Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2007 @ 16:37 | hallo, Ik zit niet lekker in mijn vel, heb weer bloedvlies helderrood. Ben weer bang. ![]() Patries ik Groetjes |
| 07/06/2007 @ 11:47 sinneke ![]() | Kencey... ![]() Hou ons op de hoogte! |
| 07/06/2007 @ 20:25 | hallo, Heb de gyn. opgebeld, kan innestelingsbloed zijn zei ze hoeft niet langs te komen omdat ik bijna 5 weken ben en had ook geen krampen. Volgende week moet ik naar gyn. voor de eerste echo, als het er dan nog zit.Ik voel mij erg onzeker, vandaag geen bloeding. Maar de vorige keer was het ook zo begonnen een beetje bloed dan weer niet tot dat het erger werd. Ik ben erg bang, mijn moeder zegt als het moet komen kan je toch niet tegenhouden, denk positief zegt ze dan. Maar dat kan ik helaas niet. Ik heb gebeden, maar mocht het dat ik dit mag houden dan zal ik toch wel 9 maanden bang zijn. Je leest van die verhalen dat het op het laatste moment ook wel eens fout gaat. Ben ook niet meer zo misselijk.Ik probeer met geduld af te wachten. Patries weet je wat al meer? Groetjes en kusjes allemaal |
| 07/06/2007 @ 22:11 patricia | Hier toch ongesteld geworden!! ![]() Gyn. wil met iui beginnen en we starten volgende maand, deze maand eerst even lekker op vakantie! Kencey, meid ik hoop dat het er op de echo toch goed uitziet....Ik ga heel hard voor je duimen en zal een kaarsje voor je gaan branden. Dikke knuffel patricia |
| 13/06/2007 @ 10:37 patricia | Hoi meiden, Kencey hoe gaat het nu, nog bloedingen gehad of is het gestopt? Sinneke hoe is het gegaan het weekend, nog iets leuks gedaan met je dochter?? Hier zijn we al helemaal in de vakantiestijl!! We hebben er helemaal zin in, kan niet wachten tot we weggaan..nog maar 5 daagjes.... ![]() groetjes |
| 19/06/2007 @ 22:24 | Hallo allemaal, Heb daarna geen bloedingen meer gehad, ben bij de gyn. geweest.......HARTJE KLOPT. Moet over 2 weken weer terug voor een nieuwe echo, ik word de komende maanden goed in de gaten gehouden. Ben weer terug misselijk, heb bandenpijn, en erg moe. Wil mij soms paar dagen ziek melden, maar durf niet omdat ze dan gaan vragen wat ik mankeer. Ik wil het nu nog niet zeggen, wil nog even wachten. Ik ben nu 6 weken en al 3,5 kilo aangekomen, mijn buik is echt dik aan het worden.En ik eet echt niet veel, ook niet snoepen. Raar he, dat ik zo snel dik word? Maar ja als alles maar goed komt. Groetjes allemaal |
| 21/06/2007 @ 10:54 sinneke ![]() | Kencey, gefeliciteerd... Mooi geluid he, het hartje? Het is nog wel even spannend, maar het gaat in ieder geval de goede kant op! Geniet ervan, meid!! |
| 25/06/2007 @ 20:39 | Hallo allemaal, Ik wilde jullie even om advies vragen, heb een poosje geleden gesolliciteerd heb a.s vrijdag een uitnodiging ontvangen. Er wordt ook een fitheidonderzoek bij, zou dit gevolgen hebben voor mijn zwangerschap? En wanneer zal ik vertellen dat ik zwanger ben. Of moet ik de hele sollicitatie afblazen? Wat vinden jullie ervan? Groetjes ![]() |
| 26/06/2007 @ 19:36 patricia | Hoi meiden, ben weer terug van vakantie!! Heerlijk hoor even nergens aan denken en leuke dingen doen...was ik wel effies nodig. ![]() Jammer genoeg wanneer je weer effies thuis bent gaat het dagelijkse leven gewoon weer verder met waar je gebleven was... ![]() Kencey, gefeliciteerd!! Blij dat alles goed gaat.. Ik persoonlijk zou het bij het eerste gesprek misschien niet zeggen tenzij ze er naar vragen. En wanneer ik door was naar een evt. volgende sollicitatieronde zou ik het wel vertellen.. En ik heb geen idee wat zo'n fitheidsonderzoek inhoud?? Sinneke hoe is het bij jou? liefs patricia |
| 03/07/2007 @ 20:23 patricia | Sorry, beetje druk geweest.... ![]() Kencey, hoe is het gegaan vrijdag? Ben je nog gegeen of heb je het toch maar afgeblazen? Meestal zijn de tandjes toch rond een half jaar? of heb ik dat mis? Leuk dat ze zo actief bezig is het leven te ontdekken, hoort er allemaal bij totdat ze kan lopen dan denk je was wel makkelijk toen ze nog niet kon lopen hihiHier gaat alles ook zijn gangetje, nog twee-en een halve week en dan hebben we alweer vakantie!! Dit keer blijven we wel thuis, hebben nog genoeg te doen....de tuin moet nog half aangelegd en de bovenverdieping moet opnieuw ingericht want ik ga vanaf september fulltime op mijn neefjes en nichtje oppassen en dit betekend dat ze ook 1 nacht per week ook komen slapen... Moeten ze natuurlijk wel een leuke slaapplaats hebben ![]() werk genoeg dus...pfff ![]() groetjes patricia |
| 11/07/2007 @ 19:28 sinneke ![]() | Yeah... een tandje en de 2e is op komst! Ook kruipt Jordaney nu op haar knietjes. Hoe is het met de rest van de meiden? |
| 11/07/2007 @ 22:48 | Hallo Dames, Ben naar mijn sollicitatie geweest, moest eerst een pyschische test afleggen, en daarna fitheidtest o.a. schouderlenigheid, wervelkolm, springtest, knijptest, en run test met piepjes. Ik heb na 5 dagen de uitslag gehad, schriftelijke test was positief maar lichamelijke test was op paar dingen negatief. Ik krijg een herkansing, zie er wel tegen op. Ik heb eerlijk gezegd dat ik zwanger was, maar er was geen belemmering voor de lichamelijke testen. Dus moet eind volgende week weer, als ik het dan nog niet haalt, dan houdt het op.En als ik positief haal, dan wordt de traject voort gezet, en krijg een gesprek face to face en een medische keuring hoort er ook nog bij. Dus ga wel even oefenen voor mijn conditie.En verder gaat het met mij redelijk, heb pas weer een echo gehad zag er goed uit. Mijn zoontje wist het nog niet, heb het ook verteld. Hij was zo blij, hij gaf gelijk een kus op mijn buik en komt elke uur mijn buik aaien. Lief he, krijg over 3 weken weer een echo en dan ga ik het aan de familie vertellen. Ik heb al een buikje, vooral savonds zie je het heel duidelijk. En sommige mensen vragen het ook, maar dan zeg ik dat ik bijgekomen bent.Ik ben heel erg moe, heb mijn paar dagen op mijn werk ziek gemeld. Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat heel veel groetjes |
| 12/07/2007 @ 09:47 sinneke ![]() | Hoi Kencey, nu nog even de herkansing doorzetten he! Wat voor baan is dit dan, dat je deze testen moet doen? |
| 12/07/2007 @ 11:50 | Hallo Sinneke, Het is bij de Ministerie van justitie. Groetjes |
| 14/07/2007 @ 18:43 patricia | Hier gaat het goed dames Kencey, ik hoop dat de je erdoor komt...toi toi toi!! Sinneke wat leuk, toch de eerste tandjes ![]() Wij moeten vrijdagmiddag naar de gyn. om te kijken of er al groei te zien is bij de eitjes..en zodra die op springen staat gaan we voor onze eerste iui... liefs patricia |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

supervruchtbaar na miskraam?

.