volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
01/05/2008 @ 21:29 ![]() | he meisjes, waar is iedereen toch hopelijk gaathet bij iedereen goed.Liefs Es & Jaidy ![]() |
| 30/03/2008 @ 14:11 Mayake ![]() | Hoi hoi, Hoe is het met iedereen?? Hier alles ok! De tuin begint vorm te krijgen, we kunnen bijna gazon gaan zaaien Hoe is het met jullie kleintjes??? Groetjes Maya ![]() |
| 04/02/2008 @ 16:05 yolande | Hoi meiden even via een andere pc. Hier allemaal in de lappenmand. soort van buikgriepvirus, eerst ik toen dochter en toen manlief ook... Ook hebben we de waterpokken gehad (nou ja alleen Cheyenne dan) Nog steeds aan het wachten voor de operaties aan beide polsen... Momenteel geheel onvruchtbaar hier. heb een spuit Lucrin gehad om de cystes aan te pakken, hopelijk helpt het anders geen 2e kindje hier maar ach we hebben er 1 en daar zijn we ook erg blij mee.Ik ga er gauw vandoor, er worden hier 2 kindjes wakker (op maandag is mijn nichtje altijd hier) liefs Yolande |
| 25/12/2007 @ 19:21 Mayake ![]() | ![]() Prettige kerstdagen![]() ![]() Tot binnekort!! Groetjes Maya&Lore |
| 20/12/2007 @ 13:56 Yolande ![]() | bleh, ben goed van slag door die Ctscan (diaree!!!) Volgende week de uitslag... |
| 10/12/2007 @ 22:29 Mayake ![]() | Hoihoi, Wat jammer voor je, yolande Groetjes Maya |
| 07/12/2007 @ 23:07 Yolande ![]() | andere schoonzus meldt ook al zwanger te zijn... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Bijna zwanger!?

.
. Tis te hopen dat ik niet zo onregelmatig als de vorige keer ga worden.
Maar we zijn nu wel ingesteld zo van: we hebben er gelukkig al 1!
mocht het een 2e keer lukken om zwanger te raken is dat meegenomen en anders maar niet.. we zijn erg blij met Cheyenne. Ik reageer alleen helaas niet op de medicatie. Ik had bij Cheyenne clomid 50mg nu zit ik inmiddels al op 100 mg en helaas geen reactie..
we houden hoop.
. Hier kijk ik allang naar uit!!
, ze slaapt goed, eet goed, zegt al heel wat woordjes!!
hopelijk gaathet bij iedereen goed.
te gaan 

Es & Jaidy
prettige kerst dus
en daarom mag die voorlopig niet meer langs komen, hopelijk werkt het, anders zie ik mijn droom voor een 2e in duigen vallen....
al 5 weken
en nu mag ik ook nog naar de neuroloog, ik heb nu zo'n last van mijn armen dat ik bijna niet meer slaap door de pijn. Ik krijg een onderzoek of het RSI is en anders wat het dan is... ik hoop dat ze me eraan kunnen helpen want dit is niks.