Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2007 @ 13:04 Yolande ![]() | Maya nog van harte gefeliciteerd met LORE!! ![]() ![]() ![]() Leuke verjaardag gehad? groetjes Yolande |
15/11/2007 @ 13:51 ![]() | Maya, Ik wil jullie alvast een hele mooie dag toe wensen zaterdag! Geniet ervan!! Liefs Es & Jaidy ![]() |
| 17/11/2007 @ 14:27 Yolande ![]() | maya heel veel plezier vandaag! |
20/11/2007 @ 14:10 ![]() | Jeetje Maya, wat een toestanden! Nou het is in iedere geval een dag geworden om nooit meer te vergeten ![]() Liefs Es & Jaidy ![]() |
| 07/12/2007 @ 23:07 Yolande ![]() | andere schoonzus meldt ook al zwanger te zijn... |
| 10/12/2007 @ 22:29 Mayake ![]() | Hoihoi, Wat jammer voor je, yolande Groetjes Maya |
| 20/12/2007 @ 13:56 Yolande ![]() | bleh, ben goed van slag door die Ctscan (diaree!!!) Volgende week de uitslag... |
| 25/12/2007 @ 19:21 Mayake ![]() | ![]() Prettige kerstdagen![]() ![]() Tot binnekort!! Groetjes Maya&Lore |
| 04/02/2008 @ 16:05 yolande | Hoi meiden even via een andere pc. Hier allemaal in de lappenmand. soort van buikgriepvirus, eerst ik toen dochter en toen manlief ook... Ook hebben we de waterpokken gehad (nou ja alleen Cheyenne dan) Nog steeds aan het wachten voor de operaties aan beide polsen... Momenteel geheel onvruchtbaar hier. heb een spuit Lucrin gehad om de cystes aan te pakken, hopelijk helpt het anders geen 2e kindje hier maar ach we hebben er 1 en daar zijn we ook erg blij mee.Ik ga er gauw vandoor, er worden hier 2 kindjes wakker (op maandag is mijn nichtje altijd hier) liefs Yolande |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Bijna zwanger!?

. Na een stevige discussie is ze toch kunnen doorgaan enkel een uur later.
ik zit een beetje in de lappenmand
dat nu eindelijk is gestopt door provera 10 mg tabletten en daarna weer wordt opgewekt door deze tabletten om de baarmoeder goed schoon te maken
en nu mag ik ook nog naar de neuroloog, ik heb nu zo'n last van mijn armen dat ik bijna niet meer slaap door de pijn. Ik krijg een onderzoek of het RSI is en anders wat het dan is... ik hoop dat ze me eraan kunnen helpen want dit is niks.
prettige kerst dus