< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Bijna zwanger!?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/11/2007 @ 21:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai meiden,

Het is rustig hier he de laatste tijd...
Maya hoe gaat het met de allergieën?
Jolan, al lekker achter Cheyenne aan het rennen?
En het eten al wat beter?
Jaidy begint nu ook heerlijk te eten! Ze heeft het ontdekt hoor! Van het wknd voor de eerste keer een wit broodje zonder korst gegeten met alleen wat boter erop, Ze vond het heerlijk! Ze ging zelfs haar vorkje zelf pakken met het stukje eraan en stopte dat zo in haar mond! Eigenwijsje! Super gewoon. Vraag me alleen af wat ik nu al op de broodje kan doen? Dacht zelf aan smeerworst......?

Ik ga weer even foto's op der site zetten.
Oja als jullie gaan kijken pas op voor de poep foto hahahahaa

Liefs Es & Jaidy

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 20:41
Mayake

Hoihoi,

Hier alles ok, maar we hebben het druk druk druk...
Over 2 weken wordt Lore gedoopt en we hadden nog graag de gang en de hal behangen en geverfd. De keuken wilden we ook nog in orde maken, maar dat gaat ons niet meer lukken vrees ik. Ik had graag het huis een beetje meer in orde voor het feestje, we gaan moeten zien hoever we gaan geraken...

Lore haar allergie is momenteel onder controle, ze staat op een ei-vrij dieet en heeft geen allergische reacties meer gedaan. Tis nog ff geduld hebben, voordat ze 2 jaar is zou de allergie weg moeten zijn.

Nog een paar dagen en ze wordt 1 jaar

@Esther, heb net naar je foto's gekeken. Superrr!!!! Jouw meisje wordt ook lekker groot.

Nè, tot binnenkort!!
Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 13:04
Yolande

Maya nog van harte gefeliciteerd met LORE!!
Leuke verjaardag gehad?
groetjes Yolande

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 23:34
Mayake

Hoi Yolande,

Ja hoor, we hebben goed gevierd. We hebben haar verjaardag eerst met ons drietjes gevierd. Haar grote feest voor heel de familie is nu zaterdag (17/11), ze wordt dan ook direct gedoopt!!

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 13:51

Maya,

Ik wil jullie alvast een hele mooie dag toe wensen zaterdag!
Geniet ervan!!

Liefs Es & Jaidy

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 14:27
Yolande

maya heel veel plezier vandaag!

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 18:48
Mayake

Ooh my god, wat een dag gisteren
Alles wat precies mis kon gaan, ging mis. Aiaiaiai.
Lore zag er niet uit, ze had een ferme oogontsteking waardoor haar oog dik en rood zag.
De pastoor had de kerk dubbel geboekt, een uur voor de doop belde hij om de doop te verzetten . Na een stevige discussie is ze toch kunnen doorgaan enkel een uur later.
Net toen we aan de afwas wilden beginnen, bleek onze beerput vol te zitten waardoor het water van de wasbakken en het water van de wc niet meer wegliep. We konden dus niet meer naar het toilet. ZEEEEER vervelend als je met veel volk zit. Er hing een geweldige geur in huis.

Al bij al was het heel plezant en heeft Lore zich geweldig geamuseerd! Ze heeft veeeeel speelgoed gekregen.

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 14:10

Jeetje Maya,
wat een toestanden!
Nou het is in iedere geval een dag geworden om nooit meer te vergeten

Liefs Es & Jaidy

Link naar deze reactie
01/12/2007 @ 21:25
Yolande

hey meiden

sorry dat ik al een tijdje niet heb gepost ik zit een beetje in de lappenmand al 5 weken dat nu eindelijk is gestopt door provera 10 mg tabletten en daarna weer wordt opgewekt door deze tabletten om de baarmoeder goed schoon te maken en nu mag ik ook nog naar de neuroloog, ik heb nu zo'n last van mijn armen dat ik bijna niet meer slaap door de pijn. Ik krijg een onderzoek of het RSI is en anders wat het dan is... ik hoop dat ze me eraan kunnen helpen want dit is niks.

ik ga gauw weer, mijn handen slapen inmiddes alweer.
groetjes Yolande

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 23:19
Yolande

he meiden

ik word weer tante. en nu weer van dezelfde schoonzus en zwager die ons met Cheyenne ook al voorbij fietsten. 1x prikken en het was alweer raak bij ze. Ik ben wel erg blij voor ze maar baal gewoon zo dat het hier weer niet spontaan lukt.

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 23:07
Yolande

andere schoonzus meldt ook al zwanger te zijn...

Link naar deze reactie
10/12/2007 @ 22:29
Mayake

Hoihoi,

Wat jammer voor je, yolande Hopelijk mag je snel volgen. Kan het zijn dat ik niet meer op Cheyenne haar website geraak?

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 13:44
Yolande

hoi hoi

afgelopen maandag naar de gyn geweest. het is weer 1 grote troep in mijn buik... ze wilde weer een laparoscopie gaan doen, wil ik dus niet dus nu krijg ik morgen een ct scan...
wanneer houdt het nou eens op en wordt alles eens normaal....

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 13:56
Yolande

bleh, ben goed van slag door die Ctscan (diaree!!!) Volgende week de uitslag...

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 19:21
Mayake

Prettige kerstdagen

Tot binnekort!!

Groetjes
Maya&Lore

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 21:11
Yolande

hoi meiden

hier gaat het ff helemaal niet goed... Beide kerstdagen ziek geweest: griep: 41 graden en diaree en spugen prettige kerst dus
vandaag uitslag ctscan: er zijn weer cystes in mijn eierstokken die in de weg zitten, ze willen me weer opereren (net als toen) alleen ik wil dit niet. Ik ben dan 7 weken uit de roulatie (weet ik dus uit ervaring) en dat wil ik niet ivm mijn lieve meisje. Nu krijgik een spuit Lucrin, daarmee simuleren ze een soort van overgang (incl opvliegers en depressie) van 3 maanden en daarna moet mijn cylcus weer goed komen. De cystes die groeien door en daarom mag die voorlopig niet meer langs komen, hopelijk werkt het, anders zie ik mijn droom voor een 2e in duigen vallen....
liefs Yolande

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 11:47

Hai meiden!!

Allereerst de aller beste wensen voor allemaal!!

Yolande, meis, wat een ellende!! Ik hoop dat je snel opknapt hoor. Als je dus geen operatie doet is de kans dan niet veel kleiner dat je weer zwanger kan worden? En als je wel een operatie ondergaat kan je 7 weken niets doen? Heftig!! En moeilijk als je zo graag nog een kleintje erbij wilt! En dan de mensen om je heen die maar wel zwanger worden he!! Moeilijk meis! Sterkte ermee.
Hoe is het met je kleine meisje? Gaat het lekker met haar of heb je er al aangestoken

Hier een zieke Jaidy....
Heeft erg last van de tandjes die doorkomen en nu ook een griepje denk ik.... spugen hoge koorts en erg hoesten...
Ik geeft haar paracetamol en ga zo even andere medicijnen halen van vsm.
Zo zielig hoe belabberd ze zich voelt.

Liefs Es & Jaidy

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 14:35

Hey Jolande,

Hoe gaat het?
Jaidy is hier ook flink ziek geweest en is nu aan het opknappen gelukkig. Het heerst heel erg he infecties aan de luchtwegen... Jaidy had het RS virus

Maya, hoe is het met jou kleine meid?

Liefs Es & Jaidy

[Laatst gewijzigd door Esther - 10/01/2008 @ 14:35] - Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 21:55
Mayake

Hoi,

Lang geleden hé!

Lore heeft een tijdje terug ook RSV gehad. Amai, ze is ziek geweest. Ze had dit net met kerstmis.
Ons Loreke wordt al een grote meid!! Stappen doet ze nog niet graag, aan het handje is geen probleem, maar als ik ze loslaat dan gaat ze direct zitten.
Spreken lukt al aardig, ze zegt al een aantal woordjes zoals mama, papa, dada, tutje en koek. Ze zegt nog vanalles maar we zijn er nog niet achter wat ze er juist mee bedoelt .

Mijn beste vriendin is ondertussen ook bevallen, op 1 januari nogwel, van een dochter ANKE. Een speelkameraadje voor ons Lore!!

Tot binnekort,
Maya&Lore

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 16:05
yolande

Hoi meiden

even via een andere pc.
Hier allemaal in de lappenmand. soort van buikgriepvirus, eerst ik toen dochter en toen manlief ook...
Ook hebben we de waterpokken gehad (nou ja alleen Cheyenne dan)
Nog steeds aan het wachten voor de operaties aan beide polsen...
Momenteel geheel onvruchtbaar hier. heb een spuit Lucrin gehad om de cystes aan te pakken, hopelijk helpt het anders geen 2e kindje hier maar ach we hebben er 1 en daar zijn we ook erg blij mee.
Ik ga er gauw vandoor, er worden hier 2 kindjes wakker (op maandag is mijn nichtje altijd hier)
liefs Yolande

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >