volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/08/2007 @ 16:00 | de gynecoloog heeft net gebeld. De HCG waarde is 168, en ze is er bijna zeker van dat het een miskraam is. Ze vindt het zelfs niet meer nodig om donderdag opnieuw bloed te trekken om te zien of het gestegen is. Nochtans bloedverlies is nu veel minder maar wel rood. Ik zal er me dus bij moeten neerleggen, mijn gevoel was al nt zo positief meer. Maar ja ergens blijf je toch een klein beetje hoop houden. Bedankt vr de reacties die doen me echt goed. Raar dat ik zo verdrietig ben en bijna niet kan stoppen met wenen.Nochtans heb ik een gezonde dochter, ik ben nog jong 26jr, financieel was het niet het ideale tijdstip...maar toch...eens je weet dat je zwanger bent...kijk je der rap nr uit...Normaal zou ik ongeveer 6weken moet geweest zijn. |
| 07/08/2007 @ 06:30 | Ik kan je heel goed begrijpen. Ik was een week over tijd en dus zwangerschaptest gedaan. Positief...joepiii !!! Ik wou zeker zijn dus drie ldagen later terug één gedaan. Weer positief, nu was de kans toch al heel groot... Nog twee dagen later (eergisteren) Kreeg ik een vrij hevige bloeding, k'vond het raar...dus weer test gedaan, die gaf nog steeds positief, wat me toch nog een beetje hoop gaf. Nu ben ik gisteren naar de gynecoloog geweest. En die ziet geen vruchtje zitten. Ze heeft een bloedtest gedaan en ik krijg vandaag de uitslag, mr k'heb er geen goed gevoel niet mr bij. Het ergste is dat je bijna nergens nr toe kan met je verdriet. t'is de natuur...da weet ikzelf...k'ben verpleegster...maar waarom voel ik me dan zo verdrietig...k'ben al sinds gisteren aan het wenen...mr het zal wel beteren zeker. 't doet me wel goed van hier wat steun te vinden groetjes, veel geluk en sterkte voor iedereen |
30/07/2007 @ 04:46 ![]() | Hallo sokje, Een dubbele proficiat! Hopelijk gaat het met de juiste medicamenten straks veel beter met Milo. Liefs Stephanie |
| 10/04/2007 @ 01:06 Sanne | hoi ik heb een bloeding gehad van 3 dagen maar zonder pijn kan het zijn dat het nog goed is heeft iemand het zelfde gehad? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

miskraam op 5-6weken

Achteraf vertelde mijn schoonzusje dat ze het wel vermoedde, want zij is vorig jaar ingeleid en ze wist dus goed hoe dat was. We zijn dan rond half negen aangekomen in het ziekenhuis en we moesten de nacht doorbrengen op het verloskwartier al. Ik heb geen oog dichtgedaan en ik moest konstant naar toilet. Ook meer vochtverlies. Om zes uur kwamen ze dan een pilletje opsteken en moest ik aan de monitor. Er was wel al wat beweging. Een half uurtje later weer een pilletje. Rond zeven uur hebben ze me dan eens onderzocht en ik had al drie cm opening. Blijkbaar was er van de dag ervoor toch iets losgekomen. Om 8 uur hebben ze de vliezen gebroken en dan kreeg ik volle gas weeën. Ze hebben mij dan een epidurale gegeven. In het begin kon ik al bij al de weeën goed opvangen. Maar mijn rug bleef pijn doen en de epidurale werkte voor mijn rug en buik niet. Ik had ondertussen ook al een baxter gekregen om de weeën op te drijven. Na een paar uur werd er vermoed dat mijn kindje naar boven keek, een sterrekijker dus, omdat ik zoveel last had van mijn rug en omdat de epidurale niet aansloeg. Ondertussen had ik vijf cm opening nog maar. Ik moest dan op mijn zij liggen en één been omhoog, in de hoop dat de baby nog zou draaien. (De weeën waren zwaarder omdat hij zo op mijn rug drukte en niet goed kon indalen.) Maar zo waren de weeën helemaal niet meer op te vangen. Ze hebben mij dan een tweede epidurale gegeven. Maar ook die sloeg niet echt aan. Rond 13-14 uur (na een tijd was ik zo van de kaart dat ik het uur niet meer in het oog had) hebben ze mij dan nog eens onderzocht omdat de weeën vele erger werden. Ik had volledige ontsluiting! Ik mocht direkt proberen te persen, maar ik was zo uitgeput dat ik duizelde en geen kracht kon zetten. Ze hebben mij dan terug op mijn zij gelegd, zodat de baby nog wat zou zakken en ik minder lang zou moeten persen. Ik heb dan nog een extra verdoving gekregen. Ik moet er wel zeker bij zeggen dat mijn vriend heel de tijd mij heel goed heeft bijgestaan en echt een droom van een ventje dat ik heb. Zo rustig dat hij bleef en hij deed echt wat ik wou en deed niets verkeerd