoppen ze met die reeks. Jammer zeg... Ben trouwens al een tijdje hun site in de gaten aan het houden en het doet niet meteen een belletje rinkelen, dus misschien is ie hier al even uit stock? Hoe heet die reeks van jullie??? (Als jullie er niks op tegen hebben dat er een belgje met dezelfde slaapkamer is natuurlijk )

Hihihi, ik heb net het omgekeerde met broertjes. Ik ken er toevallig een heleboel die net een doordrukje van elkaar zijn. Dat lijkt me ook wel grappig hoor. Dan moet je twee keer kijken, of ze naast elkaar zien om te weten wie wie is.

Ovutestjes heb ik nog nooit gebruikt hoor. Je verwart me misschien met iemand anders. Trouwens: we moeten toch een ronde wachten, dus gooi ik er liever geen geld tegenaan. Ik ben wel terug begonnen met tempen, om toch een beetje een idee te hebben. Ik geloof trouwens dat mijn temp (eindelijk zeg!) begint te zakken. Ik zat nog altijd op zwangerschapstemp , maar nu lijkt ie toch naar een normaal niveau te gaan. Hopelijk is het niet te lang wachten voor het eitje... Maar het zal nog wel even duren, want ik vloei nog behoorlijk.

@M. Amai wat is Laurine verwend zeg!!!! Zoveel cadeautjes! Ik kan het geloven dat ze helemaal onder de indruk was, je zou van minder!

@Kellytje: wat goed dat die hernia van je eindelijk wat beter begint te gaan! Zo constant thuis moeten rusten is ook niks he! Hopelijk blijft het vanaf nu goed gaan

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:27
Vannie

Kelly, heb net even je blog weer gelezen en ik zit een beetje met hetzelfde. Mijn bevalling van Kevin was er ook eentje van krap 4 uurtjes en ik heb nu ook zoiets van : straks beval ik nog in het gangpad van de supermarkt haha. Er staat een stempel in mijn dossier bij de VK. Dus ik ben er wel gerust op dat ze snel zullen komen. Maar toch, ik weet wat je bedoelt. Aan de andere kant, ik zou ook voor die 2 uur tekenen bij de tweede hoor.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 14:10
Vannie

Malika, aiiiiiiiiiii neeeee ! Ik had me nog zo voorgenomen geen verjaardagen meer te vergeten. En dat terwijl ik hier nog gewoon was donderdag. Ik schaam me diep Duizend maal excuus. Ik ga het goedmaken :

Van harte gefeliciteerd met de 1 e verjaardag van je grote knappe dochter !!!!!!

Ann, Kevin heeft echt de kop van zijn vader. Daar hoeven we niet onduidelijk over te zijn haha. Maar hij heeft groene ogen, dus die heeft ie van mij, en mijn haarkleur. Een beetje dat goudblonde.
Ik zie wel vaak bij mensen met 2 of meer jongens in het gezin dat ze heel verschillend eruit zien. Mijn broertjes bijvoorbeeld lijken qua uiterlijk totaal niet op elkaar en Martin en zijn broertje zouden ook zomaar 2 verschillende ouders kunnen hebben als je het niet zou weten. Mij lijkt het ook best geinig als dit jongetje er heel anders uitziet. Ik ben nu al nieuwsgierig hihi.
Toch wel fijn trouwens dat je op je werk je verhaal kwijt kan. Als je collega's niet op de hoogte zouden zijn, dan zou je je misschien inhouden en kun je je hart niet luchten. En nu dus wel. Misschien heeft dat toch wel geholpen van de week.

Haha, ja dat Kura bed van Ikea, die hadden we dus eerst ook op het oog ! Wat toevallig zeg ! Het is hem uiteindelijk niet geworden. Het is een beuken met blauw bed geworden met bovenbouw. Daarin en ook onder het bed heb ik dan opbergruimte en afzetruimte. Ik heb nu al gemerkt dat dat heel handig is. Zaterdag hadden we nog superveel geluk ook. Bij dit bed bestaat ook een bijpassende linnenkast. Maar omdat ik al half Nederland had rondgebeld voor het bed en deze serie uit de collectie gaat, waren er nog maar 49 te krijgen landelijk. Nu, er stond er 1 in Amsterdam en die hebben we dus donderdagavond gehaald. Voor die kast hoefde ik volgens het hoofdkantoor geen moeite te doen, daar waren en nog maar 9 van te krijgen zeiden ze dus ja dat kan ook aan de andere kant van het land zijn. Afijn, we zouden dan gaan kijken voor een volledig beuken kast. Maar toen we bij de winkel zegt Martin ineens tegen me : kijk eens achter je. En daar stond dus (welliswaar in de verpakking) de kast die bij dit bed past. Dus met blauwe laatjes, dezelfde greepjes. Nou ik kon mijn geluk niet op. Dus nu past het allemaal mooi bij elkaar. Martin en mijn broertje hebben zaterdag de kast in elkaar gezet en ik ben met mams gaan shoppen voor beddengoed. Jemig wat komt daar weer veel bij kijken zeg. Lattenbodem, matras, moltons, kussenmoltons, zeiltjes, matrasbeschermer, hoeslakens, een kussen, dekbed en natuurlijk de overtreksets. Maar heb leuke gevonden. Heb thuis alles snel gewassen en Kevin kon dus gelijk zaterdagavond voor het eerst in zijn nieuwe grote bed. Hij vond het enig. Wat minder enig was, was dat hij om 6 uur zondagmorgen met wat autootjes aan ons bed stond met de vraag of we kwamen spelen haha, maar vannacht is hij er niet uitgeweest. Zal ook wel erg wennen zijn voor hem.

Gisteren zijn we met z'n drietjes wezen zwemmen. We hadden echt even wat tijd nodig voor ontspanning haha. Was weer erg gezellig en Kevin vindt dat zwemmen zo leuk ook. Kon hij gelijk zijn stoere nieuwe Cars zwembroek uitproberen, nou we zagen de meiden kijken hoor hihi.

Hoe vinden jullie het dat Spanje kampioen is geworden ? Ik vond het echt terrechte winnaars hoor, ze hadden immers niks verloren en die Duitsers hebben al vaker die cup gehad.

Vandaag ben ik de hele morgen bezig geweest met het inrichten van Kevin's linennkast. Jemig, wat een spullen blijk je dan te hebben he ? Pfffffffffff. Nou, nu moeten we hier een en ander nog ophangen in die kamer en dan is het eindelijk af. En ja, dan zal ik natuurlijk foto's zetten hoor meiden !

Kelly, wauw dat is een goed bericht dat het bewegen zoveel goed voor je doet. Nu sla je 2 vliegen in 1 klap nietwaar ? Heel fijn zeg. Ik zal je blog nog even lezen vandaag.

Babietje, aha nou ik heb nog een heel mooie tv die te koop staat, dus mocht je interesse hebben............Martin moet deze week veel naar België dus kan hem zo meenemen. Nu ja, je hebt al een andere via je man, maar ik probeer het maar he.
Lekker die tandarts van jou zeg. Het is maar een geluk dat je bij die andere kon komen anders had je er nu nog mee gezeten he.

Ann, is het misschien een optie om die ovulatietests weer te gaan gebruiken ?

Ada, wat geweldig dat je hier even langs komt wippen. We hebben inmiddels het geweldige nieuws gehoord van je aanstaande trouwen, van harte proficiat meid !!!
Hey en doe niet té druk he ? Moet ik nodig zeggen ik weet het haha, maar jij bent gewoon nog een tandje erger zeg he.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 17:04
M.

hoikes,

t verjaardagsfeestje zit er op
we hebben geluk gehad met t weer, s morgens zag het er niet zo goed uit en waaide het erg en ook wat regen maar tegen de namiddag zat het zonnetje er goed door
t was een drukke bedoening met 15 man in huis maar wel leuk
Laurine had wel tegen t eind van de dag wat last van al de heisa maar was heel blij met al de aandacht en geschenken
je had haar ogen moeten zien toen we haar in haar schommel zetten echt niet te doen en lachten dat ze deed, ze vond het super!
verder ook nog een grote knuffelkussen gekregen en wat speelgoed van ons
dan van de gasten een grote speelgoedkoffer van disney princess en de bijpassende tafel met stoeltjes, dan ook nog een zeteltje, tuinstoeltje, opstapje voor toilet, kleertjes en wat centjes (leuk met de komende solden)
ze was ook onder de indruk van al de versiering en wist niet waar eerst gekeken
t was een drukke dag maar vandaag even wat relaxen en we kunnen er weer tegenaan

ada, leuk dat de datum vastligt, je zal er vast wel al enorm naar uitkijken en ja er komt veel bij kijken om alles te regelen maar t is wel leuk om te doen
een dikke proficiat ook aan faith, helemaal zindelijk
geniet maar van de kids en laat je niet doen door de drukte hé

babietje, oei kapotte tv, kopen jullie een nieuwe of gaat deze in reparatie?
hoe is t nu met de tandpijn?

kellytje, ben blij te horen dat het werken meevalt
idd rustig aandoen en niet te veel met een keer doen

ann, goed dat je steun krijgt op t werk en dat iedereen het weet, t is normaal dat de 1e dagen wat moelijk zijn...
jammer dat je nu weer zo verveeld zit met die cyclus
ik heb vroeger ook nog getempt maar weet helemaal niet meer rond de hoeveel graden dat draaide na de eisprong, weet dat het zou moeten zakken maar hoeveel precies... vrees dat je niet veel zal kunnen doen dan afwachten

ben er terug mee weg, nog wat meespelen met haar nieuwe spulletjes

groetjes en nog een fijne zondag allemaal

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:59
Ann

@Ada: nog snel even voor het slapengaan - fijn dat je hier nog eens zelf langskomt! En nog eens van harte met je aankomend huwelijk. Het zal er snel zijn he!!! En proficiat met Faith! Wat knap dat ze al zo snel zindelijk is

We forceren niks hoor met Lubbe en zijn potje. We vinden die stickertjes gewoon erg leuk, en hij ook! In de zomervakantie gaan we ook eens pamperloos proberen. We hebben dan vier weken om eens te zien of het al lukt. Ik ben benieuwd!

[Laatst gewijzigd door Ann - 29/06/2008 @ 06:50] - Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:13
4mykids

Online Status Stuur bericht
Meiden, net voor ik ga slapen kom ik dan toch heel even langs!
Ik heb het barstens druk!!!! Kom echt tijd tekort en doe het eigenlijk vooral mezelf aan!
Ik kan hier absoluut niet meer volgen. Ik zal het dus wat kort houden, wie wat meer uitleg wil die weet me wel te vinden op msn ( desnoods via Kathy, maar heb hier geen profiel meer dus email kan ik niet meer doorgeven) Wel zorgen dat ik weet wie vraagt tot contact, want anders weiger ik misschien.

Kathy mocht hier het goede nieuws komen melden ;) maar first things first!
Ik werk momenteel fulltime ( drukkerij waar ik een interim gedaan had wou me terug met kans op vast) maar heb besloten dat ik het nu nog 2 weken doe en dan niet meer! ( Ga dus niet terug in september en wil ook geen vast contract meer) Werk is leuk, maar kids en mijn praktijk zijn mijn prioriteit momenteel, nog een fulltime job hierbij is dus niet echt welkom.
De kids doen het supergoed! Nu terug lekker vakantie.

Dinsdagavond dus beslist om te trouwen ( Kathy was de allereerste die op de hoogte was - nog voor mijn ouders zelfs) en nu ligt bijna alles al vast. 23 augustus is het zover!! Vind het best wel spannend! Nu nog kledij, ringen en uitnodigingen en alles is klaar!

Je ziet ik ben dus druk bezig: fultime job, kids, huishouden, kapaza ( toch 16 uur per week mee bezig), praktijk en nog eens voorbereiding trouw! Hihi hoeveel uren zijn er in een dag? Vééééééééééééééél te weinig

eventjes heel kort reageren op wat ik weet.
vannie,
2 zonen dat wordt echt superleuk en voor een hyperactieve mama als jij kan het niet mislopen. Ik zal geregeld nog eens komen kijken want blijf wel benieuwd naar de bevalling!

Ann,
Vind het jammer van je mk! Echt 2 maal zoiets dat is echt enorm erg. Weet niet of ik dat zou teboven komen! Kan alleen maar zeggen, praat erover dat helpt echt in de verwerking. Ik hoop dat jullie toch echt wel wat meer geluk mogen hebben in de nabije toekomst en jullie een schattig roze boeleke mogen verwachten!

Kelly,
Het gaat goed hoor met je! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen! Geniet er maar van!!!

Babietje,
Neen jammer maar jullie uitnodigen dat had ik nu niet bepaald in gedachten. Sorry!

eventjes stoefen want herinner me hier even dat het over zindelijkheid ging. Faith is volledig zindelijk ( plassen én stoelgang) sinds een week voor haar tweede verjaardag ( 29 mei)! Zonder training!!! ( Want zindelijkheidstraining bestaat NIET, een kind is er rijp voor of niet). Ze draagt thuis nooit een pamper enkel als we weggaan ( ze durft nog niet op de grote wc gaan), ze kan wel nog geen broekjes uitdoen dus loopt ze hier altijd in een blote poep of met rok rond. En nog geen enkele keer een ongelukje
zo zie je maar!! Laat je kind zijn eigen ritme maar volgen, ze zullen wel aantonen dat ze er rijp voor zijn. enne met plakkers of zo zullen ze niet sneller zindelijk worden hoor ( spreek uit beroepservaring) Wou het toch even melden, want soms is een opleiding toch wel ietsje beter dan gewone ervaring ;) Nu ja, ik twijfel niet aan mijn kennis maar vind het soms ergerlijk dat ik hiervoor niet altijd even ernstig genomen wordt.

Meiden, veel succes nog en wie weet vind ik wel nog eens de tijd om binnen te springen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >